ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Βίκος: «Ζεσταίνει μηχανές» στον κλάδο των αναψυκτικών με ψυγεία σε όλη τη χώρα

13:18 - 03 Δεκ 2014 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Βίκος: «Ζεσταίνει μηχανές» στον κλάδο των αναψυκτικών με ψυγεία σε όλη τη χώρα
Σε νέες επενδύσεις 1,5 εκατ. ευρώ στον κλάδο των αναψυκτικών προχωρά η διοίκηση της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων ΒΙΚΟΣ για την αγορά και τοποθέτηση αρχικά 2.000-2.500 δικών της ψυγείων σε όλη την επικράτεια.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της απόφασης πριν δύο χρόνια να ξεκινήσει την είσοδό της στον κλάδο δημιουργώντας γραμμές παραγωγής στις βιομηχανικές εγκαταστάσεις στο Καλπάκι και αξιοποιώντας το Φυσικό Μεταλλικό Νερό, από την πηγή ΖΑΓΟΡΟΧΩΡΙΑ, αλλά και χυμούς από ελληνικά φρούτα, ενώ έρχεται και μετά την αρχική επένδυση των 15 εκατ. ευρώ που έχει υλοποιήσει η οικογένεια Σεπετά για την είσοδό της και στην κατηγορία των αναψυκτικών.


Ήδη πέντε μήνες μετά την είσοδό της στην αγορά των αναψυκτικών, σύμφωνα με όσα ανέφεραν ο Πέτρος Σεπετάς, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Βίκος Α.Ε. η Ελένη Θεοχάρη, Γενική Διευθύντρια και Αναπληρώτρια Διευθύνουσα Σύμβουλος και ο Κωνσταντίνος Σεπετάς, ο Διευθυντής Πωλήσεων και Marketing η ΗΒΕ Βίκος έχει κατακτήσει μερίδιο 1,5% στην κατηγορία των non cola αναψυκτικών, ενώ στους κωδικούς της βυσσινάδας και της γκαζόζας, όπου η αποδοχή του κοινού ήταν μεγάλη, το μερίδιό της προσεγγίζει το 5% και 4% αντίστοιχα. Απώτερος στόχος της εταιρείας σε βάθος διετίας (τέλη του 2015 – μέσα στου 2016) είναι να κατακτήσει μερίδιο 10% στην κατηγορία των non Cola αναψυκτικών. Κύριο όπλο της σε αυτήν την προσπάθεια, όπως αναφέρθηκε, είναι η αξιοποίηση του φυσικού μεταλλικού νερού, η ποιότητα των χυμών αλλά και η χαμηλή περιεκτικότητα σε ζάχαρη των προϊόντων.


Το 2015 η εταιρεία θα λανσάρει νέες συσκευασίες, του 1,5 λίτρου και των 500ml προκειμένου έτσι να έχει στη «φαρέτρα» της μια πλήρη γκάμα συσκευασιών τόσο για την «κρύα αγορά» (Mini market, περίπτερα και εστίαση οι μικρότερες) αλλά και στη «ζεστή» (S/M οι μεγαλύτερες).

Οι εξαγωγές

Παρά το γεγονός ότι ο κύριος όγκος των πωλήσεών της είναι στο εξωτερικό η εταιρία προχωρεί σε εξαγωγές ουσιαστικά ακολουθώντας τις γραμμές πωλήσεων που έχει στο νερό. Τα προϊόντα της έχουν παρουσία στη Κύπρο, ενώ ο στόχος είναι να ακολουθήσουν τον “δρόμο” του νερού Βίκος το οποίο σήμερα εξάγεται μεταξύ των άλλων σε Βαλκάνια, Γερμανία, ΗΠΑ, Κίνα, Ντουμπάι κ.α.

 

Αξίζει να σημειωθεί ότι το 2013 η εταιρία είχε τζίρο 68,7 εκατ. ευρώ και προ φόρων κέρδη 12,2 εκατ. ευρώ, μεγέθη τα οποία αναμένει και τη φετινή χρονιά η οποία παραμένει πτωτική για το σύνολο της αγοράς του εμφιαλωμένου νερού και του κλάδου των αναψυκτικών.


Σημειώνεται ότι η εταιρεία έχει καθετοποιημένη διαδικασία παραγωγής εξυπηρετώντας ένα ευρύ πελατολόγιο τόσο σε επίπεδο συσκευασιών όσο και σεεπίπεδο προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας. Διαθέτει ένα εργοστάσιο εμφιάλωσης νερού και αναψυκτικού, ένα νερού που καλύπτουν συνολική επιφάνεια 37.500 τ.μ. σε ιδιόκτητες εκτάσεις 110 στρεμμάτων στην ευρύτερη περιοχή των Ζαγοροχωρίων και ένα εργοστάσιο παραγωγής εξειδικευμένων πλαστικών, την PET COM Plastics, η οποία ιδρύθηκε το 1999, οι εγκαταστάσεις της οποίας βρίσκονται στη βιομηχανική περιοχή των Ιωαννίνων.
Διαθέτει μηχανές injection σε δύο χώρους παραγωγής με συνολικό εμβαδό 10.000m2, 9 γραμμές παραγωγής με συνολική δυναμικότητα 210.000 λίτρων /ώρα και απασχολεί 252 εργαζομένους.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 13:35 - 03 Δεκ 2014
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.