ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Συρρικνώνονται τα έσοδα των ζαχαροπλαστείων-Στροφή στο delivery Κύριο

08:00 - 10 Απρ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Συρρικνώνονται τα έσοδα των ζαχαροπλαστείων-Στροφή στο delivery
Κάθετη είναι η πτώση του τζίρου στα ζαχαροπλαστεία, μετά τα μέτρα περιορισμού της κυκλοφορίας για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, ενώ «φτωχή» αναμένεται και η πασχαλινή περίοδος, η οποία αποτελεί παραδοσιακά ένα μεγάλο κανάλι εσόδων για την αγορά.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματοβιοτεχνών Ζαχαροπλαστών Ελλάδος (ΟΕΖΕ), Ιωάννης Γλύκος επισημαίνει στο Reporter ότι ο τζίρος των ζαχαροπλαστείων είναι μειωμένος κατά 50%-60% το τελευταίο διάστημα και η τάση είναι ολοένα και πιο πτωτική, κάνοντας λόγο για «καταστροφή του κλάδου».

Μάλιστα, όπως εξηγεί ο κ. Γλύκος, οι διαφορετικές συνθήκες που διαμορφώνονται το φετινό Πάσχα, πολλαπλασιάζουν τα προβλήματα. Ειδικότερα, σημειώνει ότι είχαν ήδη παρασκευαστεί τα σοκολατένια αυγά, που προετοιμάζονται από νωρίς, και τώρα, πιθανότατα, θα μείνουν αδιάθετα, ενώ την ίδια ώρα ενδέχεται οι παραγγελίες του προηγούμενου διαστήματος για άλλα προϊόντα, να πάνε χαμένες.

Το ιδιαίτερο κλίμα που επικρατεί στην αγορά ώθησε τους ζαχαροπλάστες στην υπηρεσία του delivery. Σύμφωνα με τον κ. Γλύκο, περίπου το 50% των επαγγελματιών έχει στραφεί στις παραδόσεις κατ' οίκον, προκειμένου να περιοριστεί η ζημιά. Ωστόσο, όπως υπογραμμίζει, για να λειτουργήσει σωστά η υπηρεσία, απαιτούνται πολλά έξοδα λόγω των πρόσθετων προσλήψεων και των δαπανών για διαφήμιση. «Αξιοποιούμε το facebook και τα social media για να ενημερώνουμε τους καταναλωτές που επιθυμούν να παραγγείλουν προϊόντα» επισημαίνει.

Τέλος, ο πρόεδρος της ΟΕΖΕ αναφέρεται στα μέτρα στήριξης που έχει λάβει η κυβέρνηση για τις επιχειρήσεις που πλήττονται από την πανδημία. «Έχουμε ενταχθεί στα κυβερνητικά μέτρα και σίγουρα είναι μία σημαντική χείρα βοηθείας για τη δύσκολη κατάσταση που έχουμε περιέλθει» τονίζει, προσθέτοντας, όμως, ότι «παρά τα μέτρα, οι ανησυχίες μας παραμένουν για το κατά πόσο θα συνέλθει η οικονομία μετά την κρίση και αν οι καταναλωτές θα είναι σε θέση να κάνουν τις αγορές τους».

Γιώργος Γεωργίου

Τελευταία τροποποίηση στις 22:03 - 11 Απρ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.