ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

P&G: Συμπληρώνει 60 χρόνια στην Ελλάδα-Οι στόχοι για «πράσινο» αποτύπωμα

08:47 - 20 Νοε 2020 | Επιχειρήσεις
P&G: Συμπληρώνει 60 χρόνια στην Ελλάδα-Οι στόχοι για «πράσινο» αποτύπωμα
Τα 60 χρόνια της στην Ελλάδα κλείνει φέτος η P&G έχοντας καταγράψει μια σημαντική πορεία τόσο στο επίπεδο μεριδίων αγοράς, ανάπτυξης εμπορικών σημάτων αλλά και κοινωνικής προσφοράς.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η «εταιρία ξεκίνησε σε ένα μικρό γραφείο στο κέντρο της Αθήνας με 3 εμπορικά σήματα και σήμερα κερδίζει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών μέσα μέσα από 20 αγαπημένες μάρκες.

Έτσι προϊόντα όπως για παράδειγμα το Ariel & το Fairy τα Pampers το H&S μπαίνουν στα σπίτια 3 εκ καταναλωτών, στην Ελλάδα που χρησιμοποιούν προϊόντα της P&G σε διάφορες καθημερινές στιγμές και συνήθειες. Να σημειωθεί ότι η εταιρία έχει στο χαρτοφυλάκιό της μια σειρά από καινοτομίας. Είναι ενδεικτικό ότι το  1950 ο Δρ. Βίκτορ Μιλς, Αμερικανός χημικός μηχανικός ο οποίος εργαζόταν στην Procter & Gamble, αποφάσισε να βρει έναν τρόπο να κάνει ευκολότερη την αλλαγή της πάνας στον εγγονό του. Το απoτέλεσμα ήταν η γέννηση των Pampers - της πρώτης πάνας μίας χρήσης».

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο του προγράμματος Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της εταιρίας δίνεται ποσό 1 εκατομμυρίου ετησίως στην στήριξη του συστήματος υγείας, 250.000 πάνες σε πρόωρα βρέφη. Επίσης  η μείωση των εκπομπών ρύπων εξακολουθεί να αποτελεί βασική προτεραιότητα για την P&G.

Οι στόχοι της Εταιρίας για τη δεκαετία προβλέπουν ήδη τη μείωση κατά 50% των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου από τις δραστηριότητές της και την κάλυψη του 100% των αναγκών της σε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές – στόχοι που από τη μέχρι σήμερα πορεία φαίνονται εφικτοί. Η P&G συνεχίζει να εργάζεται πάνω σε λύσεις αιολικής, ηλιακής και γεωθερμικής ενέργειας προκειμένου να επιταχύνει ακόμη περισσότερο τη μετάβαση σε ανανεώσιμες πηγές.

Όλες αυτές οι ενέργειες οι οποίες θα συνεχιστούν και μετά το 2030, ακολουθούν τις οδηγίες που υπαγορεύει η επιστημονική κοινότητα προκειμένου η P&G να συμβάλλει με τις απαιτούμενες δράσεις και στο βαθμό που της αναλογεί, στον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη. Ωστόσο, οι λύσεις που προσφέρει η τεχνολογία σήμερα, δεν επιτρέπουν την πλήρη εξάλειψη των εκπομπών ρύπων έως το 2030.

Με τις περαιτέρω επενδύσεις της σε φυσικές λύσεις για την κλιματική αλλαγή, η P&G θα επιταχύνει τα αποτελέσματά της σε αυτό το διάστημα. 

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.