• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Εκστρατεία της ΓΣΕΒΕΕ για τη χρήση επώνυμου λαδιού στην εστίαση

11:28 - 20 Δεκ 2017 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Η Γενική Συνομοσπονδία Επαγγελματιών Βιοτεχνών Εμπόρων Ελλάδας βγαίνει μπροστά την προσπάθεια ανάδειξη των Ελληνικών τυποποιημένων προϊόντων που δίνουν προστιθέμενη αξία στην εθνική οικονομία. Έτσι με αφορμή την πρόσφατη απόφαση του Αντώνη Παπαδεράκη Γενικού Γραμματέα Εμπορίου και Καταναλωτή για τη χρήση σφραγισμένης συσκευασίας ελαιολάδου στους χώρους μαζικής εστίασης από την 1η Ιανουαρίου 2018αν ετοιμάζει σχετική ενημερωτική καμπάνια για τους επαγγελματίες.

Όπως δήλωσε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ Γιώργος Καββαθάς, «πρόκειται για σημαντικότατη ρύθμιση που αφορά σε ένα κορυφαίο ελληνικό προϊόν, αλλά και σε μία ολόκληρη «αλυσίδα αξίας» για τη χώρα, που δημιουργεί ένα νέο πλαίσιο για την αναβάθμιση των υπηρεσιών στο κλάδο εστίασης, διασφαλίζοντας τόσο τη ποιότητα του ελαιόλαδου, όσο και τη προστασία των καταναλωτών. Πέρα από αυτά, όμως, οι συσκευασίες ελαιόλαδου στη μαζική εστίαση θα οδηγήσουν στην ανάπτυξη ενός κοινού «brandname» για την ελληνική κουζίνα και γαστρονομία, που θα χτίσει μία ενιαία και αξιόπιστη εικόνα στο εξωτερικό».

Ουσιαστικά η  ΓΣΕΒΕΕ βγαίνει μπροστά ώστε αφενός να ωθήσει την προσπάθεια αναβάθμισης των προϊόντων και υπηρεσιών που παράγονται και προσφέρονται από τις μικρές επιχειρήσεις αλλά και να προστατέψει τους καταναλωτές/

Σύμφωνα με τη ΓΣΕΒΕΕ είναι δυνατόν 10.000 τόνοι ελαιόλαδου -ποσότητα που αντιστοιχεί στο 4-5% της εγχώριας παραγωγής- να πάνε στα εστιατόρια σε τυποποιημένη μορφή με αφορμή τη νέα ρυθμιστική πράξη. Ήδη ποιοτικά εστιατόρια έχουν προχωρήσει από μόνα τους στην τοποθέτηση επώνυμου ελαιολάδου στα τραπέζια τους με το κόστος για τον πελάτη να ανέρχεται γύρω στο 1 ευρώ η φιάλη των 100 ml.

Γιώργος Αλεξάκης

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman