ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Το σπίτι γίνεται … ψητοπωλείο: Η μάχη του προψημένου γύρου

10:20 - 10 Μαρ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Η αγορά του γύρου, προψημένου ή μη, εξελίσσεται σε πεδίο ανάπτυξης νέων προϊόντων και κωδικών από βιομηχανίες επεξεργασίας κρέατος, αλλά και κρεοπωλεία. Βασικό κίνητρο το ότι ο γύρος τα τελευταία χρόνια και μέσα στην κρίση και μέσα από τη χρήση της τεχνολογίας τροφίμων αναδείχθηκε σε μια δυναμική επιλογή φαγητού με το συνολικό τζίρο του σε κρεοπωλεία και ψητοπωλεία να φτάνει στο 1 δισ. ευρώ.

Σημαντικό ρόλο στην όλη αυτή εξέλιξη έπαιξε η Mega Yeeros, που από το 2007 δραστηριοποιείται στον κλάδο. η εταιρία, κι έχει επενδύσει πολλά στο να αναδείξει το προϊόν και την αξία του. Έτσι μετά από τρία χρόνια έρευνας,  προχώρησε σε μια επένδυση υψηλής τεχνολογίας, και κόστους άνω των 1.500.000 ευρώ, ώστε να προσφέρει προψημένο γύρο.  «Η Megas Yeeros, πιστή στο όραμα της να προσφέρει υψηλής ποιότητας, καινοτόμα προϊόντα δημιούργησε μια νέα σειρά ποιοτικών προϊόντων με γύρο που ο καταναλωτής θα μπορεί να απολαμβάνει εύκολα στο σπίτι του» είχε τονίσει ο κύριος Νικόλαος Λούστας Διευθύνων Σύμβουλος της Megas Yeeros πριν λίγες εβδομάδες όταν είχε παρουσιάσει τη γραμμή παραγωγής στον τύπο.

 

Το ενδιαφέρον είναι πλέον ότι σε πολλά κρεοπωλεία πλέον πωλείται γύρος προς ψήσιμο στο σπίτι δείγμα της δυναμικής του προϊόντος αλλά και της εξέλιξης σε επίπεδο προσφερόμενων κωδικών από τα σύγχρονα κρεοπωλεία.

 

Στο πλαίσιο αυτό δυναμική είσοδο στην αγορά του γύρου έκανε πριν λίγες μέρες και η CRETA FARMS. Η κρητική εταιρία λάνσαρε για 1η  φορά στην ελληνική αγορά γύρο με ένα σποτ με έντονο κρητικό χρώμα. Όπως αναφέρεται από την εταιρία το προϊόν παράγεται «από χοιρινό ειδικής κρητικής εκτροφής και προωθείται στην κατάψυξη του οργανωμένου λιανεμπορίου Στόχος της κρητικής εταιρίας, πρωτοστατώντας στην παγκόσμια τάση για υγιεινή διατροφή, είναι να διατηρήσει την απόλαυση και να κάνει τη ζωή σου πιο εύκολη παρουσιάζοντας συνταγές, tips, λύσεις για τον επαγγελματία αλλά και μια σειρά customized προτάσεων με παραμέτρους που αφορούν στον δικό σου τρόπο ζωής. Με προτάσεις wellbeing για σωστή διατροφή, lifestyle αλλά και μερακλίδικα τραπέζια ενισχύει την περηφάνεια προέλευσης της Κρητικής εταιρίας εξάγοντας την ελληνική επιχειρηματικότητα παγκοσμίως» αναφέρεται σχετικά.

 

Παράλληλα με τα επώνυμα προϊόντα και στην αλυσίδα Lidl πωλείται ήδη γύρος με την ειδική ετικέτα της αλυσίδας. Όπως φαίνεται ο γύρος σταδιακά μπαίνει στο σπίτι μέσα από τα προϊόντα βαθιάς κατάψυξης αλλά και ως φρέσκος μετατρέποντας το σπίτι σε … ψητοπωλείο. Ούτως ή άλλως η τάση για προ - παρασκευασμένα γεύματα ή για τροφές που απαιτούν λίγο κόπο για να καταναλωθούν είναι πλέον κυρίαρχη κάτι που επηρεάζει βιομηχανίες αλλά και λιανεμπόριο.

 

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2021 Premium S.A. All rights reserved.