• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%
Καλλυντικά

ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΑ

Με ρυθμό αύξησης άνω του 20% κινούνται τα έσοδα για την «Παπουτσάνης» το δεύτερο εξάμηνο του 2019. Ταυτόχρονα, ανοδικά κινείται και η κερδοφορία της εισηγμένης που αναμένεται να είναι υψηλότερη σε σχέση με το 2018. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δυναμικότητα του εργοστασίου στα Οινόφυτα δεν ξεπερνά το 50% συνεπώς υπάρχει ακόμη μεγάλο πεδίο ανάπτυξης. Όπως δήλωσαν πρόσφατα τα στελέχη της εισηγμένης το νέο σαμπουάν που λάνσαρε η εταιρία έφθασε ήδη σε μερίδιο αγοράς το 1,5%  ενώ για τη νέα χρονιά αναμένει διπλασιασμός των  πωλήσεων του συγκεκριμένου προϊόντος. 

Στο πλαίσιο του στόχου για περαιτέρω ανάπτυξη των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων της στην Ελλάδα, η Avon υποδέχεται στη διοικητική της ομάδα την κα Χριστίνα Αλυσσανδράκη, η οποία αναλαμβάνει τον στρατηγικό σχεδιασμό και την οργάνωση του Τμήματος Πωλήσεων, ως επικεφαλής.

Το αγαπημένο αρωματικό brand των ανδρών, STR8, με ηγετική θέση στην Ελλάδα και την Ευρώπη, ταξίδεψε στην Κίνα, όπου ανακοινώθηκε επίσημα το λανσάρισμά του στις 29 Αυγούστου του 2019.

 

Με 75 stores σε όλη την Ελλάδα, η βραβευμένη εταιρεία καλλυντικών, μακιγιάζ και ειδών προσωπικής περιποίησης DUST+CREAM  αποφάσισε για πρώτη φορά να περάσει τα σύνορα της χώρας μας και να πραγματοποιήσει το επόμενο επιχειρηματικό της βήμα στο νησί της Αφροδίτης.

 

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία του Πανελλήνιου Συνδέσμου Βιομηχάνων & Αντιπροσώπων Αρωμάτων & Καλλυντικών (ΠΣΒΑΚ), οι πωλήσεις χονδρικής για το 2018 ανήλθαν στα 646 εκατ. ευρώ, έναντι 637 εκατ. του 2017, ενώ εκτιμάται ότι το 2019 θα φτάσουν τα 657 εκατ. Αντίστοιχα, αύξηση κατέγραψαν και οι πωλήσεις λιανικής κατά την προηγούμενη χρονιά, οι οποίες ανήλθαν στα 862 εκατ. από 849 που ήταν το 2017 με τις προβλέψεις να «ανεβάζουν» το ποσό στα 876 εκατ. το 2019.

Δύο GOLD βραβεία απέσπασε η Παπουτσάνης στα φετινά Packaging Innovation Awards, τα οποία αναγνωρίζουν και επιβραβεύουν την καινοτομία στον σχεδιασμό, τα υλικά, την τεχνολογία και τις διαδικασίες σε ολόκληρη την αλυσίδα συσκευασίας των προϊόντων. Συγκεκριμένα, η Παπουτσάνης έλαβε την ανώτατη διάκριση στην κατηγορία «Packaging of Products Launched in a New International Market» για τον σχεδιασμό της συσκευασίας της σειράς ξενοδοχειακών προϊόντων SARBACANE που υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τις εταιρίες Red Design Consultants και PressiousArvanitidis.

 

Η Ελένη Βαρσάνη αναλαμβάνει τη θέση της Υπεύθυνης Εσωτερικού Ελέγχου.

 

Με τη χρήση ελληνικών φυτών που βρίσκονται στην ύπαιθρο ένας παγκόσμιος κολοσσός, η L'Oréal, που έχει στο χαρτοφυλάκιό της διάσημες μπράντες όπως Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay, και Ralf Lauren Fragrances, καταφέρνει να μειώσει τη χρήση νερού και να εισφέρει στην προσπάθεια για βιώσιμη ανάπτυξη.

H APIVITA για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά συμμετείχε στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας της Μέλισσας (20 Μαΐου) με ποικίλες δράσεις και εκδηλώσεις που είχαν ως στόχο την ευαισθητοποίηση του κόσμου σχετικά με τον κομβικό ρόλο που διαδραματίζουν οι μέλισσες στο οικοσύστημά μας.

Η κα Σοφία Σπηλιωτοπούλου, Commercial Director του Ομίλου ΚΟΡΡΕΣ από το 2012, αναλαμβάνει πλέον καθήκοντα Europe Region President και θα ηγηθεί της στρατηγικής ανάπτυξης του Ομίλου στην Ευρώπη, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, στο πλαίσιο του σχεδίου παγκοσμιοποίησης του brand KORRES βάσει νέας δομής διεθνών προτύπων. 

Η ενίσχυση της διεθνούς δραστηριότητας και η εδραίωση του brand παγκοσμίως υπήρξε ο βασικός άξονας στρατηγικού σχεδιασμού για τον Όμιλο ΚΟΡΡΕΣ το 2018, στο πλαίσιο της σύμπραξης με τη Morgan Stanley Private Equity Asia και την εταιρεία Profex, οδηγώντας σε ανάπτυξη +8%. Το πλάνο μελλοντικής επέκτασης του Ομίλου τροφοδοτήθηκε με αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της Nissos Holdings - Μητρικής εταιρίας της ΚΟΡΡΕΣ ΑΕ - κατά 10 εκατομμύρια ευρώ, κατόπιν ολοκλήρωσης της Δημόσιας Πρότασης. Οι προοπτικές διεθνούς επέκτασης του Ομίλου αυτονόητα παραμένουν στο επίκεντρο και το 2019.

Πέθανε ο Γιάννης Πατίστας ο βασιλιάς των καλλυντικών, που έχει αφήσει εποχή με την θρυλική διαφήμιση στη δεκαετία του `80.

Την οργανική της ανάπτυξη βάζει ως πρώτο στόχο η Παπουτσάνης, μια από τις τρεις μεγαλύτερες καθετοποιημένες σαπωνοποιίες της Ευρώπης  για τα επόμενα χρόνια. Μετά τις διαδικασίες σταθεροποίησης μετά την αλλαγή σελίδας στο μετοχολόγιο και τη διοίκηση της η ιστορική εταιρία βάζει πλώρη για περαιτέρω αύξηση της κερδοφορίας με ενίσχυση της παρουσίας της στο εξωτερικό, άνοδο μεριδίων επί του τζίρου της γκάμας επώνυμων προϊόντων στην εγχώρια αγορά, αλλά και περαιτέρω επέκταση στην ξενοδοχειακή αγορά όπου άλλωστε είναι και σήμερα leaders.

 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman