Oπως αναφέρεται σε ανακοίνωση της J&P Αβαξ, ο διαγωνισμός διεξήχθη σε δύο φάσεις.
Στην πρώτη φάση της προεπιλογής, η J&P Αβαξ με τους εταίρους της, προεπιλέχθηκε και διεκδίκησε το έργο σε συναγωνισμό με άλλους πέντε Ομίλους, και συγκεκριμένα :
Amman Airport Partners αποτελούμενο από τις HOCHTIEF (Γερμανία),
Mubadala (ΗΑΕ), Saudi Oger (Σαουδική Αραβία), United Arab Investors
(Ιορδανία),
Celebi Consortium αποτελούμενο από τις Celebi Holdings (Τουρκία), Vienna
Airports (Αυστρία), Nurol Construction (Τουρκία), YDA (Τουρκία),
IIG Consortium αποτελούμενο από τις IIG (Κουβέιτ), Banco Efisa (Πορτογαλία),
Soares de Costa (Πορτογαλία), Aeroportos de Portugal (Πορτογαλία),
UDCH Consortium αποτελούμενο από τις IDCH (Κουβέιτ), KJH (Κουβέιτ),
Malaysia Airport Holding (Μαλαισία) και
TAV Consortium αποτελούμενο από τις TAV Airport Holding (Τουρκία), CCC,
Kawar (Ιορδανία).
Στην δεύτερη φάση του διαγωνισμού μετά την αξιολόγηση των τεχνικών και οικονομικών προσφορών το Consortium ανακηρύχθηκε Ανάδοχος του Έργου και την 19/05/2007 υπέγραψε την σχετική σύμβαση.
Οι εργασίες θα εκτελεστούν εξ ολοκλήρου από τις J&P Αβαξ και J&P (OVERSEAS), με συμμετοχή 50% εκάστη. Οι δύο εταιρείες J&P Αβαξ και J&P (OVERSEAS), μετέχουν με ποσοστό 10% εκάστη και στην σύμβαση παραχώρησης.
Η διάρκεια κατασκευής του έργου είναι τρία έτη.
Το Διεθνές Αεροδρόμιο QUEEN ALIA βρίσκεται στην περιοχή Zizya, 32 χλμ. νότια του Αμμάν, πρωτεύουσας της Ιορδανίας. Η επέκταση και ο εκσυγχρονισμός του Αεροδρομίου περιλαμβάνουν και την κατασκευή ενός νέου Τερματικού Σταθμού (Terminal) σε μελέτη του διεθνούς φήμης αρχιτεκτονικού γραφείου Foster and Partners, εκτάσεως 100.000 τμ. ώστε σε πρώτη φάση, ως το 2010, το Αεροδρόμιο να εξυπηρετεί 9 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο, δηλαδή θα έχει τριπλάσια δυνατότητα από την σημερινή, ενώ, σε δεύτερη φάση, να εξυπηρετεί 12 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr