ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Adecco: Τα περισσότερα επαγγέλματα του 2030 δεν έχουν επινοηθεί ακόμη

12:18 - 18 Φεβ 2021 | Επιχειρήσεις
Adecco: Τα περισσότερα επαγγέλματα του 2030 δεν έχουν επινοηθεί ακόμη
Ο CEO του Ομίλου Adecco, Alain Dehaze συμμετείχε σε συζήτηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, με θέμα «Skilling the Global Workforce» και επισήμανε την ανάγκη για συνεχή επαγρύπνηση του ανθρώπινου δυναμικού, δεδομένου ότι οι εργαζόμενοι, λόγω της ταχύτητας της εξέλιξης της τεχνολογίας, χάνουν περίπου το 40% των δεξιοτήτων τους κάθε 3-4 χρόνια.

Χωρίς την ανάπτυξη νέων δεξιοτήτων κινδυνεύουν να θεωρούνται παρωχημένοι για την αγορά εργασίας μετά την πάροδο μίας δεκαετίας.

Καθώς συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε την αβεβαιότητα που προκαλείται από την παγκόσμια πανδημία COVID-19, η απομακρυσμένη εργασία αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία και γίνεται πιο διαδεδομένη από ποτέ. Αυτή η ιστορική αλλαγή ανάγκασε τις εταιρείες να εστιάσουν στο πώς θα μπορέσουν να καλύψουν ένα διαφαινόμενο χάσμα δεξιοτήτων μέσω του επαναπροσδιορισμού των αναγκών τους και της ανάπτυξης των ανθρώπων τους και των δεξιοτήτων τους, με στόχο να προετοιμαστούν για το μέλλον. Πρόκειται για μια «επανάσταση» σε επίπεδο δεξιοτήτων που αναμένεται να ξεκινήσει, δεδομένου ότι το 85% των αντικειμένων εργασίας που θα υπάρχουν το 2030 δεν έχουν επινοηθεί ακόμη.

Η έρευνα του Ομίλου Adecco σχετικά τον μετασχηματισμό του εργατικού δυναμικού έδειξε ότι, όσον αφορά στις δεξιότητες με τη μεγαλύτερη ζήτηση, το 84% των ηγετών των επιχειρήσεων και το 59% των εργαζομένων αναγνώρισαν τις δεξιότητες ανάλυσης δεδομένων και επιστήμης δεδομένων ως σημαντικότερη προτεραιότητά τους για το μέλλον. Επιπλέον, δεξιότητες όπως η ανθεκτικότητα, η συναισθηματική νοημοσύνη και η δημιουργικότητα έχουν γίνει απαραίτητες. Ανάλογα ήταν και τα ευρήματα της έρευνας που έτρεξε η Adecco Ελλάδας σε τοπικό επίπεδο.

Η «επανάσταση» των δεξιοτήτων

Ο Όμιλος Adecco έχει αναγνωρίσει την επερχόμενη επανάσταση σε σχέση με τις δεξιότητες του μέλλοντος και έχει δραστηριοποιηθεί προς τρεις κατευθύνσεις:

  1. Αναγνωρίζοντας ότι οι εργαζόμενοι στον Όμιλο Adecco πρέπει να έχουν τις σωστές δεξιότητες και ικανότητες για να εξυπηρετούν τους πελάτες και υποψηφίους με τον καλύτερο δυνατό τρόπο δημιούργησε το TAG University (TAG U) μέσω του οποίου οι εργαζόμενοι αναπτύσσουν διαρκώς νέες σημαντικές ψηφιακές και όχι μόνο δεξιότητες.
  2. Για να υποστηριχθούν οι συνεργάτες του Ομίλου Adecco που εργάζονται σε εταιρείες πελάτες ή που συμμετέχουν σε προγράμματα ανάπτυξης ταλέντου, επιλέγονται οι κατάλληλες εξατομικευμένες λύσεις που βασίζονται στις ανάγκες των συγκεκριμένων αγορών.
  3. Για να υποστηριχθούν οι εταιρείες-πελάτες του Ομίλου Adecco στη διαμόρφωση εσωτερικών πολιτικών και διαδικασιών που θα τις ενισχύσουν με τα κατάλληλα ταλέντα, ο Όμιλος έχει αναπτύξει λύσεις που απαντούν στις ανάγκες των οργανισμών σε τέσσερα επίπεδα:
  • στο πώς να προβλέψουν τις αλλαγές που έρχονται στις ανάγκες σε ταλέντα,
  • στο πώς να αναγνωρίσουν τα κενά σε δεξιότητες,
  • στο πώς να χαρτογραφήσουν τη διαδικασία ανάπτυξης ταλέντων και
  • στο πώς να εντοπίσουν τα υψηλών δυνατοτήτων ταλέντα τους και να τους δημιουργήσουν ευκαιρίες σταδιοδρομίας εντός του οργανισμού τους.

Για παράδειγμα, μέσω του έργου της LHH (θυγατρική του Ομίλου Adecco), παγκόσμιου ηγέτη ανάπτυξης ταλέντων και επαγγελματικής μετάβασης, ο Όμιλος Adecco υποστηρίζει εταιρείες στον καθορισμό του σχεδίου επαναπροσδιορισμού του εργατικού δυναμικού τους. Στόχος είναι η αξιοποίηση των ταλέντων προς νέες κατευθύνσεις εντός του οργανισμού αναπτύσσοντας νέους δρόμους σταδιοδρομίας για τους εργαζομένους χωρίς να χρειάζεται να βρουν νέα εργασία όταν το τμήμα ή η θέση εργασίας τους καταργείται, στο πλαίσιο επανακαθορισμού των δραστηριοτήτων της εταιρείας.

Χάρη σε αυτήν την προσέγγιση, ο Όμιλος Adecco έχει αποκτήσει μια καλύτερη κατανόηση του τρόπου με τον οποίο εξελίσσονται οι θέσεις εργασίας και οι ανάγκες σε δεξιότητες και ικανότητες ώστε να βοηθά αποτελεσματικά στο σχεδιασμό του μετασχηματισμού των οργανισμών.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.