ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τα παραδοσιακά πασχαλιάτικα είδη «σπρώχνουν» τον τζίρο στα σούπερ μάρκετ

09:43 - 16 Απρ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Τα παραδοσιακά πασχαλιάτικα είδη «σπρώχνουν» τον τζίρο στα σούπερ μάρκετ
Προϊόντα που κάποτε γέμιζαν τα ράφια των παλιών παντοπωλείων πλέον φιγουράρουν στα ράφια των σούπερ μάρκετ και γίνονται ανάρπαστα καθώς πολλά καταστήματα που σε κανονικές συνθήκες πωλούσαν τα εν λόγω είδη, είναι κλειστά. Έτσι, λαμπάδες, ψησταριές, αρνιά, βαμμένα αυγά, σοκολατένια αυγά, πέρα από τα τρόφιμα βρίσκουν θέση στην οργανωμένη λιανική που σήμερα καλείται να καλύψει τα κενά της λειτουργίας πολλών καταστημάτων.

Μάλιστα, σύμφωνα με εκτιμήσεις της αγοράς, ο τζίρος εντός των αλυσίδων σούπερ μάρκετ θα εμφανίσει, καθ’ όλη τη διάρκεια της Μεγάλης Εβδομάδας, αύξηση από +15% έως +20%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα ένα χρόνο πριν.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της IRΙ, μέχρι τις 5 Απριλίου, τα σούπερ μάρκετ είχαν πωλήσεις άνω των 880 εκατ. ευρώ για τις πρώτες έξι εβδομάδες της υγειονομικής κρίσης, δηλαδή από τις 24 Φεβρουαρίου έως και τις 5 Απριλίου, σε 340 κατηγορίες προϊόντων, δηλαδή αύξηση 30% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019. Αν σε αυτές τις πωλήσεις προστεθεί και ο τζίρος των επί ζυγίω προϊόντων τότε οι πωλήσεις των σούπερ μάρκετ την εξεταζόμενη περίοδο ξεπερνούν τα 900 εκατ. ευρώ.

Αναλυτικά, σύμφωνα με τα στοιχεία της IRI, την εβδομάδα 30 Μαρτίου έως 5 Απριλίου, ο τζίρος ξεπέρασε τα 144 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας άνοδο 27,6% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Σε σχέση με προϊόντα, όπως τα αντισηπτικά και τα σκευάσματα καθαρισμού (χλωρίνες κτλ) , αλλά και τσίπουρα είναι ψηλά στη ζήτηση με αύξηση πωλήσεων 95%. Επίσης, το κρασί έχει αύξηση 50%, ενώ πέρα από τη μαγιά, το μαχλέπι, το αλεύρι για τσουρέκια, το ζαχαρούχο γάλα, το σιμιγδάλι, τα σαβαγιάρ και την σαντιγί, βασικά προϊόντα για γλυκά είναι και αυτά στη λίστα των 60 πιο περιζήτητων προϊόντων.

Γιώργος Αλεξάκης

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.