ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στην κρίση πίνουμε μπύρα

18:04 - 12 Φεβ 2013 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Σημαντικός σύμμαχος στην αγορά μπίρας φαίνεται ότι είναι τα σούπερ μάρκετ, μιας και το γνωστό ποτό κερδίζει ολοένα και μεγαλύτερη «πίτα» από τους πελάτες του οργανωμένου λιανικού εμπορίου τροφίμων.

Η παρατεταμένη κρίση που δοκιμάζει το εισόδημα των Ελλήνων, έχει περιορίσει τις εξόδους των πολιτών, κάτι που φαίνεται στην πτώση που σημειώνει ο κλάδος της εστιάσης και της νυχτερινής διασκέδασης. Ακόμα, τα περιορισμένα χρήματα που διαθέτει το σύνολο των πολιτών για διασκέδαση, έχουν αποστρέψει τους καταναλωτές από τα ακριβά ποτά (τεκίλα, βότκα, ουίσκι κ.α.) στρέφοντας το ενδιαφέρον σε πιο συμφέρουσες, οικονομικά, λύσεις όπως το τσίπουρο και η μπύρα.

 

Σύμφωνα με στοιχεία της SymphonyIRI Group, οι πωλήσεις και τα έσοδα μπίρας στα σούπερ μάρκετ αυξήθηκαν το 2012 σε σχέση με το 2011.

 

Ειδικότερα,  τα έσοδα του κλάδου ενισχύθηκαν 6,6% για το 2012, ανερχόμενα σε 125,6 εκατ. ευρώ έναντι 117,9 εκατ. που ήταν το 2011. Οι πωλήσεις μπίρας σε όγκο σημείωσαν άνοδο 10,3% στα 64,3 εκατ. λίτρα.

 

Συνεχίζονται οι επενδύσεις

 

Οι επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κλάδο αναμένεται να συνεχίσουν τις επενδύσεις τους στο επόμενο διάστημα, με ονόματα όπως οι Ολυμπιακή Ζυθοποιία , Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης και Ζυθοποιία Μακεδονίας Θράκης να έχουν ήδη ετοιμάσει τα νέα τους επενδυτικά σχέδια.

 

Σημειώνεται ακόμα πως οι δύο «μεγάλοι παίκτες» της εγχώριας αγοράς, «Αθηναϊκή» και «Μύθος», αναμένεται να ξοδέψουν πάνω από 100 εκατ. ευρώ μέχρι το 2015.

Τελευταία τροποποίηση στις 20:07 - 12 Φεβ 2013
Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.