ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών αλλάζουν τα δεδομένα της αγοράς ρεύματος

11:13 - 02 Αυγ 2016 | ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Οι εταιρείες τηλεπικοινωνιών αλλάζουν τα δεδομένα της αγοράς ρεύματος
Αλλάζουν τα δεδομένα στην αγορά ρεύματος και στην αγορά των τηλεπικοινωνιών, με τις εταιρείες των δύο κλάδων να «δίνουν τα χέρια» και να ετοιμάζουν συνδυαστικά πακέτα ρεύματος- τηλεφωνίας- Ίντερνετ, ακολουθώντας μια τάση που επικρατεί ήδη στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες.

Ενδεικτική είναι η συνεργασία που ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα, μεταξύ του ομίλου «Ήρων» (ο οποίος με βάση τα τελευταία επίσημα στοιχεία του ΛΑΓΗΕ για το μήνα Ιούνιο είναι πρώτος μεταξύ των ιδιωτών ανταγωνιστών της ΔΕΗ, με μερίδιο 2,74%) και της Wind.

 

Υπενθυμίζεται ότι ανάλογη συνεργασία ανακοίνωσαν στα τέλη Ιουνίου η Cosmote και η Protergia του ομίλου Μυτιληναίου, η οποία κατέχει πλέον τη δεύτερη θέση μεταξύ των ιδιωτών παρόχων ηλεκτρικού ρεύματος (2,37% μερίδιο τον Ιούνιο). Στο πλαίσιο της συνεργασίας, η Protergia διαθέτει ήδη τα πακέτα της μέσα από τα 450 καταστήματα Cosmote και Γερμανός σε όλη την Ελλάδα.

 

Στην κατεύθυνση αυτή οδεύουν πλέον και οι άλλοι παίκτες της αγοράς ενέργειας, με τις πληροφορίες να κάνουν λόγο για επικείμενη ανακοίνωση συνεργασίας μεταξύ της Vodafone και της Elpedison.

 

«Πρόκειται για μια φυσιολογική εξέλιξη. Η αγορά ενέργειας, αφού απελευθερώθηκε, αξιοποιεί τα ήδη υπάρχοντα εκτεταμένα δίκτυα πελατών των εταιρειών τηλεπικοινωνίας, καθώς είναι δύσκολο για μια εταιρεία να αναπτύξει εκ νέου ένα τέτοιο δίκτυο», σχολιάζει ο πρόεδρος της Ένωσης Εταιρειών Κινητής Τηλεφωνίας (ΕΕΚΤ), Γιώργος Στεφανόπουλος, μιλώντας στο reporter.gr.

 

Άλλωστε, με τον τρόπο αυτό, οι εταιρείες της αγοράς ρεύματος εξοικονομούν δαπάνες, τις οποίες μπορούν να χρησιμοποήσουν στη διεύρυνση του χαρτοφυλακίου τους και στη βελτίωση των προϊόντων τους.

 

«Είμαστε στην αρχή μιας διαδικασίας, η οποία είναι καλοδεχούμενη», σημειώνει ο κ. Στεφανόπουλος, τονίζοντας ότι το όφελος είναι αμοιβαίο, καθώς η εξέλιξη αυτή θα ενισχύσει το ενδιαφέρον των πελατών να μείνουν στο δίκτυο της εκάστοτε εταιρείας τηλεπικοινωνιών.

 

Οφέλη υπάρχουν φυσικά και για τους καταναλωτές, καθώς δημιουργούνται κοινά πακέτα ρεύματος- τηλεφωνίας- Ίντερνετ, με το μικρότερο δυνατό κόστος.

 

Σύμφωνα με τον κ. Στεφανόπουλο, οι συνεργασίες αυτές σηματοδοτούν παράλληλα την εκδήλωση μιας τάσης, κατά την οποία η ενέργεια εκσυγχρονίζεται και γίνεται πιο «έξυπνη», ενώ ο συνδυασμός των γραμμών ηλεκτρικού και τηλεπικοινωνιών δημιουργεί νέες ευκαιρίες.

 

Γεγονός είναι ότι η ελληνική ιδιωτική αγορά ρεύματος κατευθύνεται συνολικά προς αυτήν την κατεύθυνση, στο πλαίσιο της «μάχης» για την διεκδίκηση των αυξανόμενων καταναλωτών που απευθύνονται σε εναλλακτικό πάροχο.

 

Μαρία Μιχάλη

Τελευταία τροποποίηση στις 11:48 - 02 Αυγ 2016
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.