ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Lavazza: Σε ιστορικά υψηλά οι πωλήσεις στην Ελλάδα

13:47 - 12 Οκτ 2021 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Lavazza: Σε ιστορικά υψηλά οι πωλήσεις στην Ελλάδα
Σε ιστορικό υψηλό αναμένεται να βρεθούν οι πωλήσεις (σε όγκους) του καφέ Lavazza στην Ελλάδα το 2021. Να σημειωθεί ότι με βάση όσα αναφέρθηκαν χτες σε ειδική εκδήλωση της εταιρίας ο τζίρος φέτος αναμένεται να ανέβει κατά 17% σε σχέση με το 2019.

«Το 2021 θα αποτελέσει χρονιά ρεκόρ για τη Lavazza, ξεπερνώντας κατά πολύ ακόμα και την καλύτερη χρονιά του γίγαντα που διαδεχθήκαμε», σχολίασε ο Παύλος Φωτιάδης, επικεφαλής του κυπριακού ομίλου Photos Photiades, κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στην οποία επισφραγίστηκε η συνέχιση της συνεργασίας με το ιταλικό brand για ακόμα μία δεκαετία.

Υπενθυμίζεται ότι από το 2019 η Beverage World του ομίλου Φωτιάδη διανέμει τα προϊόντα του ιταλικού κολοσσού στη χώρα μας διαδεχόμενη την Coca Cola 3E. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον Ricardo Codognola, Regional sales manager και υπεύθυνο για την ελληνική αγορά η άκρως θετική πορεία της εταιρίας βασίζεται στην αύξηση κατά 400 των σημείων πώλησης στο food service και κατά  94% των σημείων στο κομμάτι διανομής του retail (+10 μονάδων βάσης), αφού τα προϊόντα μπήκαν πλέον στις αλυσίδες Μασούτης  Bazaar, καθώς και σε άλλους μικρότερους παίκτες του retail.

Όπως σημείωσε μιλώντας στην εκδήλωση αυτή, ο Γιώργος Μακρυγιαννάκης,  γενικός διευθυντής της Beverage World, η τόνωση των καναλιών διάθεσης στα σούπερ μάρκετ κάλυψε τις απώλειες από τον κλάδο HORECA, ενώ όπως τόνισε και το take away κράτησε αντιστάσεις τροφοδοτώντας τις πωλήσεις της εταιρίας. «Ο καφές είναι το χρυσό ποτό, καθώς ανεβαίνει παγκοσμίως η διείσδυση, ο καταναλωτής βρίσκει καινούριες ευκαιρίες να πίνει καφέ» σημείωσε χαρακτηριστικά σε συνομιλία με δημοσιογράφους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι την επόμενη χρόνια επίκειται η εισαγωγή των καψουλών από αλουμίνιο, τις οποιες ήδη, ο όμιλος Lavazza έχει βάλει σε 2-3 διεθνείς αγορές (μεταξύ των οποίων η γερμανική).

Σημειώνεται ότι, σήμερα, η Lavazza κατέχει μερίδιο άνω του 50%, στη «ζεστή αγορά» ενώ στο food service έχει αυξήσει το μερίδιό της κοντά στο 5%, όταν πέρυσι, βρισκόταν κάτω από το 3%.

Σύμφωνα και με τον Mauro Mantovani, η εταιρία Lavazza, το 2020, πούλησε 30 δισ. κούπες καφέ, κάνοντας έναν τζίρο €2,1 δισεκ. ενώ  βρίσκεται στην 3η θέση παγκοσμίως, πίσω μόνο από την Nestle και την JDE.

Γιώργος Αλεξάκης

Τελευταία τροποποίηση στις 15:18 - 12 Οκτ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.