ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παπανικολάου(CEO MIG): Η Vivartia δεν πωλείται, αλλά μεγαλώνει στο εξωτερικό Κύριο

17:00 - 03 Ιουλ 2018 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Παπανικολάου(CEO MIG): Η Vivartia δεν πωλείται, αλλά μεγαλώνει στο εξωτερικό
Απόλυτα κατηγορηματικός και διαψεύδοντας τις φήμες περί πρότασης εξαγοράς της ViVartia ο διευθύνων σύμβουλος της MIG Θανάσης Παπανικολάου δήλωσε το μεσημέρι της Τρίτης σε συνέντευξη Τύπου της ΔΕΛΤΑ για το νέο διπλοστραγγιστό γιαούρτι : "Οι διάδρομοι και τα κουτσομπολιά δεν μας αφορούν και δεν μας αγγίζουν. Η Vivartia δεν πωλείται αλλά στοχεύουμε να μεγαλώσουμε ακόμη περισσότερο και να δυναμώσουμε στο εξωτερικό καθώς επιδιώκουμε να εισέλθουμε σε νέες χώρες του εξωτερικού".

Τι κεφάλαια εξοικονόμησε η Vivartia από την πρόσφατη αναδιάρθρωση του τραπεζικού της δανεισμού.

Το ύψος των 10 εκατ. Ευρώ εξοικονομεί η Vivartia από τη πρόσφατη αναδιάρθρωση του δανεισμού της   για δάνεια 7 ετών.  Οι πωλήσεις του ομίλου Vivartia υποχώρησαν πέρυσι στα 565,23 εκατ. ευρώ από 571,96 εκατ. ευρώ που ήταν το 2016 και 682,45 εκατ. ευρώ που ήταν ο τζίρος του από συνεχιζόμενες δραστηριότητες το 2011. Αποτέλεσμα ο όμιλος Vivartia να έχει απολέσει την τελευταία 7ετία τζίρο πάνω από 117 εκατ. ευρώ. Και αν σε επίπεδο ομίλου Vivartia η ποσοστιαία μείωση των πωλήσεών του ήταν οριακή, οι απώλειες του κλάδου των γαλακτοκομικών ξεπέρασαν τα 10 εκατ. ευρώ ή -4,59% με αποτέλεσμα ο τζίρος του τομέα να υποχωρήσει στα 265,7 εκατ. ευρώ. Εν αντιθέσει με τον κλάδο των γαλακτοκομικών ο κλάδος των κατεψυγμένων ενίσχυσε, έστω και οριακά +1,28%, τις πωλήσεις του στα 141,6 εκατ. ευρώ όπως και ο κλάδος Εστίασης και Ψυχαγωγίας, οι πωλήσεις του οποίου ανήλθαν στα 164,1 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβάνονται διεταιρικές πωλήσεις 6,1 εκατ. ευρώ) από 160,7 εκατ. ευρώ (συμπεριλαμβάνονται διεταιρικές πωλήσεις 7 εκατ. ευρώ) το 2016. Αυτή τη στιγμή συνολικά ο όμιλος απασχολεί 5.500 εργαζομένους, έχοντας την ευθύνη για μερικά από τα πιο γνωστά εμπορικά σήματα της χώρας, όπως τα ΔΕΛΤΑ, Goody’s, Everest, Flocafe, Papagalino, La Pasteria, Olympic Catering, Μπάρμπα Στάθης, Βίγλα κ.ά.

Επενδυτικό πρόγραμμα της ΔΕΛΤΑ

Σε ερώτηση του reporter.gr για το ύψος του επενδυτικού προγράμματος στο κλάδο γιαουρτιού, τα στελέχη της ΔΕΛΤΑ  ανέφεραν  ότι τη τελευταία τριετία έχουν επενδυθεί πάνω από 5,5 εκατ. Ευρώ προκειμένου η εταιρία να καταφέρει να πάρει τη πρωτιά στο κλάδο όπως ακριβώς συμβαίνει στο γάλα και στο παγωτό. Μάλιστα τα στελέχη της Δέλτα αποκάλυψαν  στη σημερινή συνέντευξη τύπου ότι ήδη έχουν παρουσία στη μακρινή Ιαπωνία όπου μέσω δικαιωμάτων(royalties) διδάσκουν τη παραγωγή του ελληνικού γιαουρτιού. Σήμερα η ΔΕΛΤΑ εξάγει σε 13 χώρες και σε 4 ηπείρους, απασχολεί 1200 εργαζομένους στις 6 βιομηχανικές της μονάδες και προμηθεύει τα 30.000 σημεία του δικτύου της σ ολόκληρη τη χώρα.

 Συνολικά 100 εκατ. Ευρώ έχασε ο κλάδος των γαλακτομικών την τελευταια 8ετια λόγω της κρίσης ενώ απαντώντας  στελέχη της ΔΕΛΤΑ σε ερώτηση του reporter.gr για ττην αγορά του γιαουρτιού στην Ελλάδα δήλωσαν τα εξής: <Μέχρι και πέρυσι τον Ιούλιο η αγορά ήταν παγωμένη λόγω και των αρνητικών εξελίξεων στο λιανεμπόριο όπως το θέμα της Carrefour. Από πέρυσι όμως και ειδικά το φετεινό α’ εξάμηνο καταγράφονται ανοδικές τάσεις>.

Η Vivartia, που ιδρύθηκε το 2006, έπειτα από τη συγχώνευση των ΔΕΛΤΑ, Chipita και Γενική Τροφίμων, και από την οποία αποχώρησε πρώτος το 2007 ο Δ. Δασκαλόπουλος και το 2010 ο Σπ. Θεοδωρόπουλος παίρνοντας μαζί του την Chipita.

Ανέστης Ντόκας

Τελευταία τροποποίηση στις 11:36 - 04 Ιουλ 2018
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.