ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Φορείς καινοτομίας: Η... Εθνική Ελλάδος δίνει ραντεβού στη Βαρκελώνη

08:00 - 09 Φεβ 2017 | ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Φορείς καινοτομίας: Η... Εθνική Ελλάδος δίνει ραντεβού στη Βαρκελώνη
Για πρώτη φορά με τη συνεργασία τόσων πολλών φορέων, ο Σύνδεσμος Εταιριών Κινητών Εφαρμογών Ελλάδος (ΣΕΚΕΕ) και το Enterprise Greece προετοιμάζουν φέτος την ελληνική επιχειρηματική αποστολή που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στο Mobile World Congress 2017, τη μεγαλύτερη παγκοσμίως διοργάνωση για τη βιομηχανία κινητής τηλεφωνίας και την καινοτομία. Παρότι είναι η πέμπτη χρονιά που η Ελλάδα έχει ανάλογη εκπροσώπηση στο παγκόσμιο αυτό τεχνολογικό event, είναι η πρώτη φορά που αυτό υποστηρίζεται από όλους τους βασικούς φορείς προώθησης της καινοτόμου επιχειρηματικότητας στη χώρα, γεγονός ενδεικτικό για την αυξανόμενη σημασία που αποκτά για την εγχώρια οικονομία.

Εκτός από τον ΣΕΚΕΕ και το Enterprise Greece, το ελληνικό περίπτερο στην εκδήλωση προετοιμάζεται και με τη στήριξη του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδας (ΣΕΠΕ), του Corallia, αλλά και του υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και της Περιφέρειας Αττικής. Μάλιστα, η ελληνική αποστολή τελεί και υπό την αιγίδα του Χρηματιστηρίου Αθηνών, κάτι που έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό για τη σημασία που αποκτούν οι καινοτόμες επιχειρήσεις στη χώρα μας.

 

«Πρώτη φορά συνεργάζονται τόσοι για το project. Κάθε χρόνο μπαίνουν κι άλλοι στο τρένο», τόνισε με νόημα ο Βαγγέλης Αντωνιάδης, επικεφαλής ελληνικής αποστολής MWC και αντιπρόεδρος του ΣΕΚΕΕ, μιλώντας κατά τη διάρκεια εκδήλωσης στο Χρηματιστήριο Αθηνών για την παρουσίαση του ελληνικού περιπτέρου.

 

«Φέτος όλοι οι φορείς συνεργάζονται για να βρεθούν οι επιχειρήσεις σ' αυτό το γεγονός, με στόχο την εξωστρέφεια», ανέφερε από την πλευρά του Χρήστος Στάικος, πρόεδρος του Enterprise Greece.

 

«Η προσπάθεια του Enterprise να μας φέρει όλους κοντά είναι πολύ σημαντική. Στην Corallia είμαστε συνηθισμένοι στη λογική του cluster. Αλλά και όλοι οι φορείς μαζί είμαστε ένα cluster», υπογράμμισε επίσης ο Βασίλης Μακιός, Γενικός Διευθυντής του Corallia, ενώ σημείωσε ότι η φράση-κλειδί είναι: «Να συνεργαστούμε!».

 

Όπως ανέφερε ο κ. Αντωνιάδης, στόχος της ελληνικής παρουσίας στο event είναι να γίνει γνωστό προς τα έξω το προϊόν των ελληνικών εταιρειών τεχνολογίας. «Όλοι λέμε ότι η Ελλάδα έχει το απαραίτητο ανθρώινο δυναμικό για τεχνολογική ανάπτυξη. Ας το επικοινωνήσουμε».

 

Δυσβάστακτο το κόστος συμμετοχής

 

Και ενώ οι ελληνικές εταιρείες τεχνολογίας αντιμετωπίζουν τα προβήματα ρευστότητας και τη δύσκολη οικονομική συγκυρία που αντιμετωπίζουν όλες οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις στη χώρα μας, το κόστος για τη συμμετοχή στο μεγαλύτερο τεχνολογικό event είναι αρκετά υψηλό, καθώς κυμαίνεται στα 2.000-2.500 ευρώ ανα εταιρεία, συν τα έξοδα διαμονής και μεταφορας που μπορεί να φτάσουν τα 5.000 ευρώ, σύμφωνα με τα όσα αναφέρθηκαν στην εκδήλωση.

 

Ως αποτέλεσμα, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε ο Γιάννης Κωτσής-Γιανναράκης, γενικός διευθυντής του ΣΕΚΕΕ, δεν είναι λίγες οι καινοτόμες επιχειρήσεις που δεν μπορούν να συμμετάχουν και μάλιστα ζητούν από τους διοργανωτές της αποστολής να κάνουν αυτοί μέρος της αναζήτησης συνεργατών για εκείνες κατά τη διάρκεια του Συνεδρίου.

 

Εν τω μεταξύ, σε αντίθεση με την περσυνή χρονιά, φέτος το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης προτίθεται να στηρίξει την ελληνική αποστολή, χωρίς όμως να έχει ακόμα προσδιορίσει το ποσό που θα δοθεί. Όπως αναφέρθηκε, το γεγονός ότι πέρυσι δεν υπήρξε η αναμενόμενη βοήθεια από την Πολιτεία κόστισε στον ΣΕΚΕΕ 50.000 ευρώ!

 

Ποιο το όφελος

 

Δεν ήταν λίγες οι εταιρείες που συμμετείχαν στην ελληνική αποστολή τα περασμένα χρόνια και γύρισαν πίσω έχοντας κλείσει συμφωνίες με επιχειρήσεις από μέρη του κόσμου που δεν θα φαντάζονταν ποτέ, τόνισε ο κ. Γιανναράκης, εξηγώντας τη σημασία της συμμετοχής μιας εταιρείας στο MWC.

 

Ακόμα όμως κι αν δεν γίνει αυτό, οι καινοτόμοι επιχειρήματίες που συμμετέχουν επιστρέφουν πίσω στην Ελλάδα σαν να έχουν περάσει ένα «ταχύρρυθμο σεμινάριο» για το τι συνθήκες επικρατούν στον ανταγωνισμό παγκοσμίως στον κλάδο τους, ενώ επίσης αποκτούν πολύ σημαντικούς επαγγελματικούς «φίλους» και μεγαλώνουν το δίκτυό τους.

 

«Είναι ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο που οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν στο επιχειρηματικό τους σχέδιο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εγγυάται την επιτυχία. Εμείς τους δίνουμε τη δυνατότητα να βρεθούν εκεί», επισημάνθηκε.

 

Εν τω μεταξύ, η λίστα με τις ελληνικές εταιρείες που αναμένεται να συμμετάσχουν δεν έχει ακόμα «κλείσει», αλλά μερικές είναι οι εξής: Accesspal, Apifon, Crossmobile, Cytech, DAEM, Echoleap, Going Up, M-STAT, Motivian, Pitchstor, Plustic, Pobuca, Regate, Synaphea και Vidavo.

 

Μαρία Μιχάλη

Τελευταία τροποποίηση στις 17:59 - 09 Φεβ 2017
Copyright © 1999-2024 Premium S.A. All rights reserved.