ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Με ηλεκτρονικό σύστημα πλέον η αγορά και πώληση διαφημιστικού χρόνου

15:00 - 23 Ιουλ 2017 | ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ & ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ
Με ηλεκτρονικό σύστημα πλέον η αγορά και πώληση διαφημιστικού χρόνου
Μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας η οποία θα τεθεί σε εφαρμογή από την 1η Σεπτεμβρίου του 2018, θα διενεργούνται στο εξής η αγορά και η πώληση του διαφημιστικού χρόνου, τόσο στους δημόσιους, όσο και στους ιδιωτικούς τηλεοπτικούς οργανισμούς. Από την ημερομηνία αυτή, μετά από ένα εύλογο διάστημα προετοιμασίας και προσαρμογής, στο εν λόγω σύστημα οφείλουν να συμμετάσχουν:

1) οι δημόσιοι και ιδιωτικοί τηλεοπτικοί οργανισμοί (εθνικής και περιφερειακής εμβέλειας), που εκπέμπουν μέσω επίγειου δικτύου ψηφιακής ευρυεκπομπής, καλωδιακού δικτύου ή δορυφορικού συστήματος, καθώς και

 

2) οι διαφημιστές, οι επιχειρήσεις που μεσολαβούν για τη διάθεση του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου για λογαριασμό διαφημιζομένων, οι διαφημιζόμενες επιχειρήσεις.

 

Όπως προβλέπεται σε σχετικό νομοσχέδιο που εισάγεται τη Δευτέρα για επεξεργασία στην αρμόδια Κοινοβουλευτική Επιτροπή, το «Ηλεκτρονικό σύστημα διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου» θα σχεδιαστεί, αναπτυχθεί και υλοποιηθεί από ανάδοχο που θα προκύψει από διεθνή διαγωνισμό.

 

Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς υπογραμμίζει ότι με την υιοθέτηση και λειτουργία του εν λόγω καινοτόμου συστήματος διάθεσης του τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου:

  • Καθίσταται απολύτως ξεκάθαρο το περιεχόμενο, οι όροι, η υλοποίηση και η εκκαθάριση των συναλλαγών που αφορούν στον τηλεοπτικό διαφημιστικό χρόνο.
  • Επιτυγχάνεται ο ακριβής προσδιορισμός της φορολογητέας ύλης και καταπολεμάται η φοροδιαφυγή.
  • Ενδυναμώνεται το ουσιαστικό περιεχόμενο της αρχής της διαφάνειας των οικονομικών συναλλαγών.
  • Διασφαλίζονται οι όροι και προϋποθέσεις για την οικονομική επιβίωση των τηλεοπτικών οργανισμών με την άμεση είσπραξη και εκκαθάριση των συναλλαγών διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου.
  • Καταπολεμούνται οι στρεβλώσεις της διαφημιστικής αγοράς με τις πρακτικές των επιστροφών, των πιστωτικών σημειωμάτων, των καθυστερήσεων πληρωμών και των απαιτήσεων για παροχή ιδιαίτερα υψηλών πιστώσεων εκ μέρους των τηλεοπτικών οργανισμών.

Ρυθμιστής του «Ηλεκτρονικού συστήματος διάθεσης τηλεοπτικού διαφημιστικού χρόνου», ορίζεται η Ανεξάρτητη Αρχή του ΕΣΡ, διασφαλίζοντας την αξιοπιστία της διαδικασίας.

Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.