ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η «υπεύθυνη» Συμμαχία για το αλκοόλ που γίνεται παράδειγμα

09:09 - 28 Φεβ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Η «υπεύθυνη» Συμμαχία για το αλκοόλ που γίνεται παράδειγμα
Η Συμμαχία για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών “Responsibility Alliance” κέρδισε φέτος το ασημένιο βραβείο στην κατηγορία «Πρόγραμμα Επικοινωνίας/ Καμπάνια ΜΚΟ» για τον Δημιουργικό Διαγωνισμό «Ασ’ το Πάνω μου», στην απονομή των Hellenic Responsible Business Awards 2019 που έλαβε μέρος την Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου.

Η βράβευση του Διαγωνισμού «Ασ’ το Πάνω μου», αποτελεί ένδειξη αναγνώρισης της προσπάθειας του κλάδου αλκοολούχων ποτών να πραγματοποιεί συνέργειες που επιφέρουν μετρήσιμα αποτελέσματα και έχουν ουσιαστικό όφελος για την κοινωνία. Ο Διαγωνισμός «Ασ’ το Πάνω μου» έδωσε σε νέους, από 18 έως 25 ετών, την ευκαιρία να εκφράσουν με βίντεο, φωτογραφία ή διήγημα, τον τρόπο με τον οποίο είναι υπεύθυνοι σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής τους.

 

Η κα Σοφίκα Παπανικολάου, Γενική Διευθύντρια της Ένωσης Επιχειρήσεων Αλκοολούχων Ποτών της Συμμαχίας για την Υπεύθυνη Πώληση Οινοπνευματωδών Ποτών “Responsibility Alliance” δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτή τη βράβευση. Ο Διαγωνισμός αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους νέους, οι οποίοι τον αγκάλιασαν από την πρώτη κιόλας στιγμή. Ήταν το κίνητρο για να αναπτύξουν το ταλέντο τους και να εκφραστούν για την αξία της υπευθυνότητας με τον τρόπο που οι ίδιοι το επιθυμούσαν. Το «Άσ’ το πάνω μου» φιλοδοξούμε να είναι το έναυσμα για την εκκίνηση ενός κοινωνικού διαλόγου για την ενθάρρυνση υπεύθυνων προτύπων και το πώς εντάσσεται το αλκοόλ σε έναν ισορροπημένο τρόπο ζωής».

 

H Συμμαχία “Responsibility Alliance” ιδρύθηκε το 2016 με στόχο να ενημερώνει, σε συνεργασία με εξειδικευμένους επιστημονικούς φορείς, τους πολίτες και επαγγελματίες της επιτόπιας αγοράς και του λιανικού εμπορίου σχετικά με τα ορθά πρότυπα πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ. Εφόσον καταναλώνεται με μέτρο, το αλκοόλ μπορεί να εντάσσεται στο πλαίσιο ενός ισορροπημένου τρόπου ζωής για τον γενικό πληθυσμό και εφόσον βέβαια κάποιος επιλέγει να πίνει, ενώ, συστήνεται πλήρης αποχή σε ευαίσθητες πληθυσμιακές ομάδες και συγκεκριμένες περιστάσεις, όπως είναι:

 

-    Νέοι κάτω των 18

-    Γυναίκες σε εγκυμοσύνη ή σε περίοδο θηλασμού

-    Πριν και κατά την οδήγηση

-    Κατά τη λήψη φαρμακευτικής αγωγής,  σύμφωνα με τις συστάσεις του θεράποντα ιατρού

 

Ο κλάδος των αλκοολούχων ποτών και στην Ελλάδα συμμετέχει σε μια συντονισμένη προσπάθεια για την προαγωγή και διασφάλιση της υπεύθυνης διάθεσης, πώλησης και κατανάλωσης αλκοόλ, εστιάζοντας σε περιοχές δράσης, όπως:

  • Αρχή Αυτοδέσμευσης του Κλάδου στη Διαφήμιση & το Marketing σε τηλεόραση, έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα
  • Συμβολή στην προώθηση Υπεύθυνης Πώλησης Οινοπνευματωδών Ποτών μέσω της πρωτοβουλίας “Responsibility Alliance”
  • Ενημέρωση Καταναλωτή για τις βλαπτικές συνέπειες της αλόγιστης κατανάλωσης: μήνυμα «απολαύστε υπεύθυνα» σε κάθε εμπορική επικοινωνία, ενημερωτικές ιστοσελίδες (http://www.apolafste.ypefthina.gr)
  • Προστασία Ανηλίκων από το αλκοόλ μέσω των δράσεων του “Responsibility Alliance” και της συνεργασίας με την Εταιρεία Κοινωνικής Παιδιατρικής & Προαγωγής της Υγείας και με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» καθώς και μέσω των προγραμμάτων εκπαίδευσης των bartenders που υλοποιούν οι εταιρείες-μέλη του κλάδου
  • Προώθηση υπεύθυνης συμπεριφοράς σχετικά με το Αλκοόλ & την Οδήγηση: εκστρατείες ενημέρωσης, ευαισθητοποίησης και δράσης, υποστήριξη στο εκπαιδευτικό βιωματικό πρόγραμμα οδικής ασφάλειας AVENUΕ for Traffic Safety, υποστήριξη του θεσμού «Ευρωπαϊκή Νύχτα χωρίς ατυχήματα» εδώ και 12 χρόνια
  • Ενημέρωση επαγγελματιών για το Υπεύθυνο Σερβίρισμα: εκπαίδευση επαγγελματιών μέσω σεμιναρίων και εκδηλώσεων, αξιοποίηση bartenders ως πρεσβευτών της υπεύθυνης κατανάλωσης.
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.