Συγκεκριμένα για τους συνδρομητές των παραπάνω πληγεισών περιοχών:
- Δεν θα πραγματοποιηθεί καμία παύση παροχής σε συνδρομητές Nova (οικιακούς συνδρομητές, ελεύθερους επαγγελματίες και μικρομεσαίες επιχειρήσεις) των υπηρεσιών Internet, τηλεφωνίας και τηλεόρασης, λόγω ληξιπρόθεσμων οφειλών έως τις 31 Αυγούστου.
- Συνδρομητές που έχουν υποστεί βλάβη στην εγκατάστασή τους ή στον εξοπλισμό τους θα δικαιούνται μέχρι νεοτέρας, κατόπιν αίτησις τους, δωρεάν επίσκεψη και αποκατάσταση της βλάβης (αντικατάσταση εξοπλισμού) από εξουσιοδοτημένο τεχνικό.
- Οι αντικαταστάσεις εξοπλισμών και οι επισκέψεις τεχνικών, αφορούν τους συνδρομητές στο σύνολο τους ανεξαρτήτως σύμβασης. Επιπλέον δεν επιφέρουν δέσμευση μέχρι νεοτέρας.
- Οι συνδρομητές σε περιπτώσεις μετακόμισης δεν θα χρεώνονται το τέλος μετακόμισης μέχρι νεοτέρας.
- Παράλληλα, ηNova θα προχωράει σε διακοπή ή υποβάθμιση σε συνδρομητές που ενημερώνουν ότι έχουν υποστεί ζημιές και ζητούν διακοπή των υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης, χωρίς κάποια επιβάρυνση μέχρι νεοτέρας.
- Συνδρομητές υπηρεσιών τηλεόρασης που επικοινωνούν με τη Nova και ζητούν διακοπή λόγω της έκτακτης ανάγκης, το αίτημα τους θα προχωρά άμεσα και με on line τρόπο μέχρι νεοτέρας.
- Τέλος, ΔΕΝ θα χρεώνεται το τέλος επανασύνδεσης σε όσους συνδρομητές υπηρεσιών συνδρομητικής τηλεόρασης επιθυμούν επανασύνδεση μέχρι νεοτέρας.
Για περισσότερες πληροφορίες, παρακαλούμε απευθυνθείτε στα Καταστήματα Nova ή καλέστε το κέντρο εξυπηρέτησης συνδρομητών Nova στο 13831 (χρέωση 0,2500€/κλήση από δίκτυο Nova).