ΕΚΤΥΠΩΣΗ
Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Έχεις επιχείρηση; Το #GrowYourBusiness–Meet The Experts σε αφορά!

15:55 - 26 Μαρ 2019 | ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Το να στήσεις μία επιχείρηση στην Ελλάδα της κρίσης αποτελεί ασφαλώς μία απόφαση με ρίσκο. Το περιβάλλον δεν είναι το καταλληλότερο και τα εμπόδια της γραφειοκρατίας μοιάζουν σε πολλές περιπτώσεις ανυπέρβλητα. Συνεπώς, όσοι τα έχουν καταφέρει να ανοίξουν τη δική τους επιχείρηση σε αυτό το περιβάλλον και μάλιστα έχουν να επιδείξουν και σημαντικές επιτυχίες, αξίζουν ειδικής μεταχείρισης…

Η αρχή μπορεί να είναι –όπως λέμε- το ήμισυ του παντός, ωστόσο, για μία επιχείρηση δεν είναι αρκετή. Είναι απαραίτητη και η εξέλιξη που θα διατηρήσει την επιχείρηση σε τροχιά ανάπτυξης και κερδοφορίας.

Κι αν το στήσιμο μιας επιχείρησης έχει μεγάλο βαθμό δυσκολίας, η ανάπτυξή της αποτελεί μία εξίσου σημαντική πρόκληση. Δύσκολες αποφάσεις που πρέπει να πάρετε και ρίσκα που αναμφίβολα θα χρειαστούν για να κάνετε το επόμενο βήμα. Την υπέρβαση.

Στο πλαίσιο αυτό, η στήριξη από ανθρώπους με εμπειρία, οι συμβουλές τους και η τεχνογνωσία τους αποτελούν απαραίτητα συστατικά επιτυχίας.

Συνεπώς, αν είσαι επιχειρηματίας και θέλεις να κάνεις το επόμενο βήμα στην επιχείρησή σου, ο νέος κύκλος δωρεάν ημερίδων #GrowYourBusiness – Meet The Experts, έρχεται για να σε βοηθήσει.

H πρώτη ημερίδα θα πραγματοποιηθεί στην Θεσσαλονίκη (ξενοδοχείο The Μet), την Τετάρτη 10 Απρίλιου και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στο www.growyourbusiness.gr.

Συνεχίζοντας τις δράσεις για τη στήριξη των μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην Ελλάδα, η COSMOTE ξεκινά νέο κύκλο δωρεάν ημερίδων για τους επαγγελματίες σε διαφορετικές πόλεις. Η νέα δράση του #GrowYourBusiness, δίνει τη δυνατότητα στους επαγγελματίες να γνωρίσουν ειδικούς από διάφορους κλάδους και να αντλήσουν έμπνευση και ιδέες για να κάνουν το επόμενο βήμα στην επιχείρησή τους.

MTE logo 4 01 1

Στο νέο κύκλο ημερίδων, θα παρευρεθούν άνθρωποι με επιτυχημένη δράση στον επιχειρηματικό κόσμο, αλλά και εξαιρετικοί γνώστες των ψηφιακών μέσων, της τεχνολογίας και της εμπειρίας του πελάτη.

 

Τελευταία τροποποίηση στις 15:52 - 26 Μαρ 2019
Copyright © 1999-2022 Premium S.A. All rights reserved.