ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης: Καμπάνια για τη στήριξη της εγχώριας παραγωγής

17:17 - 27 Μαρ 2018 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης: Καμπάνια για τη στήριξη της εγχώριας παραγωγής
Η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης προχωρεί σε μια νέα διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα». Όπως αναφερεται σε ανακοίνωση στόχος είναι να ενημερώσει τους καταναλωτές για τη λειτουργία της εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας «σε μια χώρα που μας χωράει όλους και πρέπει να μας χωράει όλους.»

«Το μήνυμα «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», αποτελεί το όραμα της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης για τηδημιουργία μιας αγοράς ίσων ευκαιριών και δίκαιου ανταγωνισμούόπου όλα τα προϊόντα μπίραςσυνυπάρχουν, με τους ίδιους όρους, στα δίκτυα διανομήςκαι τα καταστήματα επιτόπιας κατανάλωσης» αναφερει σχετική ανακοίνωση. Η εταιρία με διάθεση να αναδείξει παθογένειες της αγοράς και να αναδείξει τις προσπάθειες των Ελλήνων παραγωγών vis a vis των πολυεθνικών κολοσσών που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα κάνει λόγο για την ανάγκη δίκαιου ανταγωνισμού που όπως αναφέρεται, «αποτελεί πάντα μία ανοιχτή δύναμη.»

«Το «Ευ Ζυθοποιείν» αποτελεί το πρώτο βήμα για τη διαμόρφωση μιας εγχώριας αγοράς ζυθοποιίας όπου οι μικρές και οι μεσαίες ελληνικές ζυθοποιίες έχουν χώρο να εξελιχθούν και αναπτύξουν την εξαγωγική τους δραστηριότητα» αναφέρεται σχετικά.

Στο πλαίσιο της νέας καμπάνιας, ο κύριος Αθανάσιος Συριανός, Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης, δήλωσε σχετικά: «Η καμπάνια «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα» αποτελεί για όλους εμάς στην Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης το έναυσμανα διεκδικήσουμε ίσες ευκαιρίες και ισότιμη αντιμετώπιση για όλους τους μικρούς και μεσαίους επιχειρηματίες της ελληνικής αγοράς ζυθοποιίας. Χώρος υπάρχει για όλους και πρέπει να υπάρχει για όλους. Στόχος μας, ως εταιρεία και ως ιδρυτικό μέλος του κινήματος «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ», είναι η ενίσχυση της εγχώριας μικρής και μεσαίας επιχειρηματικότητας καθώς και η δημιουργία μίας αγοράς δίκαιου και υγιούς ανταγωνισμού. Ευελπιστούμε ότι την καμπάνια μας θα αγκαλιάσουν και θα στηρίξουν οι μικροί και μεσαίοι ζυθοποιοί, αλλά και οι μικροί και μεσαίοι επιχειρηματίες της χώρας μας στο σύνολό τους, ώστε όλοι μαζί, σαν μία γροθιά, να διεκδικήσουμε χώρο για την Ελλάδα μας.»

Στο μεταξύ η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ με ανακοίνωση «χειροκροτεί τη νέα καμπάνια της Ελληνικής Ζυθοποιίας Αταλάντης(ΕΖΑ) «Διεκδικούμε χώρο για την Ελλάδα», που με εύστοχο και δημιουργικό τρόπο προωθεί τα προϊόντα και τις εταιρείες που προσφέρουν υψηλή προστιθέμενη αξία στην ελληνική οικονομία, δημιουργούν εθνικό πλούτο και θέσεις εργασίας, διατηρώντας το τρίπτυχο Έδρα, Παραγωγή και Ιδιοκτησία στην Ελλάδα. 

Η πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ, ιδρυτικό μέλος της οποίας είναι η Ελληνική Ζυθοποιία Αταλάντης (ΕΖΑ), αποτελείται από μία κοινότητα εξωστρεφών, παραγωγικών-μεταποιητικών επιχειρήσεων, Ελληνικής Ιδιοκτησίας και αποσκοπεί στην ανάδειξη και προώθηση του σύγχρονου, επιχειρηματικού και παραγωγικού πολιτισμού της χώρας μας.»

Να σημειωθεί ότι στην πρωτοβουλία ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ συμμετέχουν οι:

Agrino, ΕΨΑ, Λουξ, Νιτσιάκος, Ζαγόρι, Καλαμάτα Παπαδημητρίου, ΜΕΓΑ, ΗΛΙΟΣ, ΝΗΣΟΣ, ΑΓΑΝ, Βίκος, Φλώρινας Δινάκη, Brava, EZA, Ευβοϊκή Ζύμη, Ποτοποιία Βαρβαγιάννη, SKAG, KΥΚΝΟΣ, Hellas Frost, PetrouNuts, ΠΑΚΟ, Captain’s , Βιολάντα, Κτήμα Γεροβασιλείου, Endless-Ευρωχαρτική, The WritingFields, Ελληνικά Εκλεκτά Έλαια, Aβγά Βλαχάκη, Χαρτέλ,Galenica, Camper-Gaz, Μανδρέκας, Cretan Mill, Χρυσά αυγά, ΑΠ.ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ- Meat Company, Χαΐτογλου, Tottis Pack, Regina, Draculi Coffee, Αποστακτήρια Καλλικούνη

  Γιώργος Αλεξάκης 

Τελευταία τροποποίηση στις 19:13 - 27 Μαρ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.