ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

ΓΙΩΤΗΣ: Στρατηγική εξαγωγών και έμφαση σε καινοτόμα προϊόντα

08:37 - 22 Οκτ 2019 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
ΓΙΩΤΗΣ: Στρατηγική εξαγωγών και έμφαση σε καινοτόμα προϊόντα
Εξαγωγές σε περισσότερους από 25 προορισμούς και στις πέντε ηπείρους έχει η ιστορική ελληνική εταιρεία ΓΙΩΤΗΣ, που για 90 χρόνια δίνει το δικό της στίγμα στη βιομηχανία τροφίμων. Μάλιστα, φέτος, κατέγραψε δυναμική παρουσία στην Anuga, τη μεγάλη έκθεση τροφίμων και ποτών της Κολωνίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής της για περαιτέρω ανάπτυξη των εξαγωγών της σε υπάρχουσες και νέες αγορές.

Η εταιρία έδωσε έμφαση στην προβολή μιας σειράς καινοτόμων προϊόντων, που ταιριάζουν με τις νέες καταναλωτικές τάσεις. Προτάσσουν δηλαδή ως κεντρικά στοιχεία τη μείωση του χρόνου παρασκευής και τα μειωμένα θερμιδικά φορτία. Έτσι η ΓΙΩΤΗΣ παρουσίασε τη νέα της σειρά έτοιμων μιγμάτων ΓΙΩΤΗΣ «1·2·Bake!». Επιπλέον, άλλες κατηγορίες που προβλήθηκαν είναι η καινοτόμος σειρά Sweet & Balance, οι υψηλής ποιότητας και θρεπτικής αξίας Βρεφικές Κρέμες ΓΙΩΤΗΣ, τα προϊόντα ΗΕΜΟ και  Caotonic, η σειρά Τούρτες - Γλυκά και τα επιδόρπια Στιγμιαίας παρασκευής ΓΙΩΤΗΣ.

Συνολικά, η εξαγωγική δραστηριότητα της συνεισφέρει στις πωλήσεις με περίπου 7 εκατ. ευρώ ετησίως, ποσό που αντιστοιχεί στο 10% του συνολικού της τζίρου. Ενδεικτικά, 2017 οι πωλήσεις της ΓΙΩΤΗΣ ανήλθαν στα 74,6 εκατ. ευρώ έναντι 72,9 εκατ. ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση 2,29 εκατ. ευρώ, ενώ τα μικτά κέρδη στα 36,2 εκατ. ευρώ έναντι 36 εκατ. ευρώ.

«H εταιρία έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη και την προτίμηση των καταναλωτών και στις αγορές του εξωτερικού, μέσω της εξαιρετικής γεύσης και της  υψηλής ποιότητας  των καινοτόμων προϊόντων της. Στόχος των δραστηριοτήτων της είναι η λειτουργική τελειότητα και η στενή σχέση με τους    καταναλωτές, με σκοπό να ικανοποιήσει και τις πιο απαιτητικές ανάγκες  και προσδοκίες. Αυτό επιτυγχάνεται και με την προσαρμογή των προϊόντων της στις διατροφικές και καταναλωτικές συνήθειες κάθε χώρας» αναφέρει σχετική ανακοίνωση.

Σημειώνεται ότι η εταιρία τα τελευταία χρόνια υλοποιεί ένα επενδυτικό της πλάνο με στόχο τον εμπλουτισμό της γκάμας των προϊόντων της, αλλά και την αναβάθμιση των υποδομών της.

Πιο συγκεκριμένα, το 2012 η εταιρεία επένδυσε σε αποθήκες στη Μάνδρα Αττικής, συνολικής έκτασης 10.000 τ.μ. και δυναμικότητας 9.000 παλετοθέσεων. Το 2015 η ΓΙΩΤΗΣ ολοκλήρωσε την κατασκευή του νέου της εργοστασίου στο Αγρίνιο, συνολικής έκτασης 10.000 τ.μ.. Επίσης, το 2017 ολοκληρώθηκε η κατασκευή των νέων εγκαταστάσεων της εταιρείας, 1350 τ.μ. όπου στεγάζεται το “Ελληνικό Κέντρο Έρευνας & Καινοτομίας” (HCRI). Έτσι, ενίσχυσε το σύστημα των ελέγχων που πραγματοποιεί η εταιρία.

Το περασμένο καλοκαίρι η ΓΙΩΤΗΣ εξαγόρασε την γαλακτοβιομηχανία Στάμου η οποία δραστηριοποιείται στην παραγωγή και εμπορία γαλακτοκομικών προϊόντων από το 1964.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.