ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Χρυσάφι φέρνει η καινοτομία στη συμβολαιακή γεωργία

08:00 - 14 Ιουν 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Αθηναϊκή Ζυθοποιία: Χρυσάφι φέρνει η καινοτομία στη συμβολαιακή γεωργία
Νέο πρόγραμμα σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για τη για την ανάπτυξη της παραγωγής «τρέχει» η Αθηναϊκή Ζυθοποιία. Στόχος του προγράμματος είναι η αύξηση της παραγωγής και η καλύτερη προσαρμογή του φυτικού κεφαλαίου στις κλιματικές συνθήκες της χώρας για τις καλλιέργειες κριθαριού συμβολαιακής γεωργίας που πραγματοποιεί η εταιρία.
Σύμφωνα με όσα ανέφερε το βράδυ της Τρίτης ο Διευθύνων Σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας Ζωούλλης Μηνά στην εκδήλωση στο Orange Grove για την παρουσίαση της νέας πλατφόρμας υποστήριξης νεοφυών επιχειρήσεων Growth Makers by Heineken η εταιρία μέσα από αυτό το πρόγραμμα ευελπιστεί να αυξήσει 18%, κατά μέσο όρο, την παραγωγή στις διάφορες εκμεταλλεύσεις που έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας. Ήδη μέσα από το τρέχον πρόγραμμα έχει κατά 13% μεσοσταθμικά η παραγωγή.
Σημειώνεται ότι το 2011, η Αθηναϊκή Ζυθοποιία ξεκίνησε τη δημιουργία πειραματικών αγρών για την ανάπτυξη νέων αποδοτικότερων ποικιλιών βυνοποιήσιμου κριθαριού, σε συνεργασία με το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σήμερα, λειτουργούν πέντε πειραματικοί αγροί,  στην Ξάνθη, τον Αλμυρό, τη Λιβαδειά, την Χαλκιδική και τα Σπάτα Αττικής. Σε αυτούς έχουν δοκιμαστεί 43 ποικιλίες, από τις οποίες οι 15 έχουν μπει στην παραγωγή.
Στο πλαίσιο μάλιστα της γεωγραφικής επέκτασης του προγράμματος, που μέχρι στιγμής αφορά περιοχές της Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας, Θράκης και Μακεδονίας, εξετάζεται η δυνατότητα ανάπτυξης καλλιέργειας κριθαριού που χρησιμοποιείται στην ζυθοποιία στην Πελοπόννησο.
Σύμφωνα με τον κ. Μηνά 2000 Έλληνες παραγωγοί σε 23 νομούς έχουν ενταχθεί στο πρόγραμμα συμβολαιακής γεωργίας με αποτέλεσμα το 100% της μπύρας που παράγει η Αθηναϊκή Ζυθοποιίας να είναι από Ελληνικό κριθάρι. Περίπου 275 χιλιάδες τόνοι έχουν παραχθεί, δηλαδή 50.000 το χρόνο, ενώ στα 60 εκατομμύρια ευρώ εκτιμάται η προστιθέμενη αξία που δημιουργείται για τους παραγωγούς και τους συνεργάτες.
Σε μια προσπάθεια πάντως να συνδέσει την καινοτομία, την αγορά και τον πρωτογενή τομέα παραγωγής η Αθηναϊκή Ζυθοποιία στηρίζει την πρωτοβουλία  Growth Makers. Με το Growth Makers, η Heineken θα υποστηρίξει οικονομικά 5 ομάδες που δραστηριοποιούνται στον πρωτογενή τομέα και τον τουρισμό. Η πρωτοβουλία αυτή είναι στο πλαίσιο της συνεργασίας της Heineken με το Orange Grove, τη μεγαλύτερη θερμοκοιτίδα νεοφυών επιχειρήσεων στη χώρα μας,
 
Γιώργος Αλεξάκης 
 
Τελευταία τροποποίηση στις 20:27 - 15 Ιουν 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.