• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Το 5% της εγχώριας παραγωγής ελαιολάδου σε χώρους μαζικής εστίασης

08:35 - 21 Νοε 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Από τον Ιανουάριο του 2018 επιβάλλεται από το νόμο η διάθεση τυποποιημένου ελαιολάδου στους χώρους εστίασης. ΣΕΒΙΤΕΛ και ΠΟΕΣΕ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων) επιχειρούν να περάσουν το μήνυμα πως οι επαγγελματίες πρέπει να αντιλαμβάνονται τη συγκεκριμένη διάταξη ως μοναδική ευκαιρία ανάπτυξης και όχι ως επιβεβλημένη από τον νόμο υποχρέωση.

Όπως επισημάνθηκε σε εκδήλωση που συνδιοργάνωσαν ο ΣΕΒΙΤΕΛ και η ΠΟΕΣΕ (Πανελλήνια Ομοσπονδία Εστιατορίων και Συναφών Επαγγελμάτων) στο αμφιθέατρο της Γενικής Συνομοσπονδίας Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδος (ΓΣΕΒΕΕ), ο θετικός αντίκτυπος της συγκεκριμένης διάταξης αναμένεται να είναι μεγάλος.

Όπως σημείωσαν το μέγεθος της νέας αγοράς που ανοίγεται με τις ρυθμίσεις για τα σφραγιστά μπουκάλια, αφορά σε 10.000 τόνους ελαιόλαδου - ποσότητα που αντιστοιχεί στο 4-5% της εγχώριας παραγωγής - προκειμένου να καλυφθούν οι ανάγκες στο χώρο της μαζικής εστίασης.

Όπως επεσήμανε και ο Πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Γιώργος Καββαθάς, πρόκειται για σημαντικότατη ρύθμιση που αφορά σε ένα κορυφαίο ελληνικό προϊόν, αλλά και σε μια ολόκληρη «αλυσίδα αξίας» για τη χώρα και που δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στο κλάδο εστίασης διασφαλίζοντας τόσο τη ποιότητα του ελαιόλαδου όσο και τη προστασία των καταναλωτών.

Πέρα από όλα αυτά όμως, τόνισε ο κ. Καββαθάς, οι συσκευασίες ελαιόλαδου στη μαζική εστίαση θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη ενός κοινού “brand name” για την ελληνική κουζίνα και γαστρονομία που θα χτίσει μια ενιαία και αξιόπιστη εικόνα στο εξωτερικό.

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman