ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Νίκος Χρηστάκης (Διευθύνων Σύμβουλος HP σε Ελλάδα και Κύπρο): Μετασχηματισμός, ασφάλεια και σεβασμός στο περιβάλλον, το τρίπτυχο για μια επιτυχημένη 80ετή πορεία Κύριο

08:00 - 13 Μαρ 2020 | ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Νίκος Χρηστάκης (Διευθύνων Σύμβουλος HP σε Ελλάδα και Κύπρο): Μετασχηματισμός, ασφάλεια και σεβασμός στο περιβάλλον, το τρίπτυχο για μια επιτυχημένη 80ετή πορεία
Με αποκλειστική του συνέντευξη το Reporter.gr ο κ. Νίκος Χρηστάκης, Διευθύνων Σύμβουλος HP σε Ελλάδα και Κύπρο, αναλύει την πορεία εργασιών της ελληνικής θυγατρικής το 2019 και αποκαλύπτει τους σχεδιασμούς για τα επόμενα χρόνια.

Του Ανέστη Ντόκα

Τα τελευταία χρόνια η HP έκανε πολλά και σημαντικά βήματα να ισχυροποιήσει τη θέση της στη παγκόσμια αγορά. Έθεσε τις βάσεις για την περαιτέρω δυναμική της ανάπτυξη στο μέλλον συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία σε προϊοντικές γραμμές και λύσεις που παραδοσιακά ήταν ο ηγέτης στην αγορά και επενδύοντας σε νέες τεχνολογίες όπως η τρισδιάστατη εκτύπωση (3D).

ΕΡ: Πώς εξελίχθηκε η φετινή χρονιά της HP Ηellas, αναφορικά με την πορεία των βασικών οικονομικών μεγεθών(κύκλος εργασιών, κέρδη προ φόρων, μερίδια αγοράς);

ΑΠ: Για περισσότερα από 15 συνεχή οικονομικά τρίμηνα έχουμε πετύχει τους στόχους μας στα non-GAAP EPS αποτελέσματα δείχνοντας συνέπεια, όπως οφείλει μία εταιρεία τους μεγέθους και του ειδικού βάρους της HP. Για το οικονομικό μας έτος που τελείωσε τον Οκτώβριο του 2019 πετύχαμε αύξηση του EPS της τάξης του 10%.

Στην Ελλάδα τα τελευταία 4 χρόνια αυξήσαμε τις επιδόσεις μας και παραμένουμε ηγέτες στην αγορά τόσο στο Computing όσο και στο Printing (IDC CQ3’19 results). Ειδικά στον τομέα των εκτυπωτικών λύσεων έχουμε την υψηλότερη κερδοφορία ανάμεσα σε όλες τις χώρες της γεωγραφικής περιοχής που ανήκουμε.

Τα μερίδιά μας στο computing στο τελευταίο τρίμηνο 2019 σύμφωνα με την IDC προβλέπεται να είναι εντυπωσιακά και φτάνουν σε ιστορικά υψηλό επίπεδο στον τομέα των προϊόντων που απευθύνονται σε επιχειρήσεις. Αναφορικά με υπολογιστικά συστήματα που απευθύνονται σε οικιακούς χρήστες, διατηρούμε τον ηγετικό μας ρόλο τόσο στο σύνολο  όσο και στο gaming, όπου σύμφωνα με την GFK τα μερίδια μας ξεπερνούν το 40%.

Στόχος της HP τόσο διεθνώς όσο και του τοπικού γραφείου δεν είναι μόνο να προσφέρει στους καταναλωτές προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, αλλά να προσφέρει και στην κοινωνία. Αυτό είναι κάτι που κάνει να νιώθουμε περήφανοι και χαρούμενοι όλοι εμείς που εργαζόμαστε στην HP. 

ΕΡ: Μπορείτε να μας αναφέρεται μερικές δράσεις σας; 

