ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΛΟΥΞ:Στοχεύει σε προϊόντα με λίγες θερμίδες και αξιοποίηση μεγάλων δικτύων

12:39 - 06 Δεκ 2016 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
ΛΟΥΞ:Στοχεύει σε προϊόντα με λίγες θερμίδες και αξιοποίηση μεγάλων δικτύων
Με καινοτόμα προϊόντα και δυνατές συνεργασίες η ελληνική εταιρεία αναψυκτικών και χυμών Λουξ προσπαθεί να κατοχυρώσει τη θέση της σε μια αγορά όπου η παρουσία των πολυεθνικών εταιριών δεν αφήνει και πολύ χώρο δράσης.
Ωστόσο, η τάση των τελευταίων ετών για κατανάλωση προϊόντων, με έντονη την τοπική σφραγίδα έχει δώσει μερίδια αγοράς στις εταιρίες του κλάδου, που καταφέρνουν να παρουσιάζουν θετικά αποτελέσματα.
Έτσι ενώ ο κλάδος των αναψυκτικών στην Ελλάδα σημείωσε πτώση 12% στο εννεάμηνο του 2016, η Λουξ εμφάνισε αύξηση 7,5% σε αξία και τζίρο. Γι' αυτό η διοίκηση της εταιρείας εκτιμά ότι θα εμφανίσει αύξηση πωλήσεων 5% το 2016 σε σχέση με τα 30 εκατ. ευρώ που είχε το προηγούμενο έτος. Μάλιστα, για το 2017 η διοίκηση της Λουξ αναμένει περαιτέρω αύξηση πωλήσεων λόγω της επικείμενης, νέας συμφωνίας της εταιρείας με τα σουπερμάρκετ Lidl, καθώς και της νέας συμφωνίας με την Coffee Island.
«Με όχημα τις ελληνικές ποιοτικές πρώτες ύλες η αχαϊκή Λουξ έχει διεισδύσει σε ολόκληρη την ελληνική αγορά, κερδίζοντας την προτίμηση των ελλήνων καταναλωτών». Πιο συγκεκριμένα, η Λουξ έχει ανέλθει στο  9,4% (σε όγκο, lt) και 10,2% (σε αξία) της αγοράς αναψυκτικών συνολικά, ενώ στην κατηγορία των αναψυκτικών με γεύση έχει κατακτήσει το 27,2% (σε όγκο, lt) και 30,5% (σε αξία) μεριδίων αγοράς, εδραιώνοντας τη θέση της ως το πιο δημοφιλές ελληνικό αναψυκτικό με γεύση της εγχώριας αγοράς (IRI, στοιχεία Αύγουστος 2016) σύμφωνα με όσα ανέφερε ο κ. Γιάννης Μαρλαφέκας, διευθύνων σύμβουλος της Λουξ, σε ενημέρωση δημοσιογράφων. 
«Τη θέση της Λουξ αναμένεται να ισχυροποιήσει περαιτέρω η πολυαναμενόμενη είσοδός της πρόσφατα στην αγορά των ολιγοθερμιδικών αναψυκτικών, με τη νέα καινοτόμα σειρά λουξ plus 'n light. Ανταποκρινόμενη στις νέες ανάγκες-τάσεις των καταναλωτών για ποιοτική απόλαυση προϊόντων με λιγότερες θερμίδες, με τον πλέον φυσικό τρόπο η Λουξ δημιούργησε τα νέα αναψυκτικά λουξ plus 'n light με 0% ζάχαρη, 60% λιγότερες θερμίδες και μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C (στις γεύσεις πορτοκαλάδα και λεμονάδα)» πρόσθεσε ο κ. Μαρλαφέκας.
Όπως αναφέρει η εταιρία τα λουξ plus 'n light είναι τα πρώτα, και τα μοναδικά, αναψυκτικά στην ελληνική αγορά που περιέχουν μόνο φυσικά γλυκαντικά (σάκχαρα φρούτων, φρουκτόζη και γλυκαντικά φυτικής προέλευσης), χωρίς καμία αλλαγή στη γνώριμη γεύση που χαρακτηρίζει το σύνολο των προϊόντων Λουξ, εισάγοντας μια ανατροπή στην αγορά των light προϊόντων.
Τέλος η Λουξ προσπαθεί να εντείνει την εξωστρέφειά της έστω κι αν το προϊόν δεν είναι εύκολο να εξαχθεί λόγω κόστους (μεγάλο βάρος στις μεταφορές που συνεπάγεται κόστος). Παρόλα αυτά προϊόντα Λουξ έχουν παρουσία σε 22 χώρες, σε ΗΠΑ, Καναδά, Παναμά, Αυστραλία, Κορέα, Ελβετία, Γερμανία, Ιταλία, Ολλανδία, Σουηδία, Βέλγιο, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Τσεχία, Αυστρία, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Ντουμπάι, Κατάρ και, πιο πρόσφατα, Ρωσία και Νότια Αφρική. Ως επόμενο βήμα, η εταιρεία στρέφει το βλέμμα στην ενίσχυση της δραστηριότητάς της στη Βόρεια Ευρώπη, με έμφαση στις σκανδιναβικές χώρες και στη Μέση Ανατολή. 
Γιώργος Αλεξάκης
Τελευταία τροποποίηση στις 12:49 - 06 Δεκ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.