• ΓΔ: 00
  • FTSE/ΧΑ LARGE CAP0
  • FTSE ΧΑ MID CAP0
  • Τζίρος0
  • €/$ 0 €/£ 0
    BTC 0 ETH 0 XRP 0
0
0
  • Nasdaq00%
  • S&P 50000%
  • CAC 4000%
  • DAX00%
  • FTSE 10000%
  • Nikkei 22500%

H Vodafone ανοίγει τον δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος

16:44 - 15 Μαϊ 2020 | ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Φέτος η Vodafone γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Τηλεπικοινωνιών και τους ανθρώπους της που αναπτύσσουν δίκτυα, υπηρεσίες και καινοτόμες εφαρμογές, ανοίγοντας το δρόμο για την ψηφιακή κοινωνία του μέλλοντος.Οι εργαζόμενοι της Vodafone Ελλάδας και των συνεργατών της – σε καταστήματα, τηλεφωνικά κέντρα, ομάδες τεχνολογίας, κεντρικές υπηρεσίες και γραφεία - εργάστηκαν «ψηφιακά» και έμειναν στην πρώτη γραμμή κατά τη διάρκεια των τελευταίων μηνώνώστε #μαζί να συνεχίσουμε να είμαστε συνδεδεμένοι και να παραμένουμε ασφαλείς, χάρη στα αξιόπιστα δίκτυα και τις τεχνολογίες της εταιρίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της λειτουργίας της εταιρίας το κέντρο επίβλεψης του δικτύου (NMC) δούλεψε απρόσκοπτα και αποτελεσματικά από το σπίτι επί επτά εβδομάδες. Επίσης η ενίσχυση του δικτύου απομακρυσμένης πρόσβασης της εταιρίας μέσω VPN επέτρεψε και τη μεταφορά του κέντρου εξυπηρέτησης πελατών σε εργασία από το σπίτι και την αποτελεσματική υποστήριξη των πελατών σε μια κρίσιμη περίοδο.

Έτσι, όχι μόνο υποστηρίχθηκαν οι συνθήκες απομακρυσμένης λειτουργίας της εταιρίας αλλά και εκατομμύρια πολίτεςέμειναν συνδεδεμένοι με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους, συνεχίζοντας την εργασία και εκπαίδευσή τους από το σπίτι και απολαμβάνοντας περισσότερη επικοινωνία, ποιοτικές επιλογές ψυχαγωγίας για όλη την οικογένεια, νέες ψηφιακές εφαρμογές και δυνατότητες.

Κάποια βασικά χαρακτηριστικά των υπηρεσιών που υποστηρίχθηκαν και των τάσεων που καταγράφηκαν την περίοδο αυτή χάρη στις ομάδες της Vodafoneείναι:

  • 35.032.083 SMS στάλθηκαν μέσω του δικτύου της Vodafone στο 13033
  • 1.440.000 μαθητές και εκπαιδευτικοί δημοτικού, γυμνασίου και λυκείου δημόσιας εκπαίδευσης υποστηρίχθηκαν μέσω του προγράμματος ένταξης στην ψηφιακή εκπαίδευση
  • Χιλιάδες επιχειρήσεις εργάστηκαν από απόστασηχάρη στα δίκτυα κινητής και σταθερής της Vodafone και τις λύσεις Vodafone Smart Working, Mobile Broadband, VDSL, ενώ πραγματοποιήθηκαν εκατοντάδες αναβαθμίσεις σε εταιρικά κυκλώματα οπτικών ινών
  • 100.000 μοναδικοί χρήστεςπαρακολούθησαν τα video της Ομάδας Ready με ψηφιακά tipsκαι οδηγίες για ηλεκτρονικές συναλλαγές και εφαρμογές εξυπηρέτησης πολιτών, όπως η λειτουργία του 13033, του 112, η χρήση του VodafoneSmartWorking καιη ολοκλήρωση βασικών συναλλαγών, μέσω των ψηφιακών καναλιών εξυπηρέτησης της Vodafone
  • 100.000 νέοι χρήστες κατέβασαν τις εφαρμογές MyVodafone και MyCU και εξυπηρετήθηκαν μέσω αυτών
  • 27.134 δωρεάν κλήσεις στις γραμμές ενημέρωσης ΕΟΔΥ 10306, ψυχοκοινωνικής στήριξης 1135 και βοήθειας 1110
  • 2100 εργαζόμενοι στα νοσοκομεία ΣΩΤΗΡΙΑ και ΑΧΕΠΑ υποστηρίχτηκαν με δωρεάν εξοπλισμό και επικοινωνία
  • Έως και 65% αύξηση χωρητικότητας δικτύου για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών
  • 300% αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού στο virtual shopγια κάλυψη αυξημένων αναγκών επικοινωνίας και παροχή εξειδικευμένων συμβουλών από την Ομάδα Ready
  • 28% αύξηση στις εισερχόμενες κλήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαρτίου
  • 30% έως 70% αύξηση στις ψηφιακές συναλλαγές που υποστηρίχθηκαν στα κανάλια εξυπηρέτησης της Vodafone
  • 100% των καταστημάτων Vodafone σε λειτουργία με ειδικό ωράριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας
  • 1100 μεταφορές ηλεκτρονικού εξοπλισμού και εξοπλισμού γραφείου πραγματοποιήθηκαν στα σπίτια των εργαζομένων για υποστήριξη της τηλεργασίας

«Οι άνθρωποι της Vodafone εργάστηκαν αδιάκοπα ώστε όλοι #μαζί να μπορούμε να εκπαιδευόμαστε, να εργαζόμαστε, να επικοινωνούμε, μένοντας παράλληλα ασφαλείς. Φρόντισαν όχι μόνο για την απομακρυσμένη εργασία σε μεγάλη κλίμακα στην ίδια την εταιρία μας, την τήρηση εκτεταμένων μέτρων υποστήριξης, υγείας και ασφάλειας, αλλά και για την απρόσκοπτη λειτουργία των δικτύων, τη διάθεση ψηφιακών λύσεων και την υποστήριξη των πελατών μας. Εξασφάλισαν την απρόσκοπτη σύνδεσή τους με υπηρεσίες, φορείς, προϊόντα και κάλυψαν τις σύγχρονες ανάγκες τους για ψηφιακή εργασία, εκπαίδευση και σύνδεση με υπηρεσίες προς τον πολίτη. Στη Vodafone παραμένουμε σε ετοιμότητα και συνεχίζουμε με τα δίκτυα και τις υπηρεσίες μας να στεκόμαστε ως αξιόπιστος σύμμαχος για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, την επανεκκίνηση της οικονομίας και τη στήριξη των πιο ευάλωτων πολιτών», δήλωσε ο Λάμπρος Ίσκος, Διευθυντής Τεχνολογίας της Vodafone Ελλάδας. 

Premium Penna Reporter Mamamia CityWoman