ΑΠ: Οι δράσεις μας το 2019 ήταν πολυδιάστατες: επίσκεψη σχολείων στα γραφεία μας με παρουσιάσεις για το πώς μία πολυεθνική εταιρεία όπως η HP λειτουργεί και πώς προάγει την τεχνολογία στην αγορά, συμμετοχή σε εθελοντικές δράσεις σε συνεργασία με τοπικούς φορείς (καθαρισμός παραλίας Αλίμου από πλαστικά), δωρεές προϊόντων μας σε σχολεία για την εύρυθμη λειτουργίας τους, εθελοντική αιμοδοσία, συμμετοχή στον μαραθώνιο της Αθήνας για την καταπολέμηση του καρκίνου του μαστού μέσω της ΜΚΟ «Άλμα Ζωής», δωρεά και βοήθεια στις προσπάθειες της ΜΚΟ «Χαμόγελο του Παιδιού», αλλά και εθελοντική εργασία στην «Φλόγα» όπου παρουσιάσαμε σε παιδιά με καρκίνο και τους γονείς τους, τους κινδύνους του διαδικτύου και πως μπορεί μια οικογένεια μπορεί να θωρακιστεί. Επίσης πετύχαμε δωρεά απευθείας από το HP Foundation ώστε να υποστηρίξουμε με κάθε τρόπο τις δράσεις του οργανισμού σε ένα πολύ ευαίσθητο τμήμα της κοινωνίας τα παιδιά με καρκίνο και τις οικογένειές τους.

ΕΡ: Η HP είναι μία εταιρεία που γνώρισε αρκετές αλλαγές τα τελευταία χρόνια, σε παγκόσμιο αλλά και τοπικό επίπεδο. Πώς αντικατοπτρίζεται ο μετασχηματισμός της HP στη σχέση της με τον τελικό καταναλωτή;  

ΑΠ: Η φιλοσοφία και η κουλτούρα της εταιρείας είναι πελατοκεντρική, στόχος μας είναι να παρέχουμε αξιόπιστες και πρωτοποριακες υπηρεσίες μέσα από το κατάλληλο δίκτυο συνεργατών μας. Αναγνωρίζουμε ότι σήμερα η επαφή του χρήστη με τα προϊόντα μας γίνεται σε πολλαπλά «κανάλια» (Omnichannel). Σε όλο το «ταξίδι» (επιλογή προϊόντος, αγορά, τεχνική υποστήριξη) η εμπειρία του εναλλάσσεται ανάμεσα στο διαδικτυακό/ψηφιακό επίπεδο και το φυσικό κατάστημα.

Στην HP εργαζόμαστε ώστε τα εργαλεία και τα προϊόντα που παρέχουμε στους συνεργάτες μας να τους ενδυναμώνουν ακόμη περισσότερο, ώστε να υποστηριζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την εμπειρία αυτή.

Αξίζει να αναγνωρίζουμε και να θυμόμαστε ότι στην Ελλάδα υπάρχει ένα πολύ ώριμο και πρωτοποριακό retail με σημαντικές εταιρίες, στρατηγικούς συνεργάτες της  HP, που δεν έχουν τίποτα να ζηλέψουν από τις «ώριμες» αγορές της Δυτικής Ευρώπης και της Αμερικής.

ΕΡ: Είστε leader στον κλάδο των εκτυπώσεων. Ποια είναι τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα;

ΑΠ: Η επιλογή προϊόντων HP στον κλάδο των εκτυπώσεων εξασφαλίζει πολλαπλά πλεονεκτήματα:

A. Πρόβαση στην πλέον εξελιγμένη τεχνολογία. Χάρη στη συνεχή έρευνα και ανάπτυξη παρέχουμε προϊόντα που τυπώνουν σε  Laser, Ink, PageWide – αλλά και nonstop laser (ανακοινώθηκε τον Οκτώβριο του 2019 τοσο στην Ελληνική όσο και στην Κυπριακή αγορά), πάντα με τον πιο ασφαλή, οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο, ανάλογα με τις ανάγκες του πελάτη.

Προγράμματα και υψηλού επιπέδου λύσεις όπως HP Instant Ink, HP Managed Print Services, HP Workpath, and HP Roam για επιχειρήσεις είναι μερικές μόνο από τις περιοχές που μας διαφοροποιούν.

H HP είναι με διαφορά ο ηγέτης σε θέματα ασφαλείας τόσο σε εκτυπωτές όσο και σε υπολογιστές και σε αυτή την περιοχή θα συνεχίζουμε να επενδύουμε.

Ο συνδυασμός όλων αυτών οδηγεί σε συνεχείς διακρίσεις για τα προϊόντα μας, πχ.  BLI 2020 Printer/MFP Line of the Year από την Keypoint Intelligence.

B. Εμπορική ευελιξία και αξιόπιστες επιλογές.

Οι εκτυπωτικές λύσεις της HP παρέχονται μέσα από ένα επιλεγμένο δίκτυο εξειδικευμένων συνεργατών σε όλη τη χώρα, ώστε ο καταναλωτής είτε για οικιακή είτε για επαγγελματική ανάγκη να έχει επιλογές που δίνουν λύσεις προσαρμοσμένες στις ανάγκες του. 

Το κανάλι είναι στο DNA μας και επενδύουμε στο δίκτυο συνεργατών μας με συνέπεια για πολλά χρονιά. Η επιλογή των κατάλληλα καταρτισμένων εταιριών που υποστηρίζουν τις λύσεις μας είναι ένα σημαντικό σημείο που αναγνωρίζουν και οι πελάτες μας. Πολλές φορές εισπράττουμε συγχαρητήρια για τον επαγγελματισμό την ευελιξία την ταχύτητα την τεχνογνωσία και την άρτια υλοποίηση σχετικών έργων.

Γ. Επένδυση στο μέλλον και στην τρισδιάστατη εκτύπωση (3D).

Τα τελευταία χρόνια η HP κάνει σημαντικές επενδύσεις προς αυτή την κατεύθυνση σε μία αγορά που τα επόμενα 3-5 χρόνια θα είναι μεγαλύτερη των $500 δις παγκοσμίως. Στην Ελλάδα είμαι στην ευχάριστη θέση να σας πω ότι πολύ σύντομα θα έχουμε καταλήξει στην αξιολόγησή μας για τον συνεργάτη που θα επενδύσει μαζί μας σε αυτή την αγορά.

Δ. Στελέχη που ξέρουν την εκτύπωση καλύτερα από οποιονδήποτε άλλο. Πολλοί Έλληνες συνάδελφοι αφού πέρασαν από θέσεις ευθύνης στις εκτυπωτικές λύσεις στην τοπική αγορά σήμερα κατέχουν πλέον θέσεις ευθύνης με διευρυμένα καθήκοντα πέραν του ελληνικού χώρου.

Ε. Σημαντικό επίσης ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα θεωρώ την επιχειρησιακή κουλτούρα μας, αυτό που αποκαλούμε “The HP Way”. Οι αξίες μας είναι αδιαπραγμάτευτες και με αυτές ξεκινάει η εκπαίδευση για όλους τους νέους συναδέλφους που μπαίνουν στην οικογένειά μας.

Ενθουσιασμός, ευελιξία, ακεραιότητα, εμπιστοσύνη, ουσιαστική εφευρετικότητα, σεβασμός, ομαδικότητα και υπευθυνότητα στον τρόπο που δουλεύουμε και στην εστίασή μας στην αγορά, στους πελάτες, στους συνεργάτες μας και τις διάφορες κοινότητες.  Μας αρέσει να μαθαίνουμε συνεχώς και καθημερινά, ασπαζόμαστε το «growth mindset», το να δοκιμάζουμε και να  πειραματιζόμαστε με νέες ιδέες, να ενθαρρύνουμε τη διαφορετικότητα (π.χ. το 55% του πληθυσμού μας είναι γυναίκες), να δουλεύουμε όχι μόνο για το καλό της εταιρείας μας των πελατών και των συνεργατών μας αλλά για τον πλανήτη ολόκληρο.

Είμαστε μια εταιρεία με παράδοση, εστίαση και συνεχής επενδύσεις στη βιώσιμη ανάπτυξη και την επίλυση προβλημάτων σχετικών με την κλιματική αλλαγή,  μας αρέσει να λειτουργούμε σε ένα ανοικτό περιβάλλον που κανένας δεν έχει να κρύψει ή να φοβηθεί να πει την γνώμη του στο συνάδελφο ή στον προϊστάμενό του με διαφανή τρόπο. Επενδύουμε στην τεχνολογία και καινοτομούμε συνεχώς ώστε να κάνουμε την τεχνολογία προσιτή στον καθένα και οπουδήποτε

ΕΡ: Οι καταναλωτές έχουν μετατοπιστεί από τα συμβατικά desktop και laptop σε  συσκευές, όπως convertible, mini PC, VR & AR headset, wearable, smart home λύσεις καθώς και πανίσχυρα smartphone. Με το παραπάνω δεδομένο, ποιες καινοτομίες να περιμένουμε από το R&D τμήμα σας στο άμεσο μέλλον;

ΑΠ: Ο τρόπος που λειτουργούμε είναι με βάση το όραμα μας  να δημιουργούμε τεχνολογία που κάνει  τη ζωή καλύτερη για όλους και παντού. Η αποστολή μας να εξασφαλίζουμε εμπειρίες που εκπλήσσουν και το λειτουργικό μας σύστημα είναι να συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε.

Σχετικά με τα λύσεις εκτύπωσης που προσφέρει η HP, θα δούμε πολλά πρωτοποριακά προϊόντα μέσα στο 2020 με επέκταση στην τεχνολογία ink, χαμηλότερο κόστος εκτύπωσης, ακόμη πιο ασφαλή για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, νέα προγράμματα και επέκταση του μοντέλου Διαχείρισης Εκτυπώσεων (managed print services) σε καταναλωτές και βέβαια νέα υλικά και τρόπος διάθεσης των προϊόντων τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D). Επίσης θα έχουμε εξαιρετικά νέα για τους εκτυπωτές μεγάλου μεγέθους.

Σχετικά με τους προσωπικούς υπολογιστές για τους καταναλωτές θα δούμε νέες πρωτοποριακές συσκευές gaming που σε συνδυασμό με την επέκταση του 5G θα δίνουν μία μοναδική εμπειρία.

Έχουμε ήδη λανσάρει και στην Ελληνική αγορά προϊόντα μοναδικά σε κομψότητα με μπαταρίες που κρατάνε πάνω από μία ημέρα και χωρίς κανένα περιορισμό στην ποιότητα και αξιοπιστία τους (HP Εlite Dragonfly).

Για τους εταιρικούς πελάτες μας θα επεκτείνουμε και θα εμπλουτίσουμε το πρόγραμμα Device as a Service με ανανεωμένο λογισμικό με νέες δυνατότητες και υπηρεσίες. Δίνουμε μεγάλη έμφαση στην εμπειρία του πελάτη μετά την αγορά του προϊόντος και έχουμε στόχο να ανακοινώσουμε premium υπηρεσίες υποστήριξης μετά την πώληση (after sales service) σε κάθετες αγορές που η χρήση των υπολογιστικών συστημάτων θεωρείται επιχειρησιακά κρίσιμη (Ελλάδα).

Δεν είναι όμως μόνο αυτά ... θα μπορούσα να αναφερθώ σε πολλά ακόμη: όπως φορητοί υπολογιστές AiO, στιβαρά και μοναδικά Χ360, με επέκταση της χρήσης μαγνησίου ως σημαντικού υλικού σε premium σειρές, νέα RPOS με βασικά κριτήρια την ευκολία χρήσης την αξιοπιστία τη συνδεσιμότητα και την επεκτασιμότητά τους, και πολλά άλλα!

ΕΡ: Ποιοι είναι οι σχεδιασμοί σας για το νέο οικονομικό έτος 2020;

ΑΠ: Η στρατηγική της HP εστιάζεται σε 3 σημεία:

  1. Να προοδεύσουμε σε κατηγορίες και προϊόντα που έχουμε ήδη και ηγούμαστε, τόσο στην αγορά της εκτύπωσης όσο και στην αγορά των υπολογιστών σε όλα τα επίπεδα πελατών μας (καταναλωτές ή επιχειρήσεις). Να συνεχίσουμε να κερδίζουμε μερίδια αυξάνοντας την κερδοφορία μας, βελτιώνοντας το προϊοντικό μας μίγμα, εισάγοντας η αναπτύσσοντας κατηγορίες με τεράστια περιθώρια ανάπτυξης, InkTank, OfficeJet Pros, Neverstop laser τεχνολογίας, A3, συσκευές εκτύπωσης με χρώμα, πολυμηχανήματα, AiO PCs, Premium Computing, Gaming, Accessories, Displays, DaaS, MPS, HPEFS, γνήσια αναλώσιμα.
  2. να δημιουργήσουμε συνθήκες για δραστικές αλλαγές όπως περαιτέρω επέκταση των εκτυπωτών έγχρωμων λύσεων μεγάλου μεγέθους, των προϊόντων τρισδιάστατης εκτύπωσης (3D), προϊοντικές γραμμές με εστίαση στην μετάβαση στην 4η Βιομηχανική επανάσταση
  3. να μετασχηματίσουμε τον τρόπο με τον οποίο λειτουργούμε σε κάθε επίπεδο. Με το μετασχηματισμό αυτό βάζουμε γερές βάσεις για το μέλλον.

Γινόμαστε ακόμη περισσότερο πελατοκεντρικοί και ευέλικτοι στη λήψη αποφάσεων. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός και η λήψη αποφάσεων με βάση στοιχεία και δεδομένα BIG DATA analytics θα είναι σημαντικός πυλώνας εστίασης μας και λήψης αποφάσεων.

Φυσικά θα συνεχίσουμε να πρωτοπορούμε και να ηγούμαστε τόσο τεχνολογικά όσο και στον τρόπο που διαθέτουμε τα προϊόντα μας και τις λύσεις μας στην αγορά (συνεργάτες, προγράμματα, νέες αγορές κλπ.).  Η φαντασία μας θα είναι ο μόνος περιορισμός για το τι μπορούμε να πετύχουμε!

Κάποιες αποφάσεις είναι δύσκολες, είμαστε όμως απόλυτα πεπεισμένοι ότι βάζουν στέρεες βάσεις για το μέλλον και ότι η στρατηγική αυτή θα μας οδηγήσει ακόμη ψηλότερα, θα δώσει υπεραξία στους πελάτες μας, στα στελέχη μας αλλά και στους μετόχους της εταιρείας και θα ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο επιτυχιών στην 80-χρονη ιστορία της εταιρείας μας.

ΕΡ: H HP είναι μια εταιρεία που σέβεται το περιβάλλον. Πείτε μας 4 πράγματα που κάνει η HP για αυτό;

ΑΠ: Η HP έχει καταλάβει ότι οι δράσεις που αφορούν το κλίμα/περιβάλλον και τη βιωσιμότητά του αποτελούν επιτακτική ανάγκη και έχει εντάξει τις δράσεις αυτές στον τρόπο λειτουργίας της εδώ και περισσότερο από 25 χρόνια. Στη διάρκεια όλων αυτών των ετών έχει αναπτύξει πολλές μεθόδους που αναγνωρίζονται στο διάγραμμα «πεταλούδα» της κυκλικής βιωσιμότητας σαν τρόποι αναγέννησης και επανόρθωσης.

Το Σεπτέμβριο του 2019 η εταιρία απέδειξε τη δέσμευσή της στο στόχο αυτό με το να διαχειριστεί 86 εκατομμύρια τόνους πλαστικού, με την ανακοίνωση του Εlite Dragonfly, του πρώτου φορητού υπολογιστή στον κόσμο, τμήματα του οποίου κατασκευάστηκαν από πλαστικό που βρέθηκε στον ωκεανό.

Το πρόγραμμα Planet Partners συλλέγει τα προϊόντα προς ανακύκλωση με αυτοματοποιημένο τρόπο, ενώ το 80% των νέων μελανιών χρησιμοποιούν προϊόντα ανακύκλωσης.  Στην Ελλάδα το πρόγραμμα λειτουργεί αρκετά χρόνια τώρα με μεγάλη επιτυχία.

Είμαστε ιδρυτικό μέλος του Bloomberg green ενός οργανισμού που στόχο έχει να ευαισθητοποιήσει πολίτες, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Παράλληλα δημιουργούμε σημαντικές συνεργασίες ώστε να πετύχουμε τόσο τον απαιτητικό στόχο που έχουμε θέσει: σαν μέλος των The Climate Group’s RE100 and EV100 δράσεων έχουμε δεσμευτεί να πετύχουμε χρήση ηλεκτρικής ενέργειας κατά 100% από ανανεώσιμες πηγές μέχρι το 2035 ταυτόχρονα με τους οικονομικούς στόχους μας.

Επενδύουμε στην παραγωγή βιώσιμων προϊόντων. Πχ συνεργαζόμαστε με την First Mile Coalition για την περισυλλογή πλαστικών μπουκαλιών από την Αϊτή, μπουκάλια τα οποία θα κατέληγαν στους ωκεανούς, αλλά επαναχρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή ink cartridges αλλά και HW προϊόντων. Η προσπάθειά μας αυτή είναι συνεχής και μέχρι τώρα πολύ επιτυχημένη αφού έχουμε συλλέξει 500 τόνους πλαστικού από 35 εκατ. μπουκάλια. Η επένδυσή μας αυτή θα συνεχιστεί με αμείωτη ένταση.

Έχουμε δεσμευτεί να χρησιμοποιούμε αυτό το πλαστικό που συλλέγουμε πριν ή αφού έχουν καταλήξει στους ωκεανούς για προϊόντα υψηλών προδιαγραφών όπως τις σειρές HP Elite και HP Pro επιτραπέζιων και φορητών υπολογιστών.  Και αυτό το project είναι μόνο ένα παράδειγμα. Μέχρι σήμερα η HP έχει χρησιμοποιήσει περισσότερους από 450 κυβικούς τόνους πλαστικό που θα κατέληγε στους ωκεανούς /περισσότερα από 35 εκατομμύρια πλαστικά μπουκάλια από την Αϊτή για τα προϊόντα της.

Στην Ελλάδα το 2019 είχαμε αναλάβει ανάλογη δράση με τον καθαρισμό της παραλίας Αλίμου με την εθελοντική συμμετοχή πολλών στελεχών της HP καθώς και με τη βοήθεια και την αρωγή και του Δήμου Αλίμου.

Για την HP, οι εταιρικές συνεργασίες επιταχύνουν τους στόχους βιωσιμότητας που έχουμε θέσει. Ανακοινώσαμε επένδυση $11 εκατ. σε συνεργασία με τη WWF για την προστασία 200.000 στρεμμάτων δασών σε Βραζιλία και Κίνα σαν μέρος του οράματός μας για την υποστήριξη της εκτύπωσης με σεβασμό στο περιβάλλον και τα δάση.

Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης την ανάπτυξη  ενός επιστημονικού εργαλείου αξιολόγησης  από το WWF που θα βοηθά τις επιχειρήσεις να εκτιμούν τα οφέλη των ειδικών προσπαθειών διατήρησης του νερού, του κλίματος και της βιοποικιλότητας.

Θεωρούμε ότι οι πελάτες, οι επενδυτές και οι συνεργάτες μας επιλέγουν να συνεργάζονται με την HP καθώς έχουμε στην κουλτούρα μας τη βιώσιμη ανάπτυξη και την υποστήριξη στην κλιματική αλλαγή και τις επιπτώσεις της στην ανθρωπότητα.

Τα πλεονεκτήματα αυτής της στρατηγικής και προσήλωσης έχουν φέρει ήδη ορατά οικονομικά αποτελέσματα. Δημιουργώντας προϊόντα τόσο εκτυπωτικών λύσεων όσο και προσωπικών υπολογιστών πιστοποιημένα με ENERGY STAR καθώς και η υλοποίηση του HP Planet program σε 76 χώρες σε όλο τον κόσμο, όπως προανέφερα, και οι συνεργασίες που αναπτύξαμε για την προστασία και την επαναφορά μεγάλων εκτάσεων δασών (μόνο μερικά από τα έργα που υλοποιούμε) μας βοήθησαν να κερδίσουμε περισσότερα από $900 εκατ. νέων έργων.

Η HP έχει αναγνωριστεί παγκοσμίως για το αποτύπωμά της στη βιώσιμη ανάπτυξη.

Ενδεικτικά η HP βρίσκεται σύμφωνα με το Newsweek μέσα στις top 100 εταιρείες με βάση τις επιδόσεις της στην βιώσιμη ανάπτυξη. Επίσης από θεσμούς όπως η Corporate Knight's (“2020 Global 100” most sustainable corporations!) κατάσταση την HP στην Νο1 εταιρεία στην Αμερική αναφορικά με την υπευθυνότητα σε αυτόν τον τομέα.

Κλείνοντας να πω ότι πρόσφατα η HP αναγνωρίστηκε από το CDP ως η μοναδική αμερικάνικη εταιρία με την επίτευξη τριπλής κατάταξης «Α» και ήταν μία από τις 5 μόνο εταιρίες που κατάφεραν να πετύχουν τόσο την τριπλή κατάταξη «Α» όσο και το  Leadership Engagement Supplier  για το 2019. 

Επίσης, για έκτη συνεχή χρονιά, η HP εντάχθηκε στη λίστα του CDP Climate A List, ως εταιρία που για δεύτερη φορά πέτυχε αποτελέσματα "A" για τα δάση και το νερό και για τέταρτη συνεχή χρονιά ως Supplier Engagement Leader.

Για εμάς στην HP η στήριξη στο περιβάλλον είναι καθημερινός στόχος και ξέρουμε ότι μόνο αν δουλέψουμε όλοι μαζί, ειδικοί και αξιωματούχοι κυβερνήσεων και πανεπιστημίων, επιστήμονες, μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί, κέντρα καινοτομίας αλλά και ανταγωνιστές, θα πετύχουμε το στόχο μας για ένα καλύτερο πλανήτη, όχι αύριο αλλά ΣΗΜΕΡΑ, ΤΩΡΑ.

Όπως είπε και ένας από τους ιδρυτές μας ο Dave Packard «Η ευθύνη να κάνουμε την κοινωνία μας καλύτερη δεν αφορά λίγους, είναι μια ευθύνη που μοιραζόμαστε όλοι».

Τελευταία τροποποίηση στις 08:09 - 13 Μαρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.