ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Καμπάνια για την προώθηση των ελληνικών κρασιών

14:22 - 20 Αυγ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Καμπάνια για την προώθηση των ελληνικών κρασιών
Μια νέα διαφημιστική εκστρατεία δημιουργήθηκε για να δώσει ώθηση στα κρασιά της περσινής σοδειάς που λόγω της πανδημίας του κορονοϊού δεν πουλήθηκαν.

Με την εστίαση υπολειτουργούσα, τον τουρισμό σε κρίση και το Οινόραμα, τη μεγαλύτερη έκθεση ελληνικών κρασιών στον κόσμο, ακυρωμένο το 2020, η εν λόγω καμπάνια, με πυρήνα την ιστοσελίδα www.SaveVintage2019.gr, φιλοδοξεί να κινητοποιήσει μαζικά όλους τους Έλληνες οινοποιούς, φορείς, διαμορφωτές κοινής γνώμης και οινόφιλους. Στοχεύει, έτσι, στην άμεση ενδυνάμωση της κατανάλωσης ελληνικών κρασιών εσοδείας 2019 και όχι μόνο.

Όπως σημειώνεται σε σχετική ανακοίνωση, οι ειδικοί συμφωνούν πως το 2019 ήταν μία εξαιρετική χρονιά για τις περισσότερες οινοπαραγωγικές περιοχές της Ελλάδας και πως τα κρασιά της εσοδείας αυτής διαθέτουν εξαιρετικά γευστικά χαρακτηριστικά. Πολλοί οινοποιοί εκτιμούν πως η εσοδεία του 2019 είναι μία από τις κορυφαίες των τελευταίων δεκαετιών ή ακόμα και εσοδεία «αναφοράς» για την περιοχή τους. Ωστόσο, αυτό το γεγονός που αφορά στα ελληνικά κρασιά του 2019 επισκιάστηκε από την πανδημία. Έτσι, η καμπάνια «Save Vintage 2019» δημιουργήθηκε για να υποστηρίξει την ποιότητά τους.

Τελικός σκοπός είναι να κεντριστεί το ενδιαφέρον του καταναλωτή και να εξαφθεί η φαντασία του, ώστε να αγοράσει κρασιά, αρχικά εσοδείας 2019. Το «Save» στην προκειμένη περίπτωση είναι διττό: «Σώστε», δηλαδή καταναλώστε και χαρείτε τα κρασιά του 2019 προτού χαθούν και «Φυλάξτε» τα, δηλαδή αποθηκεύστε και παλαιώσετε τα κρασιά αυτά, ακόμα και τα λευκά, επειδή είναι υψηλής ποιότητας.

Γιατί, όπως σημειώνεται, τα κρασιά του 2019 είναι πλούσια, νόστιμα και ισορροπημένα και πολλά από αυτά θα μπορέσουν, σε ιδανικές συνθήκες, να παλαιώσουν για δεκαετίες.

Πίσω από την εν λόγω καμπάνια βρίσκεται η εταιρεία Vinetum, που διοργανώνει την έκθεση Οινόραμα, ωστόσο η δράση αυτή αφορά όλον τον αμπελοοινικό κλάδο. Γι’ αυτό και υποστηρίζεται από όλους τους σχετικούς φορείς, ενώ συσπειρώνει σημαντικό αριθμό οινογράφων, δημοσιογράφων οίνου και γεύσης και άλλων επικοινωνών και επιστημόνων του κρασιού, που όλο και μεγαλώνει. Ανθρώπους που προσφέρουν την πένα και τον ουρανίσκο τους αφιλοκερδώς, δοκιμάζοντας και γράφοντας για τα ελληνικά κρασιά του 2019. Γι’ αυτό το λόγο τα πορτραίτα τους προβάλλονται στον ιστότοπο της καμπάνιας, η οποία προωθείται και από τα κοινωνικά δίκτυα της Vinetum.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.