ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ξεκινάει η μάχη για τα αμνοερίφια-«Καρφιά» κατά των σούπερ μάρκετ Κύριο

14:26 - 29 Μαρ 2018 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Ξεκινάει η μάχη για τα αμνοερίφια-«Καρφιά» κατά των σούπερ μάρκετ
Ευρεία σύσκεψη υπό τον Υφυπουργό Οικονομίας και Ανάπτυξης κ. Στέργιο Πιτσιόρλα για εντατικοποίηση των ελέγχων ενόψει των εορτών του Πάσχα, καθώς και γιατα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εμπορική δραστηριότητα πραγματοποιήθηκε το πρωί της Πέμπτης. Σε αυτή συμμετείχαν ο Γενικός Γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή κ. Δημήτριος Αυλωνίτης, αλλά και εκπρόσωποι του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, του ΕΦΕΤ, της Διοίκησης Κεντρικών Αγορών και Αλιείας (ΟΚΑΑ), της Ένωσης Κρεοπωλών της Βαρβακείου Αγοράς και της Εθνικής Επαγγελματικής Οργάνωσης Κρέατος (ΕΕΔΟΚ).

Στη σύσκεψη φάνηκε πως η μάχη για τα αμνοερίφια, ενόψει Πάσχα έχει ήδη ξεκινήσει και οι κρεοπώλες έριξαν τα "καρφιά" τους για τις τακτικές των σούπερ μάρκε. Όπως κατήγγειλαν στη σύσκεψη, πολλά σούπερ μάρκετ έχουν αγοράσει εδώ και καιρό αμνοερίφια σε πολύ χαμηλές τιμές, κοντά στα 4 ευρώ, τα συντηρούν και πρόκειται να τα ρίξουν στην αγορά τις επόμενες ημέρες σε προσφορές που θα δημιουργήσουν αθέμιτο ανταγωνισμό.

Παράλληλα, οι κρεοπώλες ζήτησαν αυστηρούς ελέγχους, καθώς όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος υπάρχει ο φόβος των ελληνοποιήσεων.

Για τα σαρακοστιανά και ενόψει Μεγάλης Εβδομάδας, οι αλιείς ανέφεραν πως ενδεχομένως να είναι ελαφρώς "τσιμπημένες" οι τιμές, καθώς ο καιρός δημιούργησε προβλήματα στην ψαριά.

Την υφυπουργός Οικονομίας κ. Στέργιος Πιτσιόρλας δεσμεύθηκε για τους ελέγχους: «Έχουμε επεξεργαστεί ένα επιχειρησιακό σχέδιο για τη διενέργεια διευρυμένων ελέγχων με στόχο την προστασία του καταναλωτή, την εύρυθμη λειτουργία της αγοράς και τη διασφάλιση κανόνων υγιούς ανταγωνισμού» είπε, επισημαίνοντας ότι αμέσως μετά την εορταστική περίοδο συμφωνήθηκε να ξεκινήσουν εντατικές διαβουλεύσεις με όλους τους φορείς, προκειμένου να προχωρήσουν ουσιαστικές τομές σε όλο τον κύκλο της αγοράς από τον παραγωγό ως τον τελικό καταναλωτή.

«Πρωταρχικό μέλημά μας, εκτός από την προστασία του καταναλωτή, είναι να προστατεύσουμε και τα ελληνικά προϊόντα διασφαλίζοντας ότι μπαίνουν στην αγορά με ισότιμους όρους» τόνισε.

Στη διάρκεια της συζήτησης τέθηκαν ακόμη ζητήματα συντονισμού των αρμόδιων υπηρεσιών των Υπουργείων, καθώς και διαμόρφωσης ενός μεσο-μακροπρόθεσμου σχεδιασμού για τα θέματα της εμπορικής δραστηριότητας.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.