ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΦΟΥΡΛΗΣ: Επενδύσεις σε δίκτυο e-commerce και εφοδιαστική αλυσίδα

09:14 - 26 Νοε 2020 | Επιχειρήσεις
ΦΟΥΡΛΗΣ: Επενδύσεις σε δίκτυο e-commerce και εφοδιαστική αλυσίδα
Ετοιμάζεται για την επόμενη μέρα της πανδημίας ο όμιλος Φουρλή, που σύμφωνα με την ενημέρωση που παρείχε η διοίκησή του κατά την τηλεδιάσκεψη ενημέρωσης των αναλυτών, ετοιμάζει επέκταση δικτύου, αλλά και ενίσχυση των δομών εφοδιαστικής αλυσίδας.

Έτσι την προσεχή τριετία αναμένεται με όχημα την ισχυρή ρευστότητά του, (περίπου 100 εκ διαθέσιμα στο τέλος του χρόνου) να ολοκληρωθούν επενδύσεις ύψους 12 εκατ. ευρώ για την υιοθέτηση αυτοματισμών στα logistic centers του ομίλου καθώς η ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καναλιών πωλήσεων είναι αναπόφευκτη, τόσο για το ΙΚΕΑ όσο και για το Intersport.

Επίσης καθώς έχει προγραμματιστεί το άνοιγμα καταστημάτων ΙΚΕΑ «πόλης» σε Πάτρα και Κρήτη θα πρέπει να διαμορφωθεί και από τις αποθήκες η σχετική υποστήριξη. Παράλληλα αναζητείται σημείο για φυσικό κατάστημα στη Βουλγαρία αλλά και χώροι για μεσαίου μεγέθους καταστήματα στην ελληνική περιφέρεια.

Μάλιστα το επενδυτικό πρόγραμμα για την προσεχή τριετία έως το 2023, εκτιμάται ότι θα κυμανθεί μεταξύ 20-22 εκατ. ευρώ όπως ανά έτος και τα προηγούμενα χρόνια. Επίσης, η διοίκηση του ομίλου αναφέρθηκε σε «εξορθολογισμό δικτύου» στην τουρκική αγορά, παραδεχόμενη την επίπτωση της οικονομικής και συναλλαγματικής κρίσης στη γείτονα.

Σε σχέση με το πώς έχει επηρεάσει η πανδημία την οικονομική εικόνα, ο CEO του ομίλου, Απ. Πεταλάς ανάφερε δεν μπορεί να σταθμιστεί η έκβαση του τελευταίου τριμήνου της χρήσης του 2020. Όπως ανέφερε μετά τον Οκτώβριο οι πωλήσεις του ομίλου και στους δύο κλάδους αλλά και σε όλες τις γεωγραφικές περιοχές ισορρόπησαν. Επίσης σημείωσε ότι τον Νοέμβριο μπορεί να ανακτηθεί το 60% του περυσινού τζίρου. Ειδικότερα, εκτιμάται ότι στην Ελλάδα μέσω του e-commerce μπορεί να ανακτηθεί 30%-35% του τζίρου, ενώ στο εξωτερικό, όπου το 90% του δικτύου βρίσκεται προς το παρόν εν λειτουργία για τον τρέχον μήνα μπορεί να ανακτηθεί αντίστοιχα το 90% των πωλήσεων. Σε σχέση με το γ’ τρίμηνο της χρήσης κατέγραψε πωλήσεις 119,8 εκατ. ευρώ έναντι 132,1 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2019 με μείωση 9,3 κύρια λόγω της πτώσης του κλάδου horeca.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.