ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Στα χνάρια της Coca–Cola 3E η Αθηναϊκή Ζυθοποιία;

10:07 - 01 Δεκ 2020 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Στα χνάρια της Coca–Cola 3E η Αθηναϊκή Ζυθοποιία;
Η τάση που ξεκίνησε πριν λίγα χρόνια ο κολοσσός της Coca Cola 3Ε, με κινήσεις εμπλουτισμού του χαρτοφυλακίου της με μια σειρά προϊόντων για κάθε ώρα της ημέρας και κάθε ηλικία, φαίνεται ότι επεκτείνεται και σε άλλους μεγάλους του κλάδου αναψυκτικών και ποτών.

Υπενθυμίζεται ότι το 2018 η Coca-Cola παρουσίασε τη νέα, παγκόσμια στρατηγική της «Total Beverage Company» η οποία και δίνει έμφαση και απευθύνεται στους καταναλωτές κάθε ηλικίας. Έτσι έχει εντάξει ροφήματα όπως ο καφές ή το τσάι στην γκάμα της ενώ βλέπει και άλλα καινοτόμα προϊόντα. Παράλληλα, στην Ελλάδα η Coca Cola Τρία Έψιλον έχει αναπτύξει και ένα ευρύ δίκτυο στην διανομή αλκοολούχων ποτών (14 μάρκες, ανάμεσα τους το Famous Grouse, Campari, Cutty Shark, Jack Daniel's, Finlandia, Ούζο Πλωμάρι κ.α.).

Όπως φαίνεται λοιπόν, με βάση πληροφορίες, και η Αθηναϊκή Ζυθοποιία εξετάζει το ενδεχόμενο να μπει στον κλάδο διανομής, καθώς ήδη έχει εκτεταμένο δίκτυο, για ένα εμβληματικό Brand, το Bacardi στην Ελλάδα. Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, πέρα από τη ΑΖ και η εταιρεία Mantis, (έχει καταθέσει ενδιαφέρον για τη Μαλαματίνα) διεκδίκησαν τη διανομή του εμβληματικού ποτού.

Να σημειωθεί ότι το Bacardi διανέμει η εταιρεία ΑΜΒΥΞ ενώ μαζί με το ρούμι πάνε «πακέτο» και η βότκα Grey Goose, τα blended Scotch ουίσκι Dewar’s, το τζιν Bombay Sapphire, τα βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους Martini.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 10:08 - 01 Δεκ 2020
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.