• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

Τι... γυρεύει η Alibaba στην Ελλάδα;

20:05 - 14 Σεπ 2016 | ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
Ο τουρισμός, το κρασί και το λάδι είναι τα βασικά προϊόντα που έχει... εντοπίσει η εταιρεία Alibaba και αποφάσισε να μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά.

Ο ερχομός του κινεζικού κολοσσού έχει προκαλέσει έντονο ενδιαφέρον σε μεγάλη μερίδα επιχειρηματιών και πραγματικά αξίζει τον κόπο να δούμε τι φέρνει στη χώρα μας. To... καλωσόρισμα από τον επιχειρηματικό κόσμο είναι θερμό και μένει να φανεί αν οι προσδοκίες που υπάρχουν τελικά θα ευδοκιμήσουν.

 

Ο Managing Director της Alibaba για Ιταλία Ισπανία Πορτογαλία και Ελλάδα Rodrigo Cipriani Foresio, μίλησε ανοιχτά και υπογράμμισε τα σημεία που η εταιρεία του έχει "εντοπίσει στη χώρα μας". "Ο τουρισμός είναι ένας κλάδος με σημαντικές προοπτικές ανάπτυξης ενώ προϊόντα με συγκριτικά πλεονεκτήματα όπως το κρασί και το λάδι επίσης μπορούν να έχουν σημαντική παρουσία στην ηλεκτρονική πλατφόρμα του ομίλου Αlibalba", είπε.

 

Πρόσθεσε δε ότι οι Κινέζοι καταναλωτές της μεσαίας τάξης ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για τις διεθνείς μάρκες και ιδιαίτερα για τα ευρωπαϊκά προϊόντα και υπηρεσίες.

 

Ο κ. Cipriani υπογράμμισε ότι υπάρχει μία δυναμική κατηγορία καταναλωτών στην Κίνα που ανήκουν στη μεσαία τάξη, είναι νέοι σε ηλικία και εξοικειωμένοι με το ιντερνέτ και τις ηλεκτρονικές αγορές και ενδιαφέρονται να ταξιδέψουν στα Ελληνικά νησιά και να αγοράσουν προϊόντα του τόπου μας.

 

Η πλατφόρμα της Alibaba περιλαμβάνει εκατοντάδες εκατομμυρίων προϊόντων σε 40 διαφορετικές κύριες κατηγορίες (γεωργία και τρόφιμα, ένδυση και δέρματα, αυτοκίνηση και μεταφορές, τσάντες και υποδήματα, ηλεκτρονικά, δώρα και Παιχνίδια, υγεία και ομορφιά, οικιακός εξοπλισμός, φωτισμός και κατασκευές, μηχανήματα και εργαλεία, μεταλλουργεία-χημικά- ελαστικά και πλαστικά, συσκευασία και διαφήμιση κ.ά.).

 

Οι αγοραστές των προϊόντων αυτών εντοπίζονται σε περισσότερες από 190 χώρες και περιφέρειες και ανταλλάσουν μεταξύ τους 100 χιλιάδες μηνύματα καθημερινώς.

 

Ηλεκτρονικές εμπορικές αποστολές σε διεθνείς εκθέσεις

 

Τη δυνατότητα Ελληνικών εμπορικών "αποστολών" σε διεθνείς εκθέσεις με ηλεκτρονικό τρόπο εξετάζει το υπουργείο Εξωτερικών όπως γνωστοποίησε ο υφυπουργός Εξωτερικών Δημήτρης Μάρδας σε σημερινή εκδήλωση του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας για την αναμενόμενη δραστηριοποίηση στην ελληνική αγορά, ενός από τους μεγαλύτερους διεθνώς ομίλους e-commerce, του ομίλου Αlibaba.

 

Ο υφυπουργός σημείωσε ότι το υπουργείο αναζητά τις κατάλληλες λύσεις από τους ειδικούς της πληροφορικής και σύντομα θα προχωρήσει σε ανακοινώσεις ενώ γνωστοποίησε ότι άμεσα θα ανακοινωθεί το πρόγραμμα εμπορικών αποστολών για το 2017 το οποίο θα είναι πιο πλούσιο από το πρόγραμμα του 2016 που και αυτό ήταν πιο πλούσιο από τα προηγούμενα χρόνια.

 

Ο κ. Μάρδας ζήτησε από τους επιχειρηματίες να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του υπουργείου Εξωτερικών (www.agora.mfa.gr) για να ενημερωθούν για τις ευκαιρίες στις ξένες αγορές.

 

Ανοιχτή πρόσκληση της Κουντουρά στους Κινέζους τουρίστες

 

Πολύ σημαντική για τον τουρισμό θεωρεί την... άφιξη της Alibaba η αναπληρώτρια υπουργός Τουρισμού, Έλενα Κουντουρά. Όπως είπε, «ενισχύουμε την εξωστρέφεια, ενθαρρύνουμε στρατηγικές συνεργασίες που αποφέρουν όχι μόνο οικονομικά και αναπτυξιακά οφέλη αλλά προάγουν και την αλληλοκατανόηση, την πρόοδο και την ευημερία των λαών».

 

Η Ελλάδα όπως είπε η κα Κουντουρά, "αποτελεί ελκυστικό προορισμό τουρισμού και επενδύσεων.Απηύθυνε ανοικτή πρόσκληση στους Κινέζους να επισκεφθούν την Ελλάδα, αλλά και  να διερευνήσουν τις σημαντικές ευκαιρίες για επενδύσεις και για συνεργασίες στην Ελληνική τουριστική αγορά".

 

Πάνω από 500 συμμετοχές

 

Ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας Ιωάννης Χατζηθεοδοσίου σημείωσε ότι η εκδήλωση ξεπέρασε τις 500 συμμετοχές και αυτό δείχνει το ενδιαφέρον που υπάρχει στον επιχειρηματικό κόσμο για τις εξαγωγικές δράσεις και για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες αγορών.

 

Ο ίδιος σημείωσε ότι "η εξαγωγική επιτυχία μίας χώρας εξαρτάται από το πόσο οι μικροί κρίκοι της επιχειρηματικής αλυσίδας είναι καλά δεμένοι" θέλοντας να δώσει έμφαση με αυτό τον τρόπο στις συνέργειες που θα πρέπει να επιλέγουν ως κίνηση στρατηγικής οι μικρού και μεσαίου μεγέθους Έλληνες επιχειρηματίες.

 

Ο πρόεδρος σημείωσε ότι οι εξαγωγές είναι μονόδρομος σε αυτό το δύσκολο περιβάλλον που υπάρχει στην ελληνική οικονομία.

 

Ο πρόεδρος της Enterprise Greece, της ελληνικής εταιρείας επενδύσεων και εμπορίου Χρήστος Στάικος ανέφερε ότι η ένωση δυνάμεων είναι σημαντικό στοιχείο για να βγούμε από την κρίση.

Τελευταία τροποποίηση στις 11:19 - 15 Σεπ 2016
Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman