ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Η «μάχη» του delivery για κρεοπωλεία και ταβέρνες Κύριο

10:03 - 19 Μαρ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Η «μάχη» του delivery για κρεοπωλεία και ταβέρνες
Στη «μάχη» του delivery έχουν ριχτεί κρεοπωλεία και ταβέρνες, προκειμένου να εξυπηρετήσουν τους καταναλωτές, που είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους λόγω του κορονοϊού.

Όπως λέει στο Reporter ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Καταστηματαρχών Κρεοπωλών (ΠΟΚΚ), Σταύρος Πέρρος, «αρκετά κρεοπωλεία έκαναν και παλιότερα παραδόσεις κατ’ οίκον, αλλά τώρα πλέον οι συνθήκες το απαιτούν. Έχουμε αναπτύξει μία προσωπική σχέση με τους καταναλωτές και θέλουμε να εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν περισσότερους».

Τις τελευταίες ημέρες, η κίνηση του κόσμου στα κρεοπωλεία ήταν ιδιαίτερα αυξημένη. «Μέσα σε τρεις ημέρες, πουλήσαμε το κρέας ενός μήνα» σημειώνει ο κ. Πέρρος, ενώ αναφορικά με τις προτιμήσεις των καταναλωτών επισημαίνει ότι «αγόρασαν κυρίως κοτόπουλο και μοσχάρι, καθώς είναι κρέατα που προσφέρουν περισσότερες επιλογές».

Ωστόσο, η μαζική προσέλευση του κόσμου στα κρεοπωλεία οδήγησε, σύμφωνα με τον κ. Πέρρο, σε μικρή έλλειψη στο μοσχάρι, που θα διαρκέσει για τις επόμενες 10-15 ημέρες. «Έχουμε κρίση, αλλά η κατάσταση θα εξομαλυνθεί. Η τροφοδοσία γίνεται κανονικά και οι καταναλωτές δεν πρέπει να ανησυχούν» υπογραμμίζει.

Το κλείσιμο εστιατορίων και ταβερνών για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορονοϊού οδήγησε πολλές επιχειρήσεις του κλάδου στην υπηρεσία του delivery. Οι παραδόσεις κατ’ οίκον είναι η μόνη επιλογή για να παραμείνει ανοιχτό ένα κατάστημα, αν και πολλοί ιδιοκτήτες, που δε διέθεταν αυτήν την εναλλακτική, την απορρίπτουν λόγω του κόστους των απαιτούμενων διαδικασιών.

Παράδοση παραγγελίας χωρίς επαφή

Μία νέα τάση στις online παραγγελίες, είναι η παράδοση αυτών χωρίς επαφή. Ειδικότερα, όταν ο καταναλωτής προπληρώνει την παραγγελία του με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα μπορεί να την παραλάβει χωρίς να έρθει σε επαφή με τον διανομέα. Αυτός φτάνει στο σπίτι, ενημερώνει τον πελάτη ότι έφτασε και αφήνει την παραγγελία έξω από την πόρτα του.

Μεγάλες αλυσίδες και εφαρμογές διαδικτυακών παραγγελιών έχουν υιοθετήσεις αυτές τις πρακτικές, που λόγω της έξαρσης του ιού, είναι πολύ δημοφιλείς στους καταναλωτές.

Γιώργος Γεωργίου

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.