ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Διακρίσεις για τα brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας

14:48 - 15 Ιουλ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Διακρίσεις για τα brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας
Σημαντικές βραβεύσεις έλαβαν τα brands της Ολυμπιακής Ζυθοποιίας, που αφορούσαν σε νέα λανσαρίσματα στην ελληνική αγορά αλλά και στη δημιουργική προσέγγιση του καταναλωτικού κοινού μέσα από ενέργειες marketing και επικοινωνίας.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το λανσάρισμα του ανθρακούχου μηλίτη Somersby με νέα γεύση καρπούζι απέσπασε Silver Award στην κατηγορία «Guerilla marketing/Low budget», στο πλαίσιο των Event Awards 2019. Τα Event Awards διοργανώνονται ετησίως με σκοπό να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις καλύτερες πρακτικές στο σχεδιασμό, την επικοινωνία, την παραγωγή και την υλοποίηση θεματικών εκδηλώσεων.

Επιπλέον, οι μπύρες Kaiser και Μythos ξεχώρισαν στα Marketing Excellence Awards 2019, που διοργανώθηκαν φέτος για έβδομη φορά από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάρκετινγκ.

Η Kaiser απέσπασε Silver διάκριση στην κατηγορία «Communicating  Effectively/ Cause Related Marketing Communications» για τον διαγωνισμό φωτογραφίας “Kaiser Reflections Young Photographers Contest 2018” σε συνεργασία με τον ΑΚΤΟ, εκπαιδευτικό όμιλο Τέχνης, Design & Media στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, η ελληνική μπύρα Μythos απέσπασε Bronze διάκριση στην κατηγορία «Communicating Effectively/ Content Marketing Communication» για την παραγωγή δημιουργικού digital περιεχομένου μέσα από την πρωτότυπη συνεργασία της με το Luben.tv.

 

Τελευταία τροποποίηση στις 15:00 - 15 Ιουλ 2019
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.