ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Folli Follie: Αύξηση κερδών κατά 10,9% στο α' τρίμηνο

18:26 - 29 Μαϊ 2007 | ΚΟΣΜΗΜΑΤΑ
Αυξημένα κατά 10,9% ήταν στο πρώτο φετινό τρίμηνο τα καθαρά κέρδη της Folli Follie τα οποία ανήλθαν σε 18,3 εκατ. ευρώ από 16,5 εκατ. ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2006.

Για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 31 Μαρτίου 2007 ο νέος όμιλος παρουσίασε σε ενοποιημένη βάση κύκλο εργασιών  121,6 εκατ. ευρώ έναντι  61,8 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2006 και αυξήθηκε κατά 96,8%.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 61,0% και ανήλθαν στα 33,8 εκατ. ευρώ από 21,0 εκατ. ευρώ πέρυσι.

Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 25,0 εκατ. ευρώ σε σχέση με  τα 20,6 εκατ. ευρώ για την ίδια περίοδο του 2006 (+21,3%), τα δε καθαρά κέρδη μετά φόρων στα 18,3 εκατ. ευρώ από 16,5 εκατ., σημειώνοντας αύξηση κατά 10,9%.

Τα ενοποιημένα κέρδη μετά φόρων και μετά την αφαίρεση των δικαιωμάτων μειοψηφίας διαμορφώθηκαν σε 17,4 εκατ. ευρώ από 16,5 εκατ. ευρώ το 2006 (+5,5%).

Σε σχέση με τα αποτελέσματα του προηγούμενου τριμήνου (ετήσια αποτελέσματα 2006), ο Όμιλος παρουσιάζει ένα μεικτό περιθώριο βελτιωμένο κατά 4,7%.

Τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 0,53 ευρώ έναντι 0,50 ευρώ αύξηση 6 %.

Σημειώνεται ότι για λόγους συγκρισιμότητας εάν η ενοποίηση των ΚΑΕ είχε γίνει με τη μέθοδο καθαρής θέσης, ο Όμιλος Folli Follie θα παρουσίαζε για την περίοδο 1 Ιανουαρίου 2007 έως 31 Μαρτίου 2007, κύκλο εργασιών 69,0 εκατ. ευρώ έναντι  61,8 εκατ., ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 11,6% κατά την αντίστοιχη περίοδο του 2006.

Σε συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, οι πωλήσεις θα είχαν αυξηθεί κατά 21% φθάνοντας τα 74,7 εκατ. ευρώ

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) ήταν αυξημένα κατά 15,7% και ανήλθαν στα 24,3 εκατ. ευρώ από 21,0 εκατ. ευρώ.

Το μεικτό περιθώριο σημείωσε σταθερή αύξηση από 60,8% σε 62,7%, ενισχυμένο από ένα ευνοϊκό συνδυασμό πωλήσεων.

Καθαρά κέρδη ανά γεωγραφική περιοχή:

Αναλύοντας μεμονωμένα τη γεωγραφική κατανομή των πωλήσεων της Folli Follie στο πρώτο τρίμηνο του 2007 η Ιαπωνία σημείωσε το 17% των συνολικών πωλήσεων, η υπόλοιπη Ασία κατέγραψε το 53% παρουσιάζοντας αύξηση κατά 17%, η Ευρώπη κατέγραψε το 15%, μια αύξηση της τάξεως του 13%, και οι πωλήσεις στα Duty Free αεροδρομίων και αεροπορικών γραμμών το 14%, αυξανόμενες κατά 17% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Αναλύοντας τις πωλήσεις ανά περιοχή και λαμβάνοντας υπόψη τις συγκρίσιμες συναλλαγματικές ισοτιμίες, η Ιαπωνία θα έφθανε τα 12,7 εκατ. ευρώ των πωλήσεων αντί για 11,5 εκατ. ευρώ (+10%), η Ασία θα έφθανε τα 40,5 εκατ. ευρώ αντί για 37,0 εκατ. ευρώ (+28%) και ο κλάδος του ταξιδιωτικού τουρισμού θα σημείωνε πωλήσεις 10,8 εκατ. ευρώ αντί για 9,8 εκατ. ευρώ (+19%), σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2006.

Πωλήσεις ανά κατηγορία προϊόντος:

Σύμφωνα με την κατανομή των πωλήσεων κατά είδος, τα κοσμήματα αντιπροσωπεύουν το 60% των πωλήσεων, τα ρολόγια το 34% και τα υπόλοιπα αξεσουάρ το 6%.

H Folli Follie, αμιγώς ελληνική εταιρεία, σχεδιάζει, παράγει και διαθέτει κοσμήματα, ρολόγια και αξεσουάρ με την επωνυμία Folli Follie. Σήμερα, η Folli Follie δραστηριοποιείται σε 24 χώρες, έχει πάνω από 340 σημεία πώλησης και συνεχίζει να επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε νέες, στρατηγικής σημασίας αγορές, ενώ, ταυτόχρονα, ενισχύει την παρουσία της στις ήδη υπάρχουσες.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.