ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Κωτσόβολος: Σταθερά ανοδική τροχιά κερδοφορίας με νέα καταστήματα

08:52 - 05 Οκτ 2017 | ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ
Κωτσόβολος: Σταθερά ανοδική τροχιά κερδοφορίας με νέα καταστήματα
Ένα νέο κατάστημα Κωτσόβολος στο κέντρο του Πειραιά πρόκειται να ανοίξει τις πόρτες του στο κοινό την Πέμπτη, 5 Οκτωβρίου.

Το επιβλητικό πολυώροφο κτίριο στη συμβολή των οδών Τσαμαδού και Φίλωνος, που παρέμενε για χρόνια κλειστό, γεμίζει με προϊόντα τεχνολογίας και προσκαλεί όλους να το ανακαλύψουν. Όμως η εταιρία ετοιμάζει και άλλο ένα κατάστημα στη Λ. Κηφισού στο River West το επόμενο διάστημα φτάνοντας πλέον τα σημεία της στον αριθμό των 96 καταστημάτων ( των οποίων τα 25 είναι μέσω δικαιόχρησης).

Όπως ανέφερε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Ανδρέας Αθανασόπουλος την Τετάρτη μιλώντας σε δημοσιογράφους η ανάπτυξη της εταιρίας βασίζεται στη βελτίωση της εικόνας του δικτύου, της καλύτερης διαχείρισης κόστους, τη εξασφάλιση λόγω μεγέθους καλύτερων τιμών από προμηθευτές και των νέων επενδύσεων.

«Τα κέρδη είναι αποτέλεσμα της κλίμακας που λειτουργούμε (εκπτώσεις από αγορες ) και διαχείριση του κόστους. Έχουμε κέρδη σε διψήφιο νούμερο και αύξηση πωλήσεων στο 6%» τόνισε. Κι αυτό σε μια περίοδο που η αγορά είναι μετά την κάθετη πτώση σχετικά σταθεροποιημένη.

Σύμφωνα με τα στοιχεία εξαμήνου της GSK  η αγορά είναι οριακά αρνητική από 1,018,442 εκ το 2016 στα 1.003.817 εκ δηλαδή με πτώση -1,4%. «Ο χώρος της τεχνολογίας θα χρειαστεί έντονη καινοτομία κι ένα θετικό καταναλωτικό σοκ για να επανέλθει σε ανεκτά επίπεδα.Θα μηδενίσουμε στο τέλος έτους εξαρτάται κι από λανσάρισμα προϊόντων.» τόνισε ο κ. Αθανασόπουλος που υπογράμμισε τη σημασία της νομοθετικής παρέμβασης για τον τρόπο απόδοσης του ΦΠΑ για προϊόντα κινητής. Πλέον ο τελικός πελάτης εφόσον αγοράζει με τιμολόγια θα αποδίδει το ΦΠΑ σε μια προσπάθεια να μπει φρένο στη μεγάλη φοροδιαφυγή και φοροκλοπή που γίνεται από ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγορών.

Νέο κατάστημα

Η Κωτσόβολος στον Πειραιά αποκτά το δεύτερο κατάστημά της με 5 ορόφους και στόχο να καλύψει τις ανάγκες των κατοίκων της περιοχής που ενδιαφέρονται να πραγματοποιήσουν αγορές σε προϊόντα τεχνολογίας, μεγάλες οικιακές συσκευές, μικροσυσκευές και οικιακό εξοπλισμό

Παράλληλα, η εταιρεία, αναγνωρίζοντας τις απαιτήσεις του σύγχρονου και γρήγορου τρόπου ζωής, επενδύει σε νέους τρόπους εξυπηρέτησης, λανσάροντας Ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή.  Η εταιρεία, κατάφερε πρώτη στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, να δώσει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία. Στο κατάστημα του Πειραιά, βρίσκονται 9 Ταμεία Express, διευκολύνοντας τον καταναλωτή να ολοκληρώσει γρήγορα την αγορά του. Η υπηρεσία των Ταμείων Express υπάρχει ήδη σε 40 καταστήματα, με πλάνο να αναπτυχθούν συνολικά 150 σημεία εξυπηρέτησης τους επόμενους μήνες.

Στο νέο κατάστημα του Πειραιά υπάρχει ένα πλήρως εξοπλισμένο και επανδρωμένο Service Corner, “Support 360°” με στόχο να παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων. Τέλος, στο Service Corner μπορεί κανείς να αναζητήσει την υπηρεσία Fix&Go για αντικατάσταση της σπασμένης οθόνης κινητού μέσα σε μόλις 20 λεπτά!

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 12:49 - 05 Οκτ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.