ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Δανιηλίδης(Αθηναϊκή Ζυθοποιία):Μηλίτης και κριθάρι δείχνουν την «ελληνική καρδιά» της εταιρίας

19:07 - 12 Ιουν 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Δανιηλίδης(Αθηναϊκή Ζυθοποιία):Μηλίτης και κριθάρι δείχνουν την «ελληνική καρδιά» της εταιρίας
Με ένα επενδυτικό σχέδιο που φτάνει τα 43 εκατομμύρια ευρώ και αφορά αναβαθμίσεις των γραμμών παραγωγής, ψηφιοποίηση διαδικασιών, υποδομών ενέργειας (όπου δίνεται έμφαση στις ΑΠΕ και την παραγωγή), βελτιώσεις σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας, αλλά και την προώθηση στην αγορά καινοτόμων προϊόντων η Αθηναϊκή Ζυθοποιία σχεδιάζει να κινηθεί την επόμενη τριετία, δίνοντας έμφαση στην αξία που δημιουργεί στην ελληνική οικονομία.

Έτσι, η εταιρία που κατέχει ηγετική θέση στην εσωτερική αγορά, εκτιμά ότι μέσα από ένα συγκροτημένο πλάνο θα πρέπει να είναι έτοιμη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις των καιρών αλλά και να κατοχυρώσει μια ισχυρή παρουσία στο χάρτη σημείων παραγωγής της μητρικής Heineken, όντας έτοιμη να αξιοποιήσει ευκαιρίες εξαγωγών, αλλά και ανάπτυξης της εσωτερικής αγοράς.

Η «ελληνική καρδιά»

Όπως ανέφερε ο κ. Αλέξανδρος Δανιηλίδης, διευθύνων σύμβουλος της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, κατά την ξενάγηση δημοσιογράφων σήμερα στη γραμμή παραγωγής μηλίτη του εργοστασίου της Πάτρας, «τα τελευταία εννέα χρόνια, δηλαδή μέσα στην περίοδο της κρίσης, επενδύσαμε στην Ελλάδα πάνω από 150 εκατ. ευρώ, σε μια περίοδο που ο τζίρος και τα κέρδη βρέθηκαν υπό μεγάλη πίεση ενώ δεν εθίγησαν καθόλου τα εργασιακά δικαιώματα. Επενδύουμε συνεχώς σε νέα καινοτόμα προϊόντα για την Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό».

Όπως ανέφερε ο επικεφαλής της ΑΖ, με αφορμή το μηλίτη, φιλοδοξία είναι να παραχθεί ένα προϊόν που θα αντικαταστήσει εισαγωγές. Αυτό είναι ένα μοντέλο που ακολουθεί, όπως τόνισε, η εταιρία αποδεικνύοντας ότι έχει «ελληνική καρδιά». «Αφήνουμε αποτύπωμα στην  εγχώρια παραγωγή. Χαρακτηριστικό είναι ότι καλύπτουμε τις ανάγκες μας 100% σε βύνη από καλλιέργεια κριθαριού σε σε 200 χιλιάδες στρέμματα. Μάλιστα έχουμε καταφέρει να βελτιώσουμε την στρεμματική απόδοση κατά 14%. Το ίδιο μοντέλο ακολουθούμε και στα υλικά συσκευασίας» τόνισε και υπογράμμισε ότι μέσα από το μηλίτη αναδεικνύεται μια αλυσίδα αξίας για την ελληνική οικονομία. Συνεργαστήκαμε με την εταιρία Χριστοδούλου να μας παρέχει χυμό μήλου και έτσι πιστοποιήθηκε ως διεθνής προμηθευτής ομίλου Heineken. Πλέον είναι ένα παράδειγμα το πως η ελληνική οικονομία μπορεί να δημιουργήσει προστιθέμενη αξία για την ελληνική οικονομία» τόνισε ο CEΟ της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας.

