• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Άργησε αλλά απογειώθηκε το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα

12:53 - 11 Νοε 2015 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Την πέμπτη θέση πανευρωπαϊκά σε ρυθμό ανάπτυξης κατέχει το ηλεκτρονικό εμπόριο στην Ελλάδα κυρίως λόγω της καθυστέρησης με την οποία έκανε την εμφάνισή του.

Σύμφωνα με έκθεση του E-commerce Europe για τις επιδόσεις των χωρών στον κλάδο το 2014, η Ελλάδα κινήθηκε με ρυθμό ανάπτυξης 20,4%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται στα 3,85 δισ. ευρώ.

Ο αντίστοιχος ρυθμός για το σύνολο της Ευρώπης διαμορφώθηκε στο 14%, συγκρινόμενο με το 2013, ενώ ο τζίρος το 2014 ξεπέρασε τα 423 δισ. ευρώ.

Μόνο στα 28 κράτη-μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο συνολικός τζίρος του ηλεκτρονικού εμπορίου ανήλθε σε 368,7 δισ. ευρώ. Για το 2015 εκτιμάται ότι οι πωλήσεις θα σημειώσουν νέα αύξηση της τάξεως του 12,5%, με τον τζίρο να διαμορφώνεται σε 477 δισ. ευρώ.

Η συμμετοχή του ηλεκτρονικού εμπορίου στο ευρωπαϊκό ΑΕΠ συνεχίζει να αυξάνεται την ώρα που η ευρωπαϊκή οικονομία βρίσκεται ακόμη σε θολά νερά. Από ποσοστό 1,27% του ΑΕΠ το 2009, το 2014 έφτασε στο 2,45% και αναμένεται να φτάσει το 6% ως το 2020.

Περαιτέρω ανάπτυξη το 2015

Οι προβλέψεις για το 2015 θέλουν 6 στους 10 οnline καταναλωτές να αυξάνουν την αξία των online αγορών τους και μόνο 1 στους 10 να τις μειώνει. Πλέον, ο έλληνας online καταναλωτής έχει στοιχεία ωριμότητας και δεν τον επηρεάζουν μόνο θέματα ασφαλείας (παρότι η ασφαλής πληρωμή παραμένει πρώτος λόγος) αλλά και η εξυπηρέτηση / προϊοντική κάλυψη, η χρηστικότητα / ευχρηστία του site, οι χαμηλές τιμές / πληροφορίες, η σωστή κριτική / συστάσεις και, τέλος, το branding / διαφήμιση. Αποτέλεσμα είναι να εξελίσσεται και το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιούνται τα ηλεκτρονικά καταστήματα τα οποία καλούνται να εξελιχθούν και να αναπτυχθούν με τη σειρά τους.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman