ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Είμαστε εδώ και θα παραμείνουμε στην Ελλάδα δηλώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία

12:25 - 15 Οκτ 2012 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Είμαστε εδώ και θα παραμείνουμε στην Ελλάδα δηλώνει η Αθηναϊκή Ζυθοποιία
Την πρόθεσή της να παραμείνει στην Ελλάδα στηρίζοντας την οικονομία και την παραγωγική δραστηριότητα της χώρας, δήλωσε η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δια στόματος του διευθύνοντος συμβούλου κ. Ζωούλλη Μηνά (φωτογραφία).

Σε μια περίοδο που μεγάλες εταιρίες εγκαταλείπουν την Ελλάδα και «μεταναστεύουν» σε χώρες που τους εξασφαλίζουν ευνοϊκότερη φορολογική μεταχείριση και καλύτερες συνθήκες δανεισμού, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία δεσμεύεται να συνεχίσει την δραστηριότητά της στην Ελλάδα, επενδύοντας μάλιστα σε νέες θέσεις εργασίας.

 

Η εταιρία που φέτος συμπληρώνει 50 χρόνια στη χώρα μας, παρουσίασε την 3η Έκθεση Αειφόρου Ανάπτυξης στην οποία καταγράφεται η επικαιροποιημένη εικόνα των δεσμεύσεών της, όπως και η διαρκής προσπάθεια να διασφαλίσει το θετικό αντίκτυπο της επιχειρηματικής της δραστηριότητας στην Ελλάδα. 

 

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Ζωούλλης Μηνά: «Είμαστε εδώ. Παράγουμε, συμμετέχουμε, δημιουργούμε εδώ. Είμαστε εδώ για την ανάπτυξη, για την απασχόληση, για την υποστήριξη της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας. Είμαστε εδώ για τους ανθρώπους μας, είμαστε εδώ για το περιβάλλον. Εδώ και 50 περίπου χρόνια είμαστε εδώ, αναπόσπαστο κομμάτι της Ελλάδας, και σκοπός μας είναι να παραμείνουμε για τουλάχιστον άλλα τόσα».

 

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σε αριθμούς:

  • Διατηρεί 4 εργοστάσια παραγωγής (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Λαμία), απασχολώντας 1.050 εργαζομένους
  • Συνεργάζεται με 4.530 Έλληνες προμηθευτές και προμηθεύεται ελληνικές πρώτες ύλες
  • Από το 2008 έχει προμηθευτεί 70.000 τόνους εγχώριου κριθαριού
  • Πραγματοποιεί σημαντικές επενδύσεις, μισό δις ευρώ τα τελευταία 14 χρόνια
  • Συνεισφέρει στον κρατικό προϋπολογισμό σχεδόν 1 δις ευρώ με τη μορφή φόρων, τελών και εισφορών την πενταετία 2007-2011
  • To 90% του κόστους των προϊόντων της μένει στην Ελλάδα

 

Εξαγωγική δραστηριότητα

  • Τα προϊόντα της διατίθενται σε 17 χώρες, ενώ οι εξαγωγές σήμερα αντιστοιχούν στο 10% της παραγωγής της, δίνοντας μια διέξοδο στην παραγωγική της δραστηριότητα κατά τη διάρκεια της κρίσης.

Εργασιακό Περιβάλλον

  • Βραβεύτηκε ως το Καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στην Ελλάδα το 2010 και 2011, ενώ με σειρά προγραμμάτων παρέχει ίσες ευκαιρίες, ανοιχτή επικοινωνία, αναγνώριση και αξιολόγηση για όλους.

Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία "είναι εδώ" για τους πελάτες της

  • Εργάστηκε από κοινού απέναντι σε κοινά προβλήματα και κινδύνους, όπως η μείωση της καταναλωτικής ζήτησης και ο περιορισμός της ρευστότητας, στηρίζοντας αποτελεσματικά τους συνεργάτες της. Διαθέτει τα προϊόντα της σε περίπου 110.000 καταστήματα και συνεργάζεται με 1.550 χονδρεμπόρους.

 

"Είναι εδώ" για τους καταναλωτές

  • Θέλοντας να ανταποκριθεί στις δυσκολίες της οικονομικής ύφεσης, προσάρμοσε την τιμολογιακή και εμπορική της πολιτική, ώστε να διασφαλίσει ότι όλοι οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση σε προϊόντα με προσιτή τιμή, που καλύπτουν κάθε ανάγκη, προτίμηση και εμπειρία. Συγκεκριμένα για τη διετία 2010-11, αν και το κόστος παραγωγής των προϊόντων της υπολογίζεται ότι αυξήθηκε κατά 6% περίπου, η εταιρία απορρόφησε αυτήν την αύξηση, ώστε να μην επιβαρύνει τους καταναλωτές. Παράλληλα, απαντώντας στην ανάγκη των καταναλωτών για νέες προτάσεις, εισήγαγε στην αγορά δύο νέα προϊόντα, την Amstel Premium Pilsener και τη ΒΙΟΣ 5, την πρώτη μπίρα στον κόσμο από 5 δημητριακά.

"Είναι εδώ" συμμετέχοντας υπεύθυνα και συνεισφέροντας στην κοινωνία

  • Τα δύο αυτά χρόνια, έδειξε έμπρακτα το κοινωνικό της πρόσωπο όπου υπάρχει ανάγκη. Στήριξε με 160.000 το έργο ΜΚΟ, ενώ διέθεσε δωρεάν προϊόν αξίας 110.000 ευρώ σε κοινωφελείς σκοπούς. Προωθεί το μήνυμα της υπεύθυνης κατανάλωσης συνεργαζόμενη με τη ΜΚΟ «Νηφάλιοι-Στην Υγειά μας», υλοποιώντας διαδραστικά προγράμματα, μέσα από τα οποία, τη διετία 2010-11 προσεγγίστηκαν συνολικά περισσότεροι από 20.000 καταναλωτές.

«Είναι εδώ» για το περιβάλλον

  • Παρά την ύφεση, διατήρησε τους υψηλούς της στόχους για τη μείωση του αποτυπώματός της στο περιβάλλον. Κατά τη διετία 2010 – 2011 επένδυσε συνολικά 37,6 εκατ. ευρώ για τον εκσυγχρονισμό του εξοπλισμού των παραγωγικών μονάδων, την προμήθεια «πράσινων» ψυγείων και τα επιστρεφόμενα υλικά συσκευασίας.

 

Το περιεχόμενο της Έκθεσης Αειφόρου Ανάπτυξης ακολουθεί για δεύτερη φορά τις διεθνείς οδηγίες του Global Reporting Initiative (GRI), με στόχο τη διασφάλιση της αντικειμενικότητας και της διαφάνειας, ενώ έχει λάβει πιστοποίηση ως προς την εγκυρότητα του περιεχομένου από την KPMG.

Τελευταία τροποποίηση στις 12:40 - 15 Οκτ 2012
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.