ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παράταση προθεσμίας για απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ

16:18 - 13 Ιουλ 2016 | ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Παράταση προθεσμίας για απευθείας τιμολόγηση διαφημιζόμενων από ΜΜΕ
Παρατείνεται εκ νέου κατά τρεις μήνες (από 1.10.2016 αντί από 2.7.2016 που ίσχυε) η προθεσμία για τη διαδικασία της απευθείας τιμολόγησης των διαφημιζόμενων από τα ΜΜΕ, σύμφωνα με τροπολογία του υπουργού Επικρατείας, Νίκου Παππά, στο σχέδιο νόμου με τίτλο: "Πλαίσιο για την ασφάλεια στις υπεράκτιες εργασίες έρευνας και εκμετάλλευσης υδρογονανθράκων, ενσωμάτωση της οδηγίας 2013/30/ΕΕ, τροποποίηση του π.δ. 148/2009 και άλλες διατάξεις".

Σύμφωνα με την αιτιολογική έκθεση που κατατέθηκε στη Βουλή, οι προθεσμίες έχουν αποδειχθεί ασφυκτικές για τις επιχειρήσεις, οι οποίες δραστηριοποιούνται στον διαφημιστικό τομέα.

 

Προκειμένου να διευκολυνθεί η ομαλή προσαρμογή του επιχειρηματικού κόσμου στις νέες υποχρεώσεις, παρατείνεται η απευθείας τιμολόγηση των διαφημιζόμενων για χρονικό διάστημα τριών μηνών, έως την 1η Οκτωβρίου 2016, ώστε να υπάρξει ο απαραίτητος χρόνος προσαρμογής των διαφημιστικών επιχειρήσεων στις νέες ρυθμίσεις.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.