ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

«Μάχη» του υδατάνθρακα: Κόντρα Τσιτσιπά-Φέντερερ υπό τους ήχους του Ζορμπά

09:31 - 06 Οκτ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
«Μάχη» του υδατάνθρακα: Κόντρα Τσιτσιπά-Φέντερερ υπό τους ήχους του Ζορμπά
«Η Melissa συνεργάζεται για τη νέα της τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο «Ο δρόμος προς την κορυφή» με τον Στέφανο Τσιτσιπά, έναν αθλητή που έχει διακριθεί τόσο εντός όσο και εκτός γηπέδων για την αστείρευτη ενέργειά του, τον επαγγελματισμό του αλλά και τους δεσμούς με την οικογένειά του. Στέφανος και Melissa μοιράζονται τα ίδια ιδανικά και τις ίδιες αξίες. Είναι η σκληρή δουλειά, η αγάπη γι’ αυτό που κάνεις και η προσήλωση στο στόχο που θα αντιμετωπίσει κάθε εμπόδιο και θα οδηγήσει στην κορυφή» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση που συμπληρώνει:

«Η νέα αυτή συνεργασία δίνει τη δυνατότητα στη Melissa να μιλήσει για τα στοιχεία που συνθέτουν το χαρακτήρα της, μέσω ενός αθλητή που έκανε όλη την Ελλάδα, όχι μόνο να γνωρίσει αλλά και να αγαπήσει το τένις. Ίσως και όσο αγαπάει τα μακαρόνια»

Σημειώνεται ότι ένας άλλος άσσος των tennis court ο Ρότζερ Φέντερερ υπό τους ήχους του Μίκη Θεοδωράκη και του Ζορμπά που πατούν στη μεγάλη μελωδία «Αρμενοχωριανός συρτός» του θρυλικού κρητικού μουσικού Γιώργη Κουτσουρέλη έχει συνεργασία με τον ιταλικό όμιλο Barilla, που στην Ελλάδα έχει γραμμές παραγωγής και ισσχυρή παρουσία στην αγορά με το Brand MISKO. Προφανώς η μάχη για τον «υδατάνθρακα» έχει επεκταθεί με διακύβευμα τα μερίδια αγοράς αλλά και τις προτιμήσεις ιδίως των νέων που έχουν ανάγκη την ενέργεια που δίνουν τα ζυμαρικά και δε λογαριάζουν τις θερμίδες.

MELISSA STEFANOS TSITSIPAS 3

MELISSA STEFANOS TSITSIPAS 4

MELISSA STEFANOS TSITSIPAS 5

Η  ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ ΑΒΕΕ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ιδρύθηκε από τον Αλέξανδρο Κίκιζα το 1947 στην Αθήνα και η βασική της δραστηριότητα είναι η παραγωγή σιμιγδαλιού και ζυμαρικών. Σύμφωνα με την εταιρία αποτελεί την Νο1 παραγωγό ζυμαρικών στην Ελλάδα, με μερίδιο αγοράς να ξεπερνά το 33% ενώ εξάγει σε 35 χώρες με τις εξαγωγές να αντιπροσωπεύουν το 20% του ετήσιου τζίρου. Η εταιρεία ΜΕΛΙΣΣΑ ΚΙΚΙΖΑΣ κατέχει το μεγαλύτερο καθετοποιημένο συγκρότημα μύλου και μακαρονοποιείου στα Βαλκάνια παράγοντας ετησίως 55.000 τόνους ζυμαρικών. Απασχολεί 220 άτομα προσωπικό και έχει αναδειχθεί Best Workplace για τα έτη 2011, 2013, 2016 & 2017.  Είναι αποκλειστικός αντιπρόσωπος των Heinz, Kraft και Del Monte στην Ελλάδα.

Η Barilla Hellas το 2019 είχε κύκλος εργασιών που σημείωσε αύξηση 3,1%  φτάνοντας τα 75,9 εκ. ευρώ  έναντι 73,6 εκ. ευρώ το 2018.

Σημαντική αύξηση 8,8% κατέγραψαν τα μικτά κέρδη της εταιρίας που έφτασαν τα 36,0 εκ. από 33,1 εκ. ευρώ το 2018. Παράλληλα, το μικτό περιθώριο κέρδους βελτιώθηκε κατά 2,5 ποσοστιαίες μονάδες και ανήλθε σε 47,5% από 45% το 2018, αντικατοπτρίζοντας την αύξηση της συνεισφοράς των προϊόντων υψηλής προστιθέμενης αξίας στο συνολικό προϊοντικό μείγμα.

Τα λειτουργικά έξοδα αυξήθηκαν κατά 12,3% και διαμορφώθηκαν στο επίπεδο των 32,3 εκ. ευρώ από 28,8 εκ. ευρώ το 2018. Ως αποτέλεσμα της αύξησης των λειτουργικών εξόδων, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (ΕΒΙΤ) μειώθηκαν και ανήλθαν σε 5,1 εκ. ευρώ έναντι 6,6 εκ. ευρώ κατά το προηγούμενο έτος.

Υλοποιώντας το επενδυτικό πλάνο ύψους 10 εκ. ευρώ που ξεκίνησε το 2015, η Barilla Hellas το 2019 επένδυσε 1,7 εκ. ευρώ στην αναβάθμιση του μηχανολογικού εξοπλισμού των εγκαταστάσεων της. Αξίζει να σημειωθεί ότι η Barilla Hellas συνεχίζει να διατηρεί μηδενικό δανεισμό, χρηματοδοτώντας τις επενδύσεις της αποκλειστικά μέσω ιδίων κεφαλαίων.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 09:33 - 06 Οκτ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.