Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, η MIG τονίζει ότι η διαγωνιστική διαδικασία για τις άγονες αεροπορικές γραμμές ακυρώθηκε και πρόκειται να επαναπροκηρυχθεί από την επόμενη κυβέρνηση. Ως εκ τούτου το Υπουργείο Μεταφορών και η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) πρέπει να αποφασίσουν με ποιον τρόπο θα καλυφθούν οι ανάγκες των άγονων γραμμών στο μεσοδιάστημα.
Η Aegean «προτάσσοντας το κοινωνικό συμφέρον» έχει προτείνει προς την ΥΠΑ να αναλάβει με ανάθεση τις πτήσεις 17 δρομολογίων με το «συμβολικό» αντιστάθμισμα του 50% της υφισταμένης σήμερα επιδότησης, προσθέτει.
«Η MIG, βάσει των αρχών πάνω στις οποίες έχει δομηθεί και λειτουργεί ο Όμιλος, δεν επιθυμεί ούτε ένα ευρώ κρατικής επιδότησης με ανάθεση, υπό περιστάσεις όπου το «συμβολικό» μπορεί να αποδειχθεί και εξαιρετικά επικερδές,» αναφέρει.
«Κατόπιν αυτού η MIG θα προτείνει στην Διοίκηση της θυγατρικής της OlyLYMPIC AIR, η οποία είναι και η μόνη εταιρεία που μπορεί να εξυπηρετήσει και τις 24 άγονες γραμμές, να το πράξει, έως ότου ολοκληρωθεί μια διαφανής και ορθή διαγωνιστική διαδικασία, χωρίς καμία κρατική επιδότηση», καταλήγει η ανακοίνωση.
Σημειώνεται ότι αντίστοιχη κίνηση έχει γίνει και από την Hellas Jet, η οποία σε ανακοίνωσή της, επισημαίνει ότι «χωρίς να εισπράττει την επιδότηση του Δημοσίου (το αντιστάθμισμα) θα μεταφέρει τους επιβάτες προς τις άγονες αεροπορικές γραμμές της χώρας, μέχρι να γίνει ο διαγωνισμός ανάθεσης της δημόσιας υπηρεσίας ο οποίος αναβλήθηκε λόγω των εκλογών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr