ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Αγγελάκης: Διαφοροποίηση και καινοτομία, με παρονομαστή την ποιότητα

15:08 - 19 Απρ 2022 | ΤΡΟΦΙΜΑ & ΠΟΤΑ
Αγγελάκης: Διαφοροποίηση και καινοτομία, με παρονομαστή την ποιότητα
Ο κ. Θάνος Αγγελάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης ΑΕ, συμμετείχε στο Family Business Conference που διοργανώθηκε για 4η συνεχή χρονιά από την Palladian Conferences, την Πέμπτη 14 Απριλίου 2022, στο ξενοδοχείο Divani Caravel. Στο φετινό υβριδικό Συνέδριο συμμετείχαν πολλές επιτυχημένες και δυναμικές οικογενειακές επιχειρήσεις με διαχρονική προσφορά στο επιχειρείν, όπως η Θανόπουλος, η Καίσαρης, η Lariplast και η Cana Laboratories. Κεντρικός συντονιστής του συνεδρίου ήταν ο κ. Νεκτάριος Νώτης, Εκδότης - Διευθυντής του FNB Daily και BNB Daily.

Κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου συζητήθηκαν όλα τα ζητήματα που αφορούν την οργάνωση, τη διαχείριση και τη βιώσιμη ανάπτυξη των οικογενειακών επιχειρήσεων, τα στρατηγικά εργαλεία που βοηθούν στην επίτευξη της μακροημέρευσής τους, καθώς και οι ευκαιρίες αλλά και οι προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι οικογενειακές επιχειρήσεις που επεκτείνονται εκτός εθνικών συνόρων, μέσα από βιωματικά παραδείγματα από μέλη της 2ης, της 3ης και της 4ης γενιάς. Χαιρετισμό απηύθυναν ο κ. Νίκος Παπαθανάσης, Αναπληρωτής Υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, ο κ. Θεόδωρος Καπράλος, Αντιπρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου & Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ) και ο κ. Γιάννος Μητσός, Senior Advisor του Τομέα ΜΜΕ, Θέσεων και Ενημέρωσης του ΣΕΒ.

Ο κ. Θάνος Αγγελάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Αγγελάκης ΑΕ, μιας οικογενειακής επιχείρησης που μετρά πλέον 60 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, συμμετείχε στο πάνελ της 4ης ενότητας με τίτλο «Η ωρίμανση του μοντέλου Διοίκησης της οικογενειακής επιχείρησης: στελέχωση, ενσωμάτωση και διαχείριση». Συντονιστής της ενότητας ήταν ο κ. Κωνσταντίνος Μπουρλετίδης, Γραμματέας στη Μονάδα Διασφάλισης Ποιότητας του ΕΚΠΑ.

Ο κ. Θάνος Αγγελάκης ανέφερε μεταξύ άλλων: «Όταν ανέλαβα την ηγεσία της Αγγελάκης, μαζί με τα αδέρφια μου, τα δεδομένα ήταν ήδη πολύ διαφορετικά συγκριτικά με την εποχή των γονιών μου. Οφείλαμε να προσαρμοστούμε γρήγορα στα νέα δεδομένα, να αφουγκραστούμε τις ανάγκες της αγοράς και με όραμα να επικεντρωθούμε στη διαφοροποίηση και την καινοτομία, πάντα με παρονομαστή την ποιότητα. Σταθμός για την εταιρεία μας ήταν η δημιουργία του σήματός μας από τον Αλέκο Φασιανό. Ένας μεγάλος ζωγράφος μεταλαμπάδευσε την τέχνη του στο ράφι του σουπερμάρκετ – το δικό μας λιθαράκι για να αλλάξουμε την αισθητική στον χώρο της πτηνοτροφίας.»

Σχετικά με τη μετάβαση της οικογενειακής επιχείρησης από τη μία γενιά στην επόμενη, ο κ. Αγγελάκης τόνισε πως «ο άνθρωπος που καλείται να πάρει τη σκυτάλη, πρέπει να το θέλει πραγματικά και να έχει τα χαρακτηριστικά του «πρωταθλητή» για να μπορέσει να επιτύχει, γιατί το επιχειρηματικό σκηνικό και ο ανταγωνισμός έχουν αλλάξει άρδην».

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.