«Υπηρετούμε πιστά τη στρατηγική μας για εγχώρια παραγωγή των προϊόντων μας, ώστε να συνεχίσουμε να παράγουμε αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα μας. Δέσμευσή μας είναι να εξακολουθήσουμε να αναπτυσσόμαστε υπεύθυνα, δημιουργώντας προστιθέμενη αξία για τις ελληνικές εταιρίες και την ελληνική οικονομία εν γένει» συμπλήρωσε ο κ. Δανιηλίδης.

Ο μηλίτης

Σημειώνεται ότι εδώ και λίγους μήνες η  πρώτη γραμμή παραγωγής μηλίτη στη χώρα μας ξεκίνησε τη λειτουργία της στο εργοστάσιο της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας στην Πάτρα. Έτσι, οι ετικέτες Μηλοκλέφτης και Strongbow θα παράγονται πλέον στην Ελλάδα από 100% ελληνικές πρώτες ύλες, με ποσοστό μάλιστα χυμού μεγαλύτερο από ό,τι στη διεθνή αγορά, λόγω νομοθεσίας, με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία να έχει στόχο για το 2019 την παραγωγή 3 εκατομμυρίων λίτρων μηλίτη. Η σημαντική αυτή επένδυση, σύμφωνα με την εταιρία,  υπολογίζεται ότι θα δημιουργήσει πάνω από €2 εκατ. επιπλέον προστιθέμενη αξία για τη χώρα, καθώς και 65 νέες θέσεις εργασίας (άμεσες και έμμεσες).

Όπως αναφέρθηκε η παραγωγή μηλίτη στην Ελλάδα ήταν μία από τις βασικές προτεραιότητες της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας τα τελευταία χρόνια. Έτσι, μόλις ολοκληρώθηκε η νομοθετική αναθεώρηση που επέτρεψε στα ζυθοποιεία της χώρας την παραγωγή μηλίτη, η εταιρία προχώρησε άμεσα σε επένδυση €1,5 εκατ. στο εργοστάσιο της Πάτρας, με αποτέλεσμα σε 10 μόλις μήνες οι Έλληνες καταναλωτές να μπορούν πλέον να απολαμβάνουν μηλίτη που παράγεται στη χώρα μας.

Ο μηλίτης είναι ένα αλκοολούχο ποτό που προκύπτει από την αλκοολική ζύμωση χυμού μήλου και είναι πολύ διαδεδομένος ήδη σε πολλές χώρες του εξωτερικού. Για την Ελλάδα αποτελεί μία σχετικά νέα κατηγορία η οποία όμως γίνεται ολοένα και πιο δημοφιλής τα τελευταία χρόνια. Η Αθηναϊκή Ζυθοποιία παράγει πλέον τις ετικέτες Μηλοκλέφτης, Strongbow Gold Apple και Strongbow Red Berries, στο εργοστάσιο της στην Πάτρα, το οποίο, με σχεδόν 35 χρόνια λειτουργίας και 260 εργαζόμενους, αποτελεί τη μεγαλύτερη παραγωγική μονάδα της εταιρίας. Συνολικά κάθε χρόνο παράγονται εκεί 150 προϊοντικοί κωδικοί και 1.400.000 εκατόλιτρα μπίρας, εκ των οποίων περίπου τα 90.000 εξάγονται.

Αναφερόμενος στην αγορά ο κ. Δανιηλίδης τόνισε ότι η χρονιά ξεκίνησε διστακτικά με πτώση όπως φαίνεται στο 5% με βάση τη ζέστη αγορά. «Ίσως η πτώση να είναι στη κρύα αγορά λίγο πιο μεγάλη λόγω του καιρού» συμπλήρωσε τονίζοντας ωστόσο ότι υπάρχει αισιοδοξία για το β εξάμηνο, καθώς μάλιστα πέρυσι οι Ιούλιος και Αύγουστος δεν ήταν καλοί.

IMG 5360

IMG 5348

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 21:15 - 12 Ιουν 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.