ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βελτιωμένα τα κέρδη της Κλουκίνας Λάππας

10:51 - 31 Αυγ 2006 | ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Σημαντική αύξηση κερδών εμφάνισε η Κλουκίνας Λάππας κατά το α΄ εξάμηνο του έτους.
Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας σημείωσε στο πρώτο εξάμηνο του 2006 μείωση της τάξεως του 5,95% και ανήλθε σε 21,18 εκατ. ευρώ έναντι 22,52 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε 5,08 εκατ. ευρώ έναντι 2,83 εκατ. ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2005 σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 79,17%. Τα κέρδη προ φόρων για το α εξάμηνο του 2006 ανήλθαν σε 4,08 εκατ. ευρώ, έναντι 1,98 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2005, σημειώνοντας αύξηση 106,58%, τα κέρδη μετά από φόρους διαμορφώθηκαν στο πρώτο εξάμηνο του 2006 σε 2,93 εκατ. ευρώ έναντι 1,92 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 52,66%. 

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών ανήλθε σε 23,43 εκ. ευρώ, έναντι 23,65 εκ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2005, σημειώνοντας μείωση 0,95%. Τα κέρδη προ φόρων χρηματοδοτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν στα 5,53 εκατ. ευρώ, έναντι 2,99 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 84,60%. Τα κέρδη προ φόρων του ομίλου για το α΄ εξάμηνο ανήλθαν σε 4,4 εκατ. ευρώ, έναντι 2,02 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου 2005, αυξημένα κατά 118,28% τα δε κέρδη μετά από φόρους και δικαιωμάτων μειοψηφίας ανήλθαν στο πρώτο εξάμηνο του 2006 σε 3,00 εκατ. ευρώ, έναντι 1,96 εκατ. ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2005, παρουσιάζοντας αύξηση 52,57%.

Ο εμπορικός κλάδος του ομίλου (καταστήματα Mothercare) παρουσιάζει αύξηση πωλήσεων κατά 21,28%, 12,81 εκατ.  το πρώτο εξάμηνο του 2006 έναντι 10,56 εκατ. της αντιστοίχου περσινής περιόδου, και κέρδη προ φόρων 50,43%, 3 εκατ.  έναντι 1,96 εκατ. της αντιστοίχου περσινής περιόδου.

Η διοίκηση εκτιμά ότι ο εμπορικός κλάδος θα συνεχίσει να αναπτύσσεται διότι εκτός της πολύ ικανοποιητικής πορείας των καταστημάτων Mothercare, μέχρι τέλους του έτους θα προστεθούν 2 καταστήματα Mothercare και 4 καταστήματα colours & beauty της καινούργιας αλυσίδας αξεσουάρ και καλλυντικών που η εταιρεία φέρνει στην Ελλάδα.

Ο κατασκευαστικός κλάδος του ομίλου είχε πωλήσεις το πρώτο εξάμηνο του 2006 10,6 εκατ.  έναντι 13,09 εκατ. το εξάμηνο του 2005 (μείωση 19,02%) και κέρδη 1,6 εκατ. και 212 χιλ.  (αύξηση 655,6%). Η εταιρεία εκτιμά ότι η υστέρηση του τζίρου οφείλεται σε καθυστερήσεις εκτέλεσης των έργων από πλευράς εργοδοτών και σύντομα η εικόνα θα βελτιωθεί.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.