ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τι ελληνικό αγάπησε ο Ιάπωνας καταναλωτής;

09:47 - 03 Οκτ 2016 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Τι ελληνικό αγάπησε ο Ιάπωνας καταναλωτής;
Εντυπωσιακή αύξηση 87% της αξίας σε ευρώ σημείωσαν οι εξαγωγές ελληνικού κρασιού στην Ιαπωνία το διάστημα Ιανουαρίου - Ιουλίου 2016, έναντι του αντιστοίχου διαστήματος 2015, ενώ η μεταβολή του 2015 έναντι του 2014 διαμορφώνεται στο 69%.

Το γραφείο Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων της ελληνικής πρεσβείας στο Τόκιο κάνει λόγο με έγγραφό του για τη ραγδαία αύξηση των εξαγωγών κρασιού στην Ιαπωνία. 

 

Με αναγωγή σε ετήσια βάση, προκύπτει ότι οι ελληνικές εξαγωγές αυτής της κατηγορίας για το σύνολο του 2016 αναμένεται να κυμανθούν σε περίπου 460.000 ευρώ, ποσό το οποίο δεν είναι σημαντικό αλλά είναι ιδιαίτερα αυξημένο, καθώς αποτελεί το τετραπλάσιο της επίδοσής μας το 2014.

 

Υπενθυμίζεται ότι κατά το διάστημα Ιουνίου 2015- Ιουνίου 2016 υλοποιήθηκε πρόγραμμα προώθησης του ελληνικού οίνου στην Ιαπωνία από το Enterprise Greece με την συνεργασία του γραφείου Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, το οποίο περιελάμβανε πρόγραμμα διαφημιστικών καταχωρήσεων, γευσιγνωσία προς ειδικούς του χώρου και master class σεμινάριο, επίσκεψη δημοσιογράφων στην Ελλάδα, καθώς και η έκδοση στην ιαπωνική γλώσσα φυλλαδίου και βιβλίου για τον ελληνικό αμπελώνα.

 

Το πρόγραμμα προβλέπεται να συνεχισθεί έως τον Ιούνιο 2017 και πέραν των ανωτέρω να περιλαμβάνει συμμετοχή στην Διεθνή Έκθεση Vinexpo Tokyo (15-16/11/2016), και αύξηση των γευσιγνωσιών.

 

Εκτιμάται ότι το πρόγραμμα έχει επιδράσει θετικά, καθώς αντιμετωπίζει το κυριότερο πρόβλημα, αυτό της παντελούς έλλειψης εξοικείωσης του ιαπωνικού κοινού, ειδικού και καταναλωτικού, με τους ελληνικούς οίνους.

Τελευταία τροποποίηση στις 09:55 - 03 Οκτ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.