Συγκεκριμένα στην Πάτρα καταναλώθηκαν 12,1 ΤΒ δεδομένων, 77% περισσότερα από πέρυσι. Στην Κοζάνη αντίστοιχα η αύξηση ήταν 201% ποσοστό που μεταφράζεται σε 1,7ΤΒ data. Τέλος στο Ρέθυμνο και την Ξάνθη οι καρναβαλιστές κατανάλωσαν 2,7 και 2,5 ΤΒ δεδομένων αντίστοιχα, δηλαδή 63% και 38% περισσότερα από το αντίστοιχο 3ήμερο του 2018.
Όσο για τις εφαρμογές που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον; Το Facebook κυριάρχησε καθώς το 30% των χρηστών ανέβασε φωτογραφία του χαρταετού του στην εφαρμογή, το YouTube με 21% μάλλον βλέποντας videos παραγωγής της λαγάνας ενώ ακολούθησε το Instagram με 9%.