ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Elbisco:Εξωστρέφεια και καινοτομία «το κλειδί» για την επιστροφή στην κερδοφορία

10:10 - 15 Φεβ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Elbisco:Εξωστρέφεια και καινοτομία «το κλειδί» για την επιστροφή στην κερδοφορία
Προϊόντα που «κουμπώνουν» στις νέες διατροφικές τάσεις βάζει στην αγορά η Elbisco της οικογένειας Φιλίππου, ενώ ποντάρει για το 2019 στην εξωστρέφεια και την τόνωση των εξαγωγών.

Έτσι βγάζει από το ψωμί του τοστ χωρίς ΚΡΙΣ - ΚΡΙΣ τη ζάχαρη και εντάσσει στη συνταγή το εξαιρετικό  παρθένο ελαιόλαδο και το φύτρο σταριού. Επίσης βάζει μπρος το σχεδιασμό για εργοστάσιο παραγωγής μπισκότων στη Σαουδική Αραβία σε συνεργασία με τον τοπικό συνεργάτη την Gulf Catering Foods Factory (GCFF) ενώ αναμένει υψηλές επιδόσεις από το εργοστάσιο της Χαλκίδας που έχει ως κύριο αντικείμενο την παραγωγή φρυγανιάς κι όπου πέρυσι ολοκληρώθηκε μια επένδυση 20 εκατομμυρίων ευρώ.  Όπως ανέφεραν χθες στελέχη της εταιρείας κατά τη διάρκεια δημοσιογραφική  συνάντηση βασικός στόχος της στρατηγικής αυτής είναι η επιστροφή στην κερδοφορία της επιχείρησης μέσα στο έτος.

 

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της  Elbisco κ . Νικόλαο Βουδούρη η τόνωση των  εξαγωγών και το rebranding προϊόντων στην ελληνική αγορά αναμένεται να φέρουν θετικά οικονομικά αποτελέσματα. Σημειώνεται ότι το 2018 η επιχείρηση έκλεισε τη χρήση με κύκλο εργασιών περί τα 105 εκατ. ευρώ και αρνητικά αποτελέσματα όπως και στη χρήση του 2017. Ωστόσο οι εξαγωγές της εταιρείας ενισχύθηκαν κατά 40% το 2018 αντιπροσωπεύοντας το 13,5% του συνολικού τζίρου της εταιρείας.  Σήμερα, μάλιστα,  τα προϊόντα της Elbisco βρίσκονται σε 25 χώρες.

 

Σχετικά με την παραγωγική επέκταση στη Σαουδική Αραβία, υπάρχει μια κατά αρχήν συμφωνία με τοπικό «παίκτη» την εταιρία Gulf Catering Foods Factory (GCFF) που δραστηριοποιείται στην αγορά των αρτοσκευασμάτων από το 1986 και με την οποία η ελληνική εταιρεία συνεργάζεται ήδη σε εμπορικό επίπεδο, ωστόσο ο σχεδιασμός βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο.

 

Στην εσωτερική αγορά η Elbisco σχεδιάζει τα νέα προϊόντα ώστε να τονώσει μερίδια αγοράς σε κωδικούς όπου «βλέπει» ενδιαφέρον, όπως στο συσκευασμένο ψωμί. Στον τομέα αυτόν το μερίδιό της είναι στο 22%, με την «Καραμολέγκος» (μαζί με το σήμα «Κατσέλης» που ελέγχει) να έχει μερίδιο στο 42%. Η βιομηχανία «Παπαδοπούλου» βρίσκεται  στο 19%. Στον τομέα της φρυγανιάς η  Elbisco, με την μπράντα Elite κυριαρχεί με μερίδιο το 42%.

 

Όπως τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος της  Elbisco κ . Νικόλαος Βουδούρης  με την επένδυση στην καινοτομία η εταιρία προσδοκά σε  αύξηση των μεριδίων αγοράς.  Σημειώνεται ότι η εταιρία διαθέτει σήμερα δύο εργοστάσια στην Ελλάδα, απασχολεί 800 εργαζόμενους στην Ελλάδα ενώ διαθέτει και ένα εργοστάσιο στα Σκόπια με 350 εργαζόμενους.

 

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.