ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ο...χρησμός της Unilever και τα σενάρια πώλησης του κλάδου τομάτας

09:17 - 01 Σεπ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Ο...χρησμός της Unilever και τα σενάρια πώλησης του κλάδου τομάτας
Σε νέες αναδιαρθρώσεις στο χαρτοφυλάκιο των τροφίμων προχωρεί η Ελαΐς - Unilever, τρία χρόνια μετά την αποχώρηση από τον κλάδο του ελαιόλαδου και των μαργαρινών. Όπως ανέφερε χτες η εταιρεία σε ανακοικνωσή της αναθεωρεί τα σχεδιά της για τον κλάδο των τοματικών προϊόντων στην Ελλάδα. Ο λόγος για τη δραστηριότητα της Pummaro στη Γαστούνη.
Στην ανακοίνωσή της η εταιρεία σημειώνει πως «η επαναξιολόγηση εμπίπτει στη γενικότερη επιχειρησιακή στρατηγική του Ομίλου, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση στην ανάπτυξη, με τρόπο ώστε οι  μάρκες να αυξάνουν την προστιθέμενη αξία τους και να ενισχύουν το εταιρικό χαρτοφυλάκιο.
 
Χωρίς  να αναφέρεται  μια πιθανή  πώληση η ανακοίνωση έχει πυροδοτήσει σενάρια που πάντως πηγές της εταιρίας δεν τα επιβεβαιώνουν.
 
Στην ίδια ανακοίνωση επισημαίνεται ότι «με δεδομένο ότι η ελληνική αγορά αποτελεί προτεραιότητα για τη Unilever, η στρατηγική αναθεώρηση γίνεται με γνώμονα την αναζήτηση του πλέον αποδοτικού μοντέλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των τοματικών προϊόντων» προσθέτοντας ωστόσο ότι «το σχέδιο αναθεώρησης θα εξετάσει όλες τις πιθανές εναλλακτικές». 
 
Στην αγορά όμως επικρατεί έντονη φημολογία ότι οι αποφάσεις έχουν ήδη δρομολογηθεί προς αυτή την κατεύθυνση και πως έχει ήδη ξεκινήσει η αναζήτηση ενδιαφερόμενων επενδυτών.  
 
Σημειώνεται ότι Unilever εξαγόρασε, το brand Pummaro από την Μέλισσα – Κίκιζας, το 1999. 
 
Γιώργος Αλεξακης 
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.