ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Symbeeosis:Νέο μοντέλο βιώσιμης κατανάλωσης στο νέο εγχείρημα της οικογένειας Κουτσιανά

10:49 - 28 Οκτ 2021 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Symbeeosis:Νέο μοντέλο βιώσιμης κατανάλωσης στο νέο εγχείρημα της οικογένειας Κουτσιανά
Το μοναδικό πλούτο της ελληνικής γης και το θησαυρό της εγχώριας βιοποικιλότητας αναδεικνύει η νέα επιχειρηματική προσπάθεια της οικογένειας Κουτσιανά, που ίδρυσε πριν περίπου 40 χρόνια την εταιρεία φυσικών καλλυντικών APIVITA, η οποία πριν τέσσερα χρόνια εξαγοράστηκε από τoν ισπανικό όμιλο Puig.

Πιο συγκεκριμένα η νέα εταιρία με την επωνυμία Symbeeosis ξεκίνησε πριν λίγο καιρό με μια επένδυση περί τα 4,8 εκατ. ευρώ, για τη δημιουργία νέου εργοστασίου στο Μαρκόπουλο, τη διαμόρφωση νέων γραφείων στην Παιανία, την αγορά εκτάσεων αλλά και για την εκπαίδευση παραγωγών.

Ήδη, η εταιρεία έχει δικές της καλλιέργειες στον Όλυμπο και την Αρκαδία, όπου εφαρμόζονται πρακτικές «έξυπνης» γεωργίας. Επίσης, διαθέτει περί τα 1.500 μελίσσια (1.000 στην Αττική, 180 στην Άνδρο, 120 στη Βοιωτία και 200 στην Αρκαδία). Επίσης συνεργάζεται με νέους μελισσοκόμους στους οποίους έχει παραχωρήσει τα μελίσσια και αγοράζει όλο το μέλι που παράγουν.  Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε κατά την πρόσφατη πρώτη παρουσίαση της εταιρίας, η Symbeeosis  με συμβόλαια με τους παραγωγούς αφενός δεσμεύεται για την απορρόφηση της παραγωγής τους με παράλληλη υποστήριξή τους σε θέματα βιώσιμων πρακτικών καλλιέργειας. Έτσι, με υψηλούς δείκτες ποιότητας, προβαίνει σε αγορές π.χ. για βιολογικό μέλι, με  τιμές 10% πάνω από τις τιμές στην αγορά σε μια προσπάθεια να αναδείξει το πολύτιμο αυτό προϊόν αλλά και να εκπαιδεύσει τους παραγωγούς σε ορθές πρακτικές. Άλλωστε η μέλισσα και τα προϊόντα της σε όλη τη διαδρομή της οικογένειας Κουτσιανά αποτελούσαν σημείο αναφοράς.

Έτσι, η  Symbeeosis προωθεί προϊόντα σε 4 κατηγορίες: μέλι, τσάι του βουνού, βότανα και συμπληρώματα διατροφής, που, όμως, αναμένεται να μπουν στην αγορά το προσεχές διάστημα. Όλα τα προϊόντα είναι από το χώρο των βιολογικών λειτουργικών τροφίμων και ροφημάτων υψηλής ποιότητας, τα οποία καλλιεργούνται και παράγονται στην Ελλάδα. Επίσης, είναι εμπλουτισμένα με φυσικό ξηρό εκχύλισμα βοτάνου για ενίσχυση της δραστικότητας της πρώτης ύλης, τόσο του μελιού όσο και του τσαγιού.

«Τολμήσαμε σαν οικογένεια και επενδύουμε στον αγροτικό τομέα και ό,τι αυτό συνεπάγεται στην διαδικασία ανάπτυξης προϊόντων, αφού αποεπενδύσαμε από την Apivita» ανέφερε ο ιδρυτής της Symbeeosis, Νίκος Κουτσιανάς, πριν λιγο καιρό στο πλαίσιο, ενημερωτικής συνάντησης με δημοσιογράφους.

Η ιδέα

Φιλοσοφία της νέας εταιρείας είναι ο αρμονικός συνδυασμός της δημιουργικότητας και της καινοτομίας με τους πόρους της φύσης, προσφέροντας το καλύτερο για τη διατροφή μέσα από βιολογικά προϊόντα, που έχουν στο επίκεντρο τον άνθρωπο και τον πλανήτη. Η Symbeeosis καλλιεργεί, συλλέγει και προσφέρει τσάι του βουνού, βότανα και βιολογικό μέλι. Τα βότανα συλλέγονται από επιλεγμένες περιοχές όπου φύονται αυτοφυώς, ώστε να μη διαταράσσεται το εκάστοτε τοπικό οικοσύστημα.

Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι με βάση τις εκτιμήσεις της εταιρίας τα περιθώρια ανάπτυξης είναι μεγάλα, εάν παράλληλα το κοινό συνειδητοποιήσει το πόσο σημαντικό είναι να ακολουθήσει μοντέλα βιώσιμης κατανάλωσης αλλά και να υιοθετήσει την άποψη ότι η αξία της φυσικής προελεύσεως προϊόντων είναι μοναδική. Να σημειωθεί,  όπως αναφέρθηκε, ότι τα προϊόντα που κυκλοφορούν στην ελληνική αγορά είναι κυρίως εισαγόμενα και  αξιοποιείται μόλις 4% των βοτάνων της ελληνικής βιοποικιλότητας.

Στο πλαίσιο αυτό στόχος της νέας αυτής προσπάθειας είναι η ανάδειξη του πλούτου της ελληνικής φύσης με επέκταση εντός Ελλάδας αλλά και στο εξωτερικό, με τη βοήθεια και υφιστάμενων δικτύων από την προηγούμενη πορεία της Apivita αλλά και του τουρισμού. Ήδη, πάντως, τα προϊόντα διατίθενται μέσω του ηλεκτρονικού καναλιού αλλά επίκειται και είσοδος  σε φυσικά σημεία μέσω φαρμακείων κτλ. Μάλιστα αναμένεται στην Ισπανία αναμένεται η λειτουργία δύο φυσικών σημείων πώλησης ενώ ενέργειες γίνονται και στη Γαλλία.

Γιώργος Αλεξάκης

 

Τελευταία τροποποίηση στις 10:47 - 28 Οκτ 2021
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.