• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Γρηγόρης:Με χανιώτικα πορτοκάλια, φρέντο και προϊόντα ΠΟΠ απλώνεται στη Γερμανία

11:04 - 11 Ιαν 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Επέκταση των δραστηριοτήτων της στη Γερμανία μέσω franchise σχεδιάζει η αλυσίδα μικρογευμάτων και καφέ «Γρηγόρης» σύμφωνα με την DW.
Πρόκειται για μια πρωτοβουλία του επιχειρηματία Νίκου Δραμιτινού ο οποίος είναι γενικός franchise, δηλαδή δικαιοδόχος, των 30 καταστημάτων του «Γρηγόρη» στην Κρήτη. Ο ίδιος, μιλώντας, στο γερμανικό δίκτυο ειδήσεων αναφέρει. «Στην Κρήτη πολλοί πελάτες μας το καλοκαίρι είναι Γερμανοί», λέει ο Ν. Δραμιτινός. «Άρα, είχαμε τη δυνατότητα να δούμε αν μας προτιμούν οι Γερμανοί ή όχι. Έτσι πήραμε λοιπόν την απόφαση να έρθουμε και στη Γερμανία.»
Ήδη, με την επωνυμία, Gregory's Coffee, στο Βερολίνο, μέσω του κ. Δραμτινού, η γνωστή ελληνική αλυσίδα «μικρογευμάτων» έχει παρουσία και σχεδιάζει να διευρύνει τις δραστηριότητές της και σε άλλες γερμανικές πόλεις.
«Λειτουργήσαμε ένα χρόνο για να δούμε πώς συμπεριφέρεται η αγορά. Διαπιστώσαμε ότι τα νούμερά μας είναι πάρα πολύ καλά. Στόχος μας είναι να έχουμε ως το καλοκαίρι τέσσερα με πέντε μαγαζιά» αναφέρει ο κ. Δραμιτινός. Έτσι, σύμφωνα με την DW, το επόμενο ανοίγει αρχές Φεβρουαρίου στο Έρλανγκεν, μια πόλη δίπλα στη Νυρεμβέργη. Η εκπαίδευση του προσωπικού αλλά και του δικαιοδόχου του καταστήματος θα γίνει αυτό το μήνα στο Βερολίνο. Εδώ θα λειτουργήσει από το Μάρτιο και ένα δεύτερο μαγαζί στην περιοχή Νοϊκέλν, ενώ γίνονται διαπραγματεύσεις και για άλλους δύο χώρους σε κεντρικά σημεία της πόλης.
Σχεδόν όλα, μάλιστα, τα προϊόντα που προσφέρει προέρχονται από την Ελλάδα. «ναυαρχίδα» των προϊόντων που διατίθενται στο κατάστημα είναι ο πράγματι καλός καφές που πουλιέται σε μια ανταγωνιστική τιμή για την περιοχή. Σχεδόν όλα τα υπόλοιπα προϊόντα έρχονται από την Ελλάδα – ακόμη και τα πορτοκάλια για τους χυμούς που είναι από τα Χανιά. Μια άλλη ιδιαιτερότητα του καταστήματος είναι ότι τα κλασικά ελληνικά φαγώσιμα διατηρούν την αρχική τους ονομασία – για παράδειγμα η τυρόπιτα, η κασερόπιτα ή η σπανακόπιτα. «Επιλέξαμε πολύ συνειδητά αυτή τη στρατηγική», εξηγεί η υπεύθυνη για το μάρκετινγκ Νένα Πολυχρονίδου. «Οι πελάτες μπορούν να δουν άλλωστε τα πάντα στις βιτρίνες. Επίσης, τονίζουμε την προέλευση των προϊόντων, κάτι που είναι πολύ βασικό - επειδή είναι πρώτες ύλες ελληνικές και είναι προϊόντα ΠΟΠ», δηλαδή προϊόντα Προστατευόμενης Ονομασίας Προέλευσης.
Σημειώνεται ότι η Γρηγόρης Μικρογεύματα, με πάνω από 300 καταστήματα στην Ελλάδα, καθώς και παρουσία σε Κύπρο, Μπαχάμες και Ρουμανία, σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση στο εξωτερικό. Οι ετήσιες πωλήσεις κυμαίνονται σε 40 εκατ. ευρώ - με βάση τον τελευταίο δημοσιευμένο ισολογισμό του 2015 ο όμιλος εμφάνισε ενοποιημένο κύκλο εργασιών 39,8 εκατ. ευρώ από 38,2 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση, με αύξηση κερδοφορίας σε 1,837 εκατ. ευρώ από 1,174 εκατ. ευρώ αντίστοιχα.
Γ.Α.
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman