ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Σκλαβενίτης: Συνεργασία με e-food και σε άλλες γειτονιές της Αττικής

08:13 - 31 Μαρ 2020 | Επιχειρήσεις
Σκλαβενίτης: Συνεργασία με e-food και σε άλλες γειτονιές της Αττικής
Σε νέα σημεία της Αττικής επεκτείνεται η διαδικασία διανομής και κατ΄ οίκον παράδοσης ωνίων από τον Σκλαβενίτη μέσω της πλατφόρμας e- food.

Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στον ιστότοπο (https://www.e-food.gr/delivery/menu/sklavenitis) η υπηρεσία διανομής κατ΄ οίκον της Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτης, σε συνεργασία με το e-food, που άρχισε να λειτουργεί την προηγούμενη Δευτέρα στο Περιστέρι κατάστημα Σκλαβενίτης πλέον εξυπηρετεί Περιστέρι, Κερατσίνι, Σπάτα, Αγ.Δημήτριος. Καθημερινά, δε, όπως αναφέρεται θα προστίθενται νέες περιοχές.

Όπως αναφέρεται οι efood χρήστες μπορούν να επιλέξουν μέσα από 2.500+ βασικά προϊόντα και να παραγγείλουν και από τα καταστήματα Σκλαβενίτης στον Άγιο Δημήτριο, το Κερατσίνι και τα Σπάτα.

Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να προστεθούν στο δίκτυο εξυπηρέτησης των πελατών που θα επιλέξουν την υπηρεσία αυτή άλλα 3 καταστήματα στην περιοχή της Αττικής (Ηλιούπολη, Χαϊδάρι, Αμπελόκηποι).

Για να στηρίξει τη διαδικασία αυτή, που φέρνει αποσυμφόρηση στα καταστήματα η αλυσίδα Σκλαβενίτης, αλλά και για να ενισχύσει συνολικά το ανθρώπινο δυναμικό του, προχώρησε την πρόσληψη 1.000 ατόμων.

Στο μεταξύ σύμφωνα με έρευνα του ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) με δείγμα 1.050 ατόμων την περίοδο 25 έως 27 Μαρτίου 2020 με θέμα τις καταναλωτικές συνήθειες των καταναλωτών λόγω της εμφάνισης του ιού COVID-19, στην Ελλάδα καταγράφεται ότι περίπου 4 στους 10 καταναλωτές αγοράζουν προϊόντα και για άλλους εκτός από το ίδιο το νοικοκυριό τους. Το 39% αγοράζει για άλλα συγγενικά πρόσωπα, όπως π.χ. γονείς προκειμένου να προστατευθούν από την έκθεση τους σε κίνδυνο, ενώ ένα 8% δηλώνει ότι αγοράζει για άλλους τρίτους όπως π.χ. γείτονες.

Δραστικά έχουν επηρεαστεί άλλωστε και οι λόγοι επίσκεψης στο κατάστημα σουπερμάρκετ. Σε σύγκριση με τα αποτελέσματα της μέτρησης του ΙΕΛΚΑ τον Δεκέμβριο του 2020, παρουσιάζουν μείωση σχεδόν όλοι οι δευτερεύοντες λόγοι επίσκεψης: για προσφορές (-27%), για βόλτα (-22%), για αγορά έτοιμου φαγητού (-8%) και για το φαγητό της ίδιας ημέρας (-9%). Αντίθετα παρουσιάζουν αύξηση η πιο «μακροχρόνια» επιλογή των εβδομαδιαίων αγορών/προμηθειών από 74% σε 85% και η πιο «έκτακτη» επιλογή της έλλειψης κάποιου προϊόντος από 46% σε 57%. Οι δύο τελευταίοι λόγοι επίσκεψης αποτελούν πλέον και τις κυρίαρχες αιτίες για έξοδο προς το σουπερμάρκετ με τα πιο υψηλά ποσοστά.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 08:15 - 31 Μαρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.