ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μπάρμπα Στάθης: Το σχέδιο για τη συνέχεια του success story

11:58 - 15 Μαϊ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Μπάρμπα Στάθης: Το σχέδιο για τη συνέχεια του success story
Με οδηγό την ηγετική της θέση στην αγορά και τα 50 χρόνια παρουσίας στα ράφια, η Μπάρμπα Στάθης, θυγατρική του Ομίλου Vivartia, σχεδιάζει τα επόμενα της βήματα, που στοχεύουν στο διπλασιασμό των διακινούμενων όγκων βιολογικών προϊόντων, τόνωση των εξαγωγών, εξορθολογισμό των προσφορών στο λιανεμπόριο και στην εισαγωγή νέων καινοτόμων προϊόντων.

Παράλληλα, η εταιρία που ιδρύθηκε από την ιστορική οικογένεια της Καπνικής Μιχαηλίδη και είναι leader διαχρονικά στην κατηγορία των καταψυγμένων λαχανικών και ζυμών και κατέχει το 7ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα των ταχυκίνητων καταναλωτικών αγαθών (FMCG) και το 1ο σε πωλήσεις εμπορικό σήμα στον κλάδο Τροφίμων (IRI, Στοιχεία 2018) σχεδιάζει νέες επενδύσεις το διάστημα 2019-2020 άνω των €8.5εκ. που αφορούν: α) στη δημιουργία νέας υπερσύγχρονης, πλήρως αυτοματοποιημένης αποθήκης 11.000 παλετοθέσεων που θα αποφέρει εξοικονόμηση ενέργεια 60% β) 3 νέες γραμμές συσκευασίας γ) 1 νέα γραμμή παραγωγής που θα οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγικής δυνατότητας κατά 40%. Σημειώνεται ότι στην εταιρεία εργάζονται 1.000 εργαζόμενοι -+25% από το 2015-, ενώ την τελευταία 4ετία έχει επενδύσει 11,5 εκατ. ευρώ.

Νέες τακτικές

Σε σχέση με τις προσφορές όπως είπε χτες ο CEO της εταιρίας Νικήτας Ποθουλάκης αναμένονται κινήσεις εξορθολογισμού. Άλλωστε η εταιρία με όχημα την ιστορία και της θέση της στην αγορά μπορεί να ποντάρει στην αξία του brand των προϊόντων της. «Οι προσφορές είναι ένα κομμάτι που δεν τελειώνει και αναγκαστικά έχει την επίπτωσή του στην ποιότητα. Έχει ξεκινήσει ο εξορθολογισμός και είναι από τα πιο σοβαρά ζητήματα για το σεβασμό του καταναλωτή. Όταν μπαίνεις στη λογική των υπερπροσφορών, κάτι δεν πάει καλά. Ή χάνεις λεφτά, ή χαμηλώνεις την ποιότητά σου. Θα πάμε σε προσφορές, μόνο όταν υπάρχει πραγματικός λόγος. Δεν αντέχεται αυτό, ούτε από τους προμηθευτές, ούτε από τις αλυσίδες» τόνισε χαρακτηριστικά.

Σε σχέση με τα νέα προϊόντα ήδη εξετάζει τον κλάδο των κατεψυγμένων φρούτων, τα vegan προϊόντα, όπως vegan μπιφτέκια ώστε να εμπλουτίσει έτι περαιτέρω τη γκάμα των 467 κωδικών προϊόντων. Ήδη χτες μάλιστα ξεκίνησε το λανσάρισμα προϊόντων ζυμαρικών με λαχανικά, πάντα βέβαια κατάψυξης. Σήμερα στην Ελλάδα συνεργάζεται με περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς μέσω «Συμβολαιακής Γεωργίας» οι οποίοι καλλιεργούν περισσότερα από 30.000 στρέμματα.

Σε σχέση με την ανάπτυξη των εξαγωγών, που σήμερα αφορούν 25 χώρες με αξία 30 εκατ. ευρώ και μερίδιο 20% των πωλήσεων ειπώθηκε ότι προσδοκάται άνοδος όπως και των πωλήσεων βιολογικών προϊόντων στο 15%-20% των πωλήσεων, από 5% που είναι σήμερα.

Η φετινή εικόνα

Πάντως οι πωλήσεις της εταιρείας το α’ τετράμηνο αυξήθηκαν κατά με +4%. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Νικήτας Ποθουλάκης, διευθύνων σύμβουλος της Μπάρμπα Στάθης «επενδύοντας στην Ελλάδα, καλλιεργούμε την ελληνική γη, ενισχύουμε τον πρωτογενή τομέα, προωθούμε τα προϊόντα μας σε περισσότερες από 20 χώρες, εξελισσόμαστε διαρκώς και θέτουμε τον πήχη ολοένα και πιο ψηλά. Αυτό κάνουμε με επιτυχία εδώ και μισό αιώνα και αυτό συνεχίζει να αποτελεί τη δέσμευσή μας για τα χρόνια που ακολουθούν, στοχεύοντας σε ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό.»

Στήριξη της παραγωγής και της κοινωνίας

Η  Deputy CEO και Marketing & Communication Director της Μπάρμπα Στάθης, κ. Αγάπη Παπαδοπούλου τόνισε, μάλιστα,  ότι  η εταιρεία με αφορμή τον εορτασμό των 50 ετών, θα αυξήσει το 2019 ακόμη περισσότερο την προσφορά προϊόντων σε φιλανθρωπικούς οργανισμούς που στηρίζουν τα παιδιά που το έχουν ανάγκη, δωρίζοντας 50 τόνους λαχανικών και ζυμών.

Επιπλέον, στο πλαίσιο της συνεργασίας με εκπαιδευτικούς φορείς, αναφέρθηκε σε μία νέα, σημαντική συνεργασία της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ με την Αμερικάνικη Γεωργική Σχολή, η οποία αφορά στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για τους συμβολαιακούς γεωργούς της εταιρείας, με εξειδικευμένα επαγγελματικά σεμινάρια προσανατολισμένα στην ευφυή γεωργία, τις βέλτιστες γεωργικές πρακτικές και την περιβαλλοντική αειφορία.

Όπως δήλωσε η κ. Παπαδοπούλου: «Επενδύοντας διαχρονικά με σεβασμό στην εύφορη ελληνική γη και στηρίζοντας περισσότερους από 1.000 Έλληνες παραγωγούς, μέσω του προγράμματος «Συμβολαιακή Γεωργία», η ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ βρίσκεται «εκεί σε κάθε βήμα» της διαδικασίας από τον σπόρο μέχρι το πιάτο, έχοντας ως βασικές αρχές τη βέλτιστη ποιότητα και τη μέγιστη ασφάλεια. Έτσι είμαστε σίγουροι ότι προσφέρουμε στους καταναλωτές μας λαχανικά τόσο φρέσκα και θρεπτικά, όσο τη στιγμή που κόπηκαν.»

